Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko je Adria Airways prinesla v 'zakon' z Nemci in kaj je ostalo
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadeva je zrasla na Damijanovem zeljniku. Torej, SID banka bi po
obvodu Adrio podržavila, Šarčevega hišnika Kralja imenovala za
glavnega šefa, ki bi zaposlil trume članov SMŠ, Kordiš bo glavni
nadzornik...in Adria bo ponovno letela, letela, prevažala potnike
sem ter tja in vsako leto od države ali paradržave dobila svežih 50
milijonov, ker drugače ta model podržavljene Adrie ne
deluje...
Seveda, Damijan na svojem blogu orgija o dolgoročnem strateškem interesu države, ki mora imeti odlične povezave v svet pa naj stane kolikor stane. Res je, tukaj moramo biti strateško modri kot pravi Damijan in prav zato v nasprotju z njim, moramo odločno zavrniti obuditev nove državne Adrie, saj smo lahko brez skrbi, drugi operaterji bodo kmalu vzpostavili dobre povezave Slovenije s svetom, le čakajo naj Adria končno crkne.
Seveda, Damijan na svojem blogu orgija o dolgoročnem strateškem interesu države, ki mora imeti odlične povezave v svet pa naj stane kolikor stane. Res je, tukaj moramo biti strateško modri kot pravi Damijan in prav zato v nasprotju z njim, moramo odločno zavrniti obuditev nove državne Adrie, saj smo lahko brez skrbi, drugi operaterji bodo kmalu vzpostavili dobre povezave Slovenije s svetom, le čakajo naj Adria končno crkne.
sporočil: 958
Subvencije bi bilo potrebno ukiniti tudi železnicam,avtobusnemu
prevozu in zdravstvu ter pokojninskemu skladu ,če hočemo priti na
zeleno vejo in biti pravi vzorni kapitalisti po meri EU.
sporočil: 10.519
[FIN-311684]Zakj apa ne bi recimo Loginov alai Merlak (ali kdo tretji) vložil denarj ain ustanovil n apogorišču Adrie novo Adrio? Zaradi ponosa n ato, da je Slovenec. Po moj edobra rešitev. Če daš za začetek 80 milijonov in potem 10 vsako leto, sicer res enkrat zmanjka keša. ampka privatnik bi najbrž poskrbel za poslovanje okoli ničle.
Zadeva je zrasla na Damijanovem zeljniku. Torej, SID banka bi po obvodu Adrio podržavila, Šarčevega hišnika Kralja imenovala za glavnega šefa, ki bi zaposlil trume članov SMŠ, Kordiš bo glavni nadzornik...in Adria bo ponovno letela, letela, prevažala potnike sem ter tja in vsako leto od države ali paradržave dobila svežih 50 milijonov, ker drugače ta model podržavljene Adrie ne deluje...
Seveda, Damijan na svojem blogu orgija o dolgoročnem strateškem interesu države, ki mora imeti odlične povezave v svet pa naj stane kolikor stane. Res je, tukaj moramo biti strateško modri kot pravi Damijan in prav zato v nasprotju z njim, moramo odločno zavrniti obuditev nove državne Adrie, saj smo lahko brez skrbi, drugi operaterji bodo kmalu vzpostavili dobre povezave Slovenije s svetom, le čakajo naj Adria končno crkne.
Strani: 1