Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794361] 18.09.19 11:35
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-317028 18.09.2019 11:38
Včeraj mi je podjetnik, ki danes za nemško avtoindustrijo dela s polno paro povedal, da od meseca aprila/2020 naprej nima nobenega naročila, povdaril je nobenega. Ne boji se, da naročil sploh ne bo, kajti tudi Švabo preračunava, boji pa se, da jih bo veliko manj in v več serij. Sicer to Štruklja in koordinacijo sindikatov javnega sektorja prav nič ne zanima, saj se pravkar s Šarčevim Pogačarjem v cirkuških pogajanjih "pogajajo" o zvišanju plač vsem "pogajalcem", vladnim in sindikalnim.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2794366] 18.09.19 11:58 · odgovor na: anon-317028 (#2794361)
Odgovori   +    18
TERMODINAMIKA se NE pusti jebat v glavo. Zakon o "manjšajočih dobitkih" pa tudi NE.
Nakoncu bo avto porabil 1,5 litra manj, bo pa samo 100 x bolj kompliciran. Do cca 2005 je že bilo narejenega kar se je splačalo, danes je vse tole samo še nadrkavanje zaradi idiotskih analfabetov na oblasti.
pobalin sporočil: 14.456
[#2794373] 18.09.19 12:44
Odgovori   +    0
Avgusta se je število na novo registriranih osebnih avtomobilov v EU skrčilo kar za 8,4 odstotka glede na lanski avgust, kar je največji letošnji zdrs.
Pri ACEA navajajo, da je tako visok avgustovski zdrs pripisati izjemno veliki rasti prodaje v lanskem avgustu
Za pravo sliko bi bilo treba primerjati avgust 2017/2018 in ne samo 2018/2019.
Aha, evo ga... Po lanskih številkah sodeč je 8,4% upad letos avgusta v bistvu majhen.
Avgusta je v Evropi poskočila za 31 odstotkov, v Sloveniji za 25,4 odstotka. Septembra je sledil padec v brezno, na evropski ravni za kar 23 odstotkov, v Sloveniji pa bolj razumnih 7,2 odstotka. Avgustovska rast je bila posledica razprodaje avtomobilov, certificiranih po starih okoljskih predpisih Euro 6 in starem merilnem protokolu NEDC.
avto.finance.si/8939...skega-trga
philips sporočil: 6.715
[#2794374] 18.09.19 12:52 · odgovor na: pobalin (#2794373)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> Avgusta se je število na novo registriranih osebnih avtomobilov v EU skrčilo kar za 8,4 odstotka glede na lanski avgust, kar je največji letošnji zdrs.
> Pri ACEA navajajo, da je tako visok avgustovski zdrs pripisati izjemno veliki rasti prodaje v lanskem avgustu

Za pravo sliko bi bilo treba primerjati avgust 2017/2018 in ne samo 2018/2019.
Aha, evo ga... Po lanskih številkah sodeč je 8,4% upad letos avgusta v bistvu majhen.

> Avgusta je v Evropi poskočila za 31 odstotkov, v Sloveniji za 25,4 odstotka. Septembra je sledil padec v brezno, na evropski ravni za kar 23 odstotkov, v Sloveniji pa bolj razumnih 7,2 odstotka. Avgustovska rast je bila posledica razprodaje avtomobilov, certificiranih po starih okoljskih predpisih Euro 6 in starem merilnem protokolu NEDC.
> avto.finance.si/8939...skega-trga
Ne zdej črnega scenarija Financam rušit... ALi pa so res tako nesposobni da tega niso sami preverili?
pobalin sporočil: 14.456
[#2794376] 18.09.19 12:59 · odgovor na: philips (#2794374)
Odgovori   +    0
[philips]
Ne zdej črnega scenarija Financam rušit... ALi pa so res tako nesposobni da tega niso sami preverili?
Tej avtorici ne bi pripisal kakšnih strahotnih doktrinarnih naklepov. Mogoče zato, ker je bolj malo njenih člankov odklenjenih, ampak obdeluje zanimive teme in mi deluje kot ena lučka v tem kmetsko-rokodelskem mraku.
sonce1313 sporočil: 376
[#2794923] 20.09.19 21:40
Odgovori   +    0
Ko bo ljudem potegnil nateg z nafto, bo pa zares velik padec prodaje fosilcev ali bolje da je ne bo več, ja tudi rabljeni se ne bodo prodali, razen za drobiž

Strani: 1