5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795574] 24.09.19 18:31
Odgovori   +    8
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
0513ANITO sporočil: 10.814
[#2795577] 24.09.19 18:34 · odgovor na: anon-317028 (#2795574)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
Da parafriziram tisto srbsko-ljudsko modrost o Lasti (Avtobusnem podjetju)...

ADRIA al ne Leti....he,he, he....
kzupanc sporočil: 10.519
[#2795748] 25.09.19 14:41
Odgovori   +    1
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih 200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2795749] 25.09.19 14:45 · odgovor na: anon-317028 (#2795574)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
Slovenske turistične agencije bi pa tudi morale nekako podpreti čim več rednih in čarterskih poletov v in iz Slovenije.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795753] 25.09.19 14:51 · odgovor na: kzupanc (#2795748)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 25.09.2019 14:52
[kzupanc]
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih 200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
Ne bluzi. Kar se povezav slovenije s svetom tice, rabimo samo linije LJ-FRA, LJ-VIE in morda se LJ-MUC. Adria razen balkana (kjer ima konkurenco v Air Serbia) ni pokrivala nicesar drugega, kamor ne bi mogel priti s povezanimi leti. In za te tri linije bo gotovo interes komercialnih prevoznikov, tudi brez subvencij.

In direktorji ne letijo z sosednjih letalisc zato, ker ne bi hoteli leteti iz Ljubljane, ce bi povezave imela spodobna letalska druzba. Letijo od drugje zato, ker je adria absolutno postala rizik za poslovne poti.

Strani: 1