47 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2790302] 24.08.19 07:22
Odgovori   +    16
Vozim se že čez 25 let po Slo AC in nisem opazil, da so kaki Darsovi prijemi omogočili večjo pretočnost prometa.

Ko bi lahko delali tretji pas, so postavljali protihrupne ograje. Tedaj, 10 let nazaj, so zapravljali denar za študije o protihrupnih ograjah in o dokazovanju, kako tretjega pasu ne potrebujemo.

Tudi ta sistem informiranja bo še zmeraj slabši od aplikacije AMZS in Google Map.

Pozimi bodo slabo opremljeni kamioni še zmeraj delali štalo na AC, zlasti Primorki.

Sam sem zelo kritičen do Darsa, do DRI, itd... edina uteha jim je, da tudi drugod po EU so zastoji in je stanje informiranja preko državnih upraviteljev en podoben šmorn.

In v uteho jim je lahko, da vsi vemo, da imamo na naših dvopasovnicah že skoraj toliko prometa kot v Nemčiji na tripasovnici.

Še zmeraj pa nimamo 150 km hitrih cest na drugih trasah (do Koroška, do Jelšan, do Bele krajine, mimo Ce in skozi Posavje, mimo Kp do Dragonje...).

150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.
Gustl sporočil: 13.629
[#2790309] 24.08.19 08:23 · odgovor na: FIN-379669 (#2790302)
Odgovori   +    5
[]
Vozim se že čez 25 let po Slo AC in nisem opazil, da so kaki Darsovi prijemi omogočili večjo pretočnost prometa.
Tezko to opazovat, ker kolicina prometa ni konstanta.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2790310] 24.08.19 08:24 · odgovor na: FIN-379669 (#2790302)
Odgovori   +    8
[]

150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.
Slovenska država oz. plenilska politika, ki se vsakih 4. leta zamenja na oblasti ni sposobna gospodarjenja z ničemer. Veliko denarja se porabi za nič. Zakaj sploh imamo Dars? Za politične zaposlitve in za odlaganje odsluženih ter zaslužnih kadrov. Kje je rešitev? Poiščimo tujega koncesionarja za avtoceste in izbrišimo Dars iz poslovnega registra. V Avstriji je cena letne vinjete za avtoceste 89,20 EUR, v Švici 40,00 CHF, na Češkem 60 evrov...Že iz teh cen je vidno, da bi npr. avstrijski koncesionar naših avtocest bil prava dodana vrednost, sicer bi z likvidacijo Dars že veliko dobili.
slovenecnb1 sporočil: 5.623
[#2790327] 24.08.19 13:20
Odgovori   +    7
Če ne stojihš na primorki, stojiš na štajerki, potem če ne druzga pred karavankam, va zadnjem času pa tud na dolenjki če ti uspe vse to zvozit stojiš pa na eni od obvoznic v glavnem DARS rešuje zagate z obveščanjem in ne z operacionalizacijo pretočnosti cest.
FIN-203963 sporočil: 1
[#2790364] 24.08.19 19:59 · odgovor na: anon-317028 (#2790310)
Odgovori   +    3
Ti k si tolk razgledan o cenah vinjet, potem ves da se v avstriji skoraj vsak viadukt in predor dodatno placata ob vsakem prehodu? Nemorte vse na pamet govorit, brez da se dejabsko vsedete v avto in preverite to roznato sliko cest v tujini. Pelji se na dunaj ko je koncnica, al pa v salzburg. Pa bos potlej videl kaj je guzva pa kolk se stoji, k ti 5 pasov nic ne pomaga. #slovencelj

Strani: 1