Strani: 1 2

0513ANITO sporočil: 10.796
[#2791947] 03.09.19 11:23
Odgovori   +    17
Idiotom v DE predlagam El Camino...

Večina , ki ga prehodi ponavadi pride k pameti...In Spregleda.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2791948] 03.09.19 11:27
Odgovori   +    16
Okoljevarstvenike v varstvo/ogrado/zascito pred njimi samimi in njihovo zblojenostjo/blaznostjo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2791950] 03.09.19 11:31
Odgovori   +    20
Na splošno kaže, da bi življenje na Zemlji, ki je preživela 5 milijard let brez okoljevarstvenikov, tudi danes brez njih bilo lepše in bolj zdravo. Plačani in podkupljeni paraziti s prodajo okoljevarstva, ki je postalo biznis, ne koristijo veliko Zemlji.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2791951] 03.09.19 11:39
Odgovori   +    11
Ne vem, zakaj izjemoma okoljevarstveniki ne bi imeli prav - dodatni vir onesnaževanja, tako zaradi baterij kot večje potrebe po elektriki, korist pa kakšna? Pri kolesu in običajnem skiroju se ljudje vsaj rekreirajo (nekaj aluminija je povsem drugo kot nekaj aluminija + strupena baterija + štrom iz TEŠ), tole pa je nič drugega kot platforma za lenuhe.
spiderman sporočil: 1.741
[#2791953] 03.09.19 11:56 · odgovor na: anon-45881 (#2791951)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: spiderman 03.09.2019 11:57
Sam mal, sam mal...
.
...a niso ravno električni avtomobili "houli grejl" našga trajnostnega razvoje, ekološkega transporta, krožnega gospodarstva...
...in kar je še teh "buzzwords".
.
Zdaj so pa kar naenkrat baterije problem???
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2791954] 03.09.19 12:20 · odgovor na: spiderman (#2791953)
Odgovori   +    6
Ker sralci drgega ne znajo kot iskati/ustvarjati/ispostavljati PROBLEME. Od tega zivijo, ker so sami problem.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2791957] 03.09.19 12:55 · odgovor na: spiderman (#2791953)
Odgovori   +    3
Za Nemce baterije SO problem, ker nimajo NOBENE postene tovarne. Pocasi jim postaja jasno da so se predolgo zajebavali in da je Tesla odpeljala...
Ce bi bili pa oni vodilni proizvajalec, bi bili TDIIBZL ze v muzeju, v teku po ponoven mnozicen nateg ljuctva.
najobj sporočil: 31.870
[#2791960] 03.09.19 13:09 · odgovor na: anon-45881 (#2791951)
Odgovori   +    6
[markoff]
Ne vem, zakaj izjemoma okoljevarstveniki ne bi imeli prav - dodatni vir onesnaževanja, tako zaradi baterij kot večje potrebe po elektriki, korist pa kakšna? Pri kolesu in običajnem skiroju se ljudje vsaj rekreirajo (nekaj aluminija je povsem drugo kot nekaj aluminija + strupena baterija + štrom iz TEŠ), tole pa je nič drugega kot platforma za lenuhe.
... eh, saj pravzaprav imajo toti okoljevarstveniki vedno prav, problem pa je, da njihov "trajnostni razvoj" vodi v prazgodovinske čase, ko ljudje niso poznali niti ognja, da bi z njim onesnaževali okolje ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2791965] 03.09.19 13:24 · odgovor na: (#2791952)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-204390 03.09.2019 13:25
[rename]
> [markoff]
> Ne vem, zakaj izjemoma okoljevarstveniki ne bi imeli prav - dodatni vir onesnaževanja, tako zaradi baterij kot večje potrebe po elektriki, korist pa kakšna? Pri kolesu in običajnem skiroju se ljudje vsaj rekreirajo (nekaj aluminija je povsem drugo kot nekaj aluminija + strupena baterija + štrom iz TEŠ), tole pa je nič drugega kot platforma za lenuhe.

