Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2787652] 07.08.19 07:15
Odgovori   +    8
Mogoče se zgodovina ponavlja? Tam nekje okoli leta 1988 so centri moči nekje v Ljubljani odločili, da bodo državne gradbene projekte izvajali SCT, Gradis, Primorje, Kraški zidar...ostali gradbinci, med njimi tudi veliki novomeški Pionir nimajo kaj iskati, lahko so le podizvajalci. Propadli so vsi do enega.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2787662] 07.08.19 09:27 · odgovor na: anon-317028 (#2787652)
Odgovori   +    4
Ja kaj pa najprej bildanje firm brez referenc po koncu projekta pa propad če država ne zagotovi drugih poslov. Samo da delajo naši.
murje sporočil: 5.120
[#2787663] 07.08.19 09:37
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: murje 07.08.2019 09:39
S takim načinom dela, sistemom javnih razpisov in obstoječe zakonodaje bomo II.tir zgradili nekje do leta 2050, ko se bomo vozili samo še z avtoletali...Žarko, a si pozabil, da si doma v Luciji!
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2787696] 07.08.19 11:30 · odgovor na: (#2787682)
Odgovori   +    5
Kdo si upa javno povedat da je priložnost zamujena vsaj 15let in bo 2tdk bolj ali manj prazen? Izsilili so par milijonov od EU, po moje se oni vidijo da cilj naše vlade ni razvoj ampak ožemanje ljudi. 2mrd kolikor bo porabljenih se da vložiti v X pametnejših projektov.
karnel sporočil: 140
[#2787835] 08.08.19 09:20
Odgovori   +    2
Razpis del so objavili za najbolj občutljivo točko varovane narave - krajinski park Beka, kjer se varuje tudi habitate. Slovenija je ravnokar dobila opomin EU Komisije zaradi nepravilnega izvajanja temu namenjene EU Direktive. Zaradi trasiranja 2TDK čez varovano ozemlje je država skupaj z občino Hrpelje_Kozina degradirala varovalni režim in vse "zamaskirala" s popolnoma neustreznimi "omilitvenimi ukrepi" - kar bo morala popraviti, če EU Komisija nadaljuje s procesom - s tem pa bo moprala opopraviti tudi poseg v tem območju - torej NOBENIH GRADENJ! Če ne bo sicer prej hitela "na vse kriplje", da prehiti "nadzor" in uresniči svoj "zločin" kot "gotovo dejstvo"
karnel sporočil: 140
[#2787837] 08.08.19 09:27 · odgovor na: anon-61428 (#2787662)
Odgovori   +    1
To, "samo da delajo naši" podpirajo tudi ekonomisti "vseh barv"; slovensko gradbeništvo je bilo v Jugoslaviji precej pomemben "izvozni artikel", po osamosvojitvi je pa doživelo tudi "pogrom" vladajočih strank, tudi za to, ker je gradnje izvajalo z velikim številom delavcev iz južnih republik - vse po vrsti so po hitrem postopku morali poslati domov
karnel sporočil: 140
[#2787838] 08.08.19 09:32
Odgovori   +    2
Nekaj naslovov spletnega mesta Državni svet, kjer se vodi obsežna tehnično-investicijska razprava o primernosti 2TDK:

Posvet v DS 2019
www.skledar.si/drzav...-05.-2019/

Posvet v DS 2018:
www.skledar.si/drzav...vaca-2018/

Posvet v DS 2017
www.youtube.com/watc...k&index=65

Zbornik 2018:
referendumdrugitir.s...per-divaca

uploads.publishwall....aEkran.pdf
prixi sporočil: 285
[#2787839] 08.08.19 09:37 · odgovor na: (#2787682)
Odgovori   +    4
[denac]
Drugega tira ne potrebujemo!!! Gradilo naj bi se ga samo zaradi tega, da bodo nekateri mastno zaslužili, razmetavanje z denarjem pa bomo plačevali davkoplačevalci.
Gradnjo je treba takoj ustaviti, vse vpletene pa onemogočiti.

Edit
Drugo cev karavanškega cestnega predora bi morali graditi Avstrijci, našim kriminalcem (gradbenim in političnim) pa posekati prste!
Se vidi iz letala....
pozareport.si/post/4...a-molzenje
karnel sporočil: 140
[#2787847] 08.08.19 10:03 · odgovor na: (#2787682)
Odgovori   +    2
[denac]
Drugega tira ne potrebujemo!!! Gradilo naj bi se ga samo zaradi tega, da bodo nekateri mastno zaslužili, razmetavanje z denarjem pa bomo plačevali davkoplačevalci.
Gradnjo je treba takoj ustaviti, vse vpletene pa onemogočiti.
Očitno ne bodo "mastno zaslužili" ta pravi, zato je tak "kraval"?!
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2788076] 09.08.19 15:04 · odgovor na: karnel (#2787837)
Odgovori   +    0
[karnel]
To, "samo da delajo naši" podpirajo tudi ekonomisti "vseh barv"; slovensko gradbeništvo je bilo v Jugoslaviji precej pomemben "izvozni artikel", po osamosvojitvi je pa doživelo tudi "pogrom" vladajočih strank, tudi za to, ker je gradnje izvajalo z velikim številom delavcev iz južnih republik - vse po vrsti so po hitrem postopku morali poslati domov
Verjamem, da to podpirajo ekonomisti ki gledajo eno sliko v kateri se v vrečo države nateče več če delajo naši samo pol dajmo povedat da moramo v primeru če posel dobijo tujci direkt odstet denar pri naših se pa lahko počasi krampa in muti.
Vemo zgodbo gradnje ac in Zidarja&co. Ali se strinjamo da so ac preplačane in zato niso dobili nadaljevanja na železnici, poleg tega da se je kriza vmes pojavila?
Če bi glas medijev miril bi danes imeli kar nekaj km železnice pod streho. Tako pa so njih ustavili firme spravili v stečaj delavce pa poslali nazaj.
Sedaