Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2789709] 21.08.19 11:13
Odgovori   +    2
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.
anon-202165 sporočil: 970
[#2789711] 21.08.19 11:34 · odgovor na: anon-317028 (#2789709)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.
To je povsem običajna praksa vseh nizkocenovnikov. Najprej subvencija da sploh pridejo v neke rovte, potem pa še subvencije če linije niso rentabilne. Bi bilo pa za slovenski turizem morda smotrno, da se v Ljubljano da prileteti še od kod drugod kot iz Prištine.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2789721] 21.08.19 11:57
Odgovori   +    0
Pa je šlo naše tradicionalno službeno druženje ob belgijskem prednovoletnim pivcem.
Ali pa bomo pač najeli čarter...
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2789724] 21.08.19 12:09
Odgovori   +    0
Fraport tudi plove v oblakih oz nocejo priznati da jih situacija z Adrijo hoces noces nervira. Za ostale prevoznikih pa nikdar ne vejo do kdaj se jim bo ljubilo pristajat na Brniku. Vse odvisno od turisticnih agencij katere ze sedaj napolniijo vecino kapacitet tujega avio prevoznika. Lep primer sta British in Finair. Taprvi dodal povezavo za dva najbolj frekventna meseca, slednji pa ukinja polovico letov tedensko ze s sredino Septembra.Ne bo pocakal niti do konca sezone. Koncno letno bilanco Fraporta o stevilu potnikov na Brniku bo zanimivo prebrati in analizirati.

Strani: 1