Saj veš, tudi slepa kura zrno najde :-P

Modna muha, ki bo minila, kot minejo vse. Čez zimo bodo e-skiroji najbrž že pozabljeni, bo prišlo nekaj novega.
Skiroji ne bodo pozabljeni, nasprotno. Uporaba takšnih vozil se bo še povečala, če le ne bodo omejeni s kakšno biroktratsko prepreko ipd. To je tudi možno, ker bo gostota prometa in s tem povezane nevšečnosti (prekrški,nesreče) postali preveč moteči.
Do takrat pa sta dež in sneg edini omejitvi za skiro. Ko bodo izdelali pokrito verzijo električnega mini vozila, bo to gotovo prodajni hit.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2791966] 03.09.19 13:25 · odgovor na: anon-45881 (#2791951)
Odgovori   +    6
rekreacija = manj obiskov zdavnika = manj porabljenih zdravil = problem na borzi
anon-518732 sporočil: 934
[#2791969] 03.09.19 13:30
Odgovori   +    1
kaj to da bi pa po mnenju predsednice UBA s skiroji premagovali večje razdalje in nadomeščali avtomobile se zdi pa samo meni malček čez les??
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2791971] 03.09.19 13:40 · odgovor na: spiderman (#2791953)
Odgovori   +    3
[spiderman]
Sam mal, sam mal...
.
...a niso ravno električni avtomobili "houli grejl" našga trajnostnega razvoje, ekološkega transporta, krožnega gospodarstva...
...in kar je še teh "buzzwords".
.
Zdaj so pa kar naenkrat baterije problem???
Neč naum čaku. Baterije so problem, vedno so bile problem. Zato pa imajo naravovarstveniki izjemoma prav. Ker pravilo je, da nimajo prav. In da jim baterije ne predstavljajo problema v avtomobilih, na skirojih pa ga.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2791973] 03.09.19 13:50
Odgovori   +    5
Življenje vedno najde pot. Telih okoljevarstvebnikov pa ne razumem prav nič več. Nekaj majhnih baterij je problem, mnogo velikih v avtomobilih pa ne? Ko se znebimo okoljevarstvenikov, se znebimo problema. In začnemo ravnati in živeti po pameti.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2791989] 03.09.19 15:36 · odgovor na: (#2791977)
Odgovori   +    2
[rename]
> [vickibedi]
> > [rename]
> > > [markoff]
> > > Ne vem, zakaj izjemoma okoljevarstveniki ne bi imeli prav - dodatni vir onesnaževanja, tako zaradi baterij kot večje potrebe po elektriki, korist pa kakšna? Pri kolesu in običajnem skiroju se ljudje vsaj rekreirajo (nekaj aluminija je povsem drugo kot nekaj aluminija + strupena baterija + štrom iz TEŠ), tole pa je nič drugega kot platforma za lenuhe.
> >
> > Saj veš, tudi slepa kura zrno najde :-P
> >
> > Modna muha, ki bo minila, kot minejo vse. Čez zimo bodo e-skiroji najbrž že pozabljeni, bo prišlo nekaj novega.
>
> Skiroji ne bodo pozabljeni, nasprotno. Uporaba takšnih vozil se bo še povečala, če le ne bodo omejeni s kakšno biroktratsko prepreko ipd. To je tudi možno, ker bo gostota prometa in s tem povezane nevšečnosti (prekrški,nesreče) postali preveč moteči.
> Do takrat pa sta dež in sneg edini omejitvi za skiro. Ko bodo izdelali pokrito verzijo električnega mini vozila, bo to gotovo prodajni hit.

Renault Twizy je že kar nekaj časa na voljo pa ne vem, če je ravno hit?
Najbrž je že preveliik, rabiš parkirno mesto zanj. Poleg tega pa cena ni ravno majhna.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792005] 03.09.19 17:17 · odgovor na: spiderman (#2791953)
Odgovori   +    1
[spiderman]
...a niso ravno električni avtomobili "houli grejl" našga trajnostnega razvoje, ekološkega transporta, krožnega gospodarstva...
Zdaj so pa kar naenkrat baterije problem???
Najbrž nisi opazil ene majčkene razlike. Električni skiro je lenuharsko nastopaški substitut za bicikel ali nekoč kratkotrajno blazno fensi zdaj pa spet upravičeno pozabljeni nožno gnani skiro.
(beri izpoved postaranega bolestnega trendimporterja/lokaltrendseterja Marka Crnkoviča: www.fokuspokus.si/tr...n-10029189

Avtomobil pa ni nekaj, kar lahko (namesto z bencinom) poganjaš na noge, na roke ali na gofljo. Zato je pri avtih baterija enako problematična, a neizbežna.

