Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu

Strani: 1

igor1976 sporočil: 482
[#2793711] 13.09.19 08:51
Odgovori   +    1
A je sploh še kateri salon na svetu, kjer ne bi toliko znamk odpovedalo udeležbo?
Še na Ljubljanskem jih je več. :):)
pobalin sporočil: 14.456
[#2794043] 16.09.19 12:51 · odgovor na: igor1976 (#2793711)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: pobalin 16.09.2019 12:53
[igor1976]
A je sploh še kateri salon na svetu, kjer ne bi toliko znamk odpovedalo udeležbo?
Še na Ljubljanskem jih je več. :):)
Pisanje o "odpovedi" udeležbe je nesmisel, ker menda IAA in drugi sejmi niso naštimani tako, da se ni treba prijaviti, ampak samo odjaviti, če nočeš razstavljati. Mogoče gre pa za frojdovski spodrsljaj, demonstracijo forme mentis v Financah, kjer si želijo, da bi bili vsi, ki se izrecno ne odjavijo, avtomatično njihovi naročniki, nekakšen sindrom erteve. :-)

Strokovnjaška refleksija o ugašajočih evropskih salonih, ki jih v primerjavi z evforijami izpred nekaj let danes malodane ignorirajo, je na nivoju globokoumnih reportaž za širše ljudske množice izpred komaj nekaj let:
Dobri avtomobili in lepa dekleta - eno brez drugega ne gre! Seveda je tako tudi na avtomobilskem salonu Frankfurt 2013
avto.finance.si/8347...ega-salona
Naj spomnim, takrat se je pisalo samo nekaj tednov p.s.b. (pred sanacijo bank), po pisanju Financ smo bili v dipest šit, zato je kmetsko-rokodelsko ljuctvo rabilo dieto z nekaj več pleha in mesa. Zajtgajst 2013 pa to.

Tale kratek spis s vseobetajočim naslovom o "začetku, vzponu in padcu IAA" je bolj kilav kot nezačeta in nedokončana simfonija. Za malo perspektive ga ja treba postaviti ob bok lanskemu zapisu istega avtorja iz/o Parizu.
Blišč in beda avtomobilskega Pariza in umirjanje elektroevforije
Avtomobilski salon v Parizu opozarja na počasno umiranje sejemske oziroma salonske dejavnosti, umirjanje elektro- in avtononme evforije ter nove poskuse Kitajcev in Vietnamcev
Nekdaj razkošen, skoraj kraljevski pariški salon z 1,2 milijona obiskovalcev danes deluje skoraj kot lokalna predstava. Odsotnost velikanov – Volkswagna, Forda, Opla, Volva in nekaj drugih – so dobro izkoristili domačini in pripravili pravo predstavo. Avtomobilski saloni so vselej ogledalo panoge, le treba je videti zakulisje, si pravilno razlagati spremembe in ujeti prava sporočila, ki jih daje avtomobilska industrija. Na tokratni Pariz bi lahko gledali z več vidikov, pravi pa se nam zdi le ta: dejstvo, da so udeležbo na največjem avtomobilskem salonu v drugi polovici leta – svetovno gledano – spustili Ford, Volkswagen, Volvo, Opel, Bentley, Rolls-Royce in McLaren, vsekakor sporoča, da francoska prestolnica, pa tudi sejmi oziroma saloni nasploh, izgubljajo svojo moč.
...
Tokratni avtosalon v Parizu pa je prinesel še nekaj drugih sporočil, ki razkrivajo del avtomobilske prihodnosti. Evforija, povezana z elektrifikacijo in avtonomno vožnjo, se je vsekakor umirila. Resda so proizvajalci tudi tokrat razkrivali svoje načrte, ki niso več tako poudarjeni kot pred nekaj leti. Še zlasti na temo avtonomne vožnje je vse manj pogosto slišati datume 2020, 2021 za uvedbo, vse bolj pogosto pa 2024 in 2025.
avto.finance.si/8939...roevforije
In njegovemu letošnjemu poročilu z Dunaja (evidentno sponzoriran obisk):
Danes se je za javnost odprl avtomobilski salon na Dunaju. V dveh velikih, preglednih in urejenih dvoranah na MessePlatz 1 v središču Dunaja je avtomobilska industrija poskrbela za dobro in predvsem pregledno predstavo, ki je s tega vidika na višji ravni kot slovenska.
Razlogi za velik pomen salona so vsaj trije. Velik lokalni trg, ki je s približno 330 tisoč prodanimi novimi osebnimi avtomobili skoraj petkrat večji od slovenskega. Izjemna geografska lega dunajskega sejmišča, ki pritegne tudi obiskovalce iz Češke, Slovaške in Madžarske; letos jih organizatorji pričakujejo 150 tisoč. Tretji razlog pa je izjemno pregledna ureditev razstavnih površin, ki ponujajo enakovredno predstavitev avtomobilskim znamkam.
avto.finance.si/8943...ih-sosedov
Lahko pa se dober pregled nad krčem Frankfurta & co. prebere v enem kosu tukajle:
www.autonews.com/com...ustry-flux

Kot ugaša zanimanje za velike salone in obiske naših žurnalistov na njih, ugašajo priložnosti za svetovljansko lucidne avtorske analize razstavljenega blaga - od belosvetskega Frankfurta 2013
avto.finance.si/8347...ega-salona
do regionalnega Dunaja 2019
avto.finance.si/8943...kih-deklet
end bijond...

Strani: 1