Boš rekel, kaj pa električna kolesa? Neznansko bolj uporabna so od električnega skiroja. Imajo večja kolesa, zato ne rabijo ekstra gladke površine in so čisto primerna za izlete, z elektropomočjo tudi švohotni biciklisti prelezejo kakšen daljši klanec itn. Poskusi z e-skirojem narediti krog po Barju ali prevoziti stezo po opuščeni trasi zgornjesavske ali poreške železnice.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792008] 03.09.19 17:23 · odgovor na: anon-204390 (#2791965)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Skiroji ne bodo pozabljeni, nasprotno. Uporaba takšnih vozil se bo še povečala, če le ne bodo omejeni s kakšno biroktratsko prepreko ipd. To je tudi možno, ker bo gostota prometa in s tem povezane nevšečnosti (prekrški,nesreče) postali preveč moteči.
Do takrat pa sta dež in sneg edini omejitvi za skiro. Ko bodo izdelali pokrito verzijo električnega mini vozila, bo to gotovo prodajni hit.
A niso nekaj takega še ne tako davno govorili za Segway, čudo tehnike in sprehajalo prihodnosti? Dragi moji, težko je odkrit nov avto ali pralni stroj ali osebni računalnik. Do takrat bomo pač prepuščeni raznim domislicam navidezno odraslih z najstniškimi idejami - od e-skirojev do odrešiteljskih gretic.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2792016] 03.09.19 17:54 · odgovor na: anon-204390 (#2791965)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.09.19 14:40
sam bi blo lepo, ko bi se teli z e-skiroji malo lepše obnašali in zraven obiskali kako uro al pa dve iz CPP-ja...
Jaz tepcu ne morem pomagat, če mi gre dirkt pod kolesa... tud ABS ti ne pomaga....
Zadnič sem skoraj enga tazga tepca zgazil(zdaj mi je vsaj malo žal, da ga nisem vsaj mal ruknu)

Lp
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2792017] 03.09.19 17:59 · odgovor na: pobalin (#2792008)
Odgovori   +    4
Greta nima nobenih domislic. Ona cepeta. Tudi nic ne razume. Samo anksiozna je. Katastroficna. Jaz imam idejo: vozicek naj ima pasjo vprego. Pse zlahka gojis tudi v stolpnici. Aja, oni tudi onesnazujejo in imajo ogljicni odtis, ker papajo in kakajo. Najbolj koristni clani druzbe cicajo in pricajo. Plozajo enoinisto. Nocindan. Ekologija.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792021] 03.09.19 18:21 · odgovor na: pobalin (#2792008)
Odgovori   +    1
[pobalin]
A niso nekaj takega še ne tako davno govorili za Segway, čudo tehnike in sprehajalo prihodnosti?
Hja, a propos Segway...
Before it launched, the Segway was said to revolutionize the way cities are laid out and how people get around them. Venture capitalist John Doerr predicted it would reach $1 billion in sales faster than any company in history, and that it could be bigger than the Internet. Kamen expected to be selling 10,000 units a week by the end of 2002—that's half a million a year. In the next six years, Segway sold just 30,000 units, according to Forbes.
It's hard enough to get cities to embrace the bicycle, something that's been around for a century and a half, and to design their streets around it. And, though many bikers look ridiculous in their skin-tight racing outfits, at least they're getting a workout. The Segway was perhaps the laziest mode of transportation around. "People just didn't know what to make of it," says Shankman. "Every time I used it, I just wound up feeling fat. I got called lazy more times than I could count." Not a good recipe for success. Like the troubled Google Glass, another supposedly "revolutionary" product, the Segway invited mockery, not awe.
www.wired.com/2015/0...ake-sense/
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2792033] 03.09.19 19:39 · odgovor na: pobalin (#2792021)
Odgovori   +    5
Oslarija Indija ima rikse: pokrite dvosede in stirisede, ki jih poganja biciklist ali mopedist. Vse okoljevarstvenike zaposliti kot bicikliste riks. Boekobio, pa ponucali bodo odvecno energijo, da nas ne bodo gnjavili. Presvicanim ne bo treba v savno. Samo pod tus, pa spat.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792038] 03.09.19 20:00 · odgovor na: FIN-454644 (#2792033)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Oslarija Indija ima rikse: pokrite dvosede in stirisede, ki jih poganja biciklist ali mopedist. Vse okoljevarstvenike zaposliti kot bicikliste riks. Boekobio, pa ponucali bodo odvecno energijo, da nas ne bodo gnjavili. Presvicanim ne bo treba v savno. Samo pod tus, pa spat.
Če mi repliciraš na tale del mojega bolj zgodnjega komentarja,
Avtomobil pa ni nekaj, kar lahko (namesto z bencinom) poganjaš na noge, na roke ali na gofljo. Zato je pri avtih baterija enako problematična, a neizbežna.
naj opozorim, da sem izhajal iz podmene, da se pogovarjamo o osebnih prevoznih sredstvih in ne o javnem prometu. Rikše, taksiji, uberji, busi itn. so javni promet.

Možno pa je, da nisi repliciral meni, ampak samo pozval k revoluciji, prevratu, postavitvi okoljevarstvenikov na njihovo mesto, ki je na rikšah, galejah ipd. Podpiram, če se boš ti odrekel svojemu avtu in se s temi rikšami dal voziti v službo in po opravkih, če boš čez morje potoval z galejo in ne letalom ali dizelsko gnano ladjo. :-P
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2792041] 03.09.19 20:07 · odgovor na: (#2791977)
Odgovori   +    0
Jaz sem pa ves cas misli da so to projekti osnovnosolskih tehnicnih krozkov.
Aja, teh ni vec, saj bo vsi samo prodajali in startupali.

Da mi pride vajenc s skico tele spake, ga nazenem, saj debilov ne morem zaposlovati.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2792049] 03.09.19 21:00 · odgovor na: (#2792013)
Odgovori   +    0
[rename]
> [vickibedi]
> > [rename]
> > > [vickibedi]
> > > > [rename]
> > > > > [markoff]
> > > > > Ne vem, zakaj izjemoma okoljevarstveniki ne bi imeli prav - dodatni vir onesnaževanja, tako zaradi baterij kot večje potrebe po elektriki, korist pa kakšna? Pri kolesu in običajnem skiroju se ljudje vsaj rekreirajo (nekaj aluminija je povsem drugo kot nekaj aluminija + strupena baterija + štrom iz TEŠ), tole pa je nič drugega kot platforma za lenuhe.
> > > >
> > > > Saj veš, tudi slepa kura zrno najde :-P
> > > >
> > > > Modna muha, ki bo minila, kot minejo vse. Čez zimo bodo e-skiroji najbrž že pozabljeni, bo prišlo nekaj novega.
> > >
> > > Skiroji ne bodo pozabljeni, nasprotno. Uporaba takšnih vozil se bo še povečala, če le ne bodo omejeni s kakšno biroktratsko prepreko ipd. To je tudi možno, ker bo gostota prometa in s tem povezane nevšečnosti (prekrški,nesreče) postali preveč moteči.
> > > Do takrat pa sta dež in sneg edini omejitvi za skiro. Ko bodo izdelali pokrito verzijo električnega mini vozila, bo to gotovo prodajni hit.
> >
> > Renault Twizy je že kar nekaj časa na voljo pa ne vem, če je ravno hit?
>
> Najbrž je že preveliik, rabiš parkirno mesto zanj. Poleg tega pa cena ni ravno majhna.

Manjse vozilo, ki bi izpolnjevalo tvoje zahteve (pokrito mini vozilo) bos tezko naredil.....pa smo spet pri zacetku :-P
Saj so ga že naredili, samo ni bil prodajna uspešnica:
en.wikipedia.org/wiki/BMW_C1
Bi ga morali sicer še malo dodelat, da bi bil voznik popolnoma suh tudi med nalivom ampak je šel žal že prej iz proizvodnje :)
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2792071] 04.09.19 07:18 · odgovor na: pobalin (#2792038)
Odgovori   +    2
Nic nimam proti tebi. Tisti,ki protestirajo, so ponavadi lenuhi. Zaposlimo jih. Na bicikle in galeje vse, ki vrtijo gobce. Mladi ekolosko osvesceni so tu pa tam organizirani v kake cistilne akcije. Tisti,ki delajo kraval npr ob petkih, se jim pac ne ljubi v solo. Ker je to lepo, spricajo. Cakajo na urzah in vsak jim prav pride.
linaprin sporočil: 771
[#2792113] 04.09.19 10:54 · odgovor na: FIN-454644 (#2791948)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.09.19 21:04
[FIN-454644]
Okoljevarstvenike v varstvo/ogrado/zascito pred njimi samimi in njihovo zblojenostjo/blaznostjo.
Btw, še lj ponovno za žico, pa smo rešeni
linaprin sporočil: 771
[#2792114] 04.09.19 10:54 · odgovor na: FIN-454644 (#2791954)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.09.19 21:08
[FIN-454644]
Ker sralci drgega ne znajo kot iskati/ustvarjati/ispostavljati PROBLEME. Od tega zivijo, ker so sami problem.
Yes! That`s it what it is...
pobalin sporočil: 14.456
[#2792134] 04.09.19 11:42 · odgovor na: FIN-454644 (#2792071)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Tisti,ki protestirajo, so ponavadi lenuhi. Zaposlimo jih. Na bicikle in galeje vse, ki vrtijo gobce.
Ko pogledam tale kevdr, imamo po tvoji logiki tukaj neizkoriščeno kapaciteto ene manjše HE, če nehamo gobcat in začnemo poganjat. Pa še več miru bi bilo v Moji Deželi.
Mladi ekolosko osvesceni so tu pa tam organizirani v kake cistilne akcije.
Da pridni in osveščeni vedno znova čistijo za brezvestnimi svinjami, ki ostajajo nepoboljšljive in nekaznovane, čeprav v marsikaterem podeželskem okolju zelo dobro vedo, čigavo svinjarijo se čisti. Bil na očistimo Slovenijo in točno vem, o čem govorim.

Komaj čakam, da se Borut Hočevar vrne z raznih konferenc, preračuna smeri in navodila v zvezi z najnovejšim zapletom med meni sicer ne ravno ljubim Macerlom & co. ter Salonitom in odvetnico Zidar Klemenčič in napiše kaj o tem.

Medtem stojim na strani kosmatega zasavskega hudiča in svobode govora. Naj veliki brezmadežni Salonit, če ima dobre kontra argumente in podatke, javno nastopi z njimi, ali pa Eko krog toži zaradi obrekovanja, laži, krivičnih obtožb, ranjenega korporativnega ega, karkoli bi s pomočjo gospe Nine ZK znali formulirati in zagovarjati.
Odvetniška pisarna Nine Zidar Klemenčič je v imenu anhovskega Salonita (SA) na ponudnika, ki za zasavski Eko krog ureja storitve spletne strani, naslovila zahtevo za umik dokumenta o sežiganju odpadkov na primeru cementarne SA, v katerem podjetje »nekorektno navajajo kot primer slabe prakse« in »žaljivo ter napačno interpretirajo podatke«. Eko krog je zahtevo označil za nedopusten pritisk, »kakršnemu nismo in ne bomo nikoli podlegli«.
www.delo.si/novice/s...21808.html
Študija Eko kroga o sežigu odpadkov v cementarnah s poudarkom na Salonitu Anhovo (SA), katere objavo je ta Eko krogu prepovedal, je od danes kljub opozorilom iz SA znova dosegljiva na spletu – le da pri drugem gostitelju spletne strani. Eko krog zanika, da bi šlo za merjenje moči, še manj za provokacijo. Problem je vseevropski. Imenuje se izenačitev zakonodaje za vse, ki sežigajo odpadke.
A bistvo je pri tem ostalo očem skrito: okoljsko dovoljenje cementarni SA pri sosežigu dovoljuje bistveno višje emisije škodljivih snovi, kot veljajo za sežigalnice. »Če bi torej SA imel status sežigalnice, bi zanj veljali strožji predpisi,« dodaja Macerl in uperja ost tudi v izjave premiera Marjana Šarca, češ da bo zaradi gospodarske škode in neupravičenih pritožb treba prevetriti status nevladnih organizacij: »V Sloveniji je treba marsikaj prevetriti – v Tešu, Lafargeu in Termitu. Zato smo študijo vrnili na splet in niti koraka nazaj ne bomo naredili.«
www.delo.si/novice/s...23575.html
Disklejmer: vem, da je Polona Malovrh prvovrstni megafon Macerla & co., kar pa ne spremeni relevantnosti njihovih vprašanj in problematičnosti obnašanja Salonita & co.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792142] 04.09.19 12:06 · odgovor na: pobalin (#2792134)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 04.09.2019 12:17
Tu so linki na tri ključne dokumente: sporno študijo Eko kroga,
ekokrog.org/wp-conte...er-FNL.pdf

dopis odvetnice NZK v imenu Salonita
ekokrog.org/wp-conte...-avg19.pdf

in odgovor Eko kroga na ta dopis.
ekokrog.org/wp-conte...tar-SA.pdf

P.S.: V zvezi z Salonitom še zelo relevantno pojasnilo ARSO iz leta 2017:
POJASNILO NA ODPRTO PISMO EVROPSKIH POSLANCEV GLEDE SALONITA ANHOVO - MEJNE VREDNOSTI IZPUSTOV ZA SEŽIG IN SOSEŽIG ODPADKOV V CEMENTARNI SO DOLOČENE USTREZNO IN V SKLADU Z EVROPSKIMI PREDPISI
...
Očitek Agenciji, da je določila večje vrednosti prahu, NOx, benzena in TOC kot je to v Direktivi 2010/75/EU, ni točen, saj se te vrednosti nanašajo na sežigalnice, kar Salonit Anhovo ni.
Najstrožja merila za izpuste namreč veljajo za sežigalnice, manj stroga za proizvodnjo cementa s sosežigom in najmanj stroga za tovarne cementa. Mejne vrednosti za sežig odpadkov in sosežig odpadkov v cementarnah določa evropska direktiva in ne Agencija.
Cementarne, ki sosežigajo odpadke (tudi Salonit Anhovo), je mogoče primerjati samo s cementarnami, ki ne sosežigajo odpadkov. Cementarne, ki kot energent uporabljajo gorivo iz odpadkov, morajo zaradi sosežiga odpadkov zagotavljati bistveno več ukrepov za preprečevanje emisij, upoštevati strožje mejne vrednosti in izvajati bolj zahtevne ukrepe za nadzor nad emisijami. Salonit Anhovo mora torej upoštevati strožja merila kot cementarne, ki nimajo sosežiga odpadkov.
...
hmljn.arso.gov.si/no...anhovo.pdf
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2792144] 04.09.19 12:11 · odgovor na: pobalin (#2792134)
Odgovori   +    0
Vse je res. Naj dodam, da so smeti gromozanski biznis. Tam se vrti ogromno denarja. Nasega, seveda. Kitajcki so nehali sprejemati plastiko, Madzarska bo nehala sprejemati drek iz cistilnih naprav in kaj bomo naredili? Ni gnarja. Bomo pa hodili na ekskurzije, kako to delajo v tujini in razlagali zakaj se pa pri nas ne da, ker se res ne da.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792150] 04.09.19 12:42 · odgovor na: pobalin (#2792142)
Odgovori   +    0
In za dodatno zabavo še odgovor Ekoanhovo na zgoraj citirano pojasnilo Arsa:
Zato znova poudarjamo in sprašujemo:
– Če se v peči lahko pridobi 100% toplotne energije iz odpadkov, kako taka peč ni sežigalnica odpadkov? Kako se lahko tako sežiganje še obravnava kot »sosežig« in ne kot »sežig« odpadkov?
– Zakaj so pri takem sežiganju dovoljeni bistveno večji izpusti škodljivih snovi v okolje kot pri sežigalnicah? Zakaj se tudi pri cementarni, če lahko pridobi 100% toplote iz odpadkov, ne zahteva, da se škodljive snovi zajamejo v filtrih, tako kot pri sežigalnicah, ampak ji je dovoljeno, da jih izpušča v okolje?
...
Salonit Anhovo je zapisal, da študija o zdravstvenem stanju Nacionalnega inštituta za javno zdravje občanov iz leta 2016 ne kaže bistvenih odstopanj v Občini Kanal ob Soči, glede na ostale slovenske občine. Ne pove pa, da konkretni podatki družinskih zdravnikov v splošnih ambulantah v Desklah in Kanalu ter podatki Interdisciplinarne komisije za poklicne bolezni zaradi izpostavljenosti azbestu, kažejo bistveno drugačno število obolelih za rakom (več v PP predstavitvi, v priponki št. 3). Ti podatki odpirajo najmanj vprašanje ali niso morda statistične metode v študiji Nacionalnega inštituta preveč splošne, da bi zaznale specifično stanje v manjšem območju Anhovega, Deskel in Kanala.
Naj poudarimo, da je bil po predstavitvi zdravstvenega stanja prebivalstva občine Kanal ob Soči, na občinski seji (priponka) podan predlog za izredni ekspertni nadzor dveh zdravnikov družinske medicine iz naše občine (pa čeprav so zdravniki le navajali podatke iz svoje ambulante in Interdisciplinarne komisije).
Zdravstveno stanje v okolici Salonita Anhovo zaradi najhujšega raka pljuč mezotelioma, zgovorno kaže ilustracija o novih primerih tega raka, v obdobju 1997-2004, iz članka sodelavk Onkološkega inštituta. Našemu društvu ga je posredoval sam Nacionalni inštitut za javno zdravje v odgovoru na prošnjo za mnenje o podatkih lokalnih družinskih zdravnikov.
Rdeč »madež« na levi strani zemljevida je širše območje Salonita Anhovo…
www.ekoanhovo.org/un...-komisiji/

Strani: 1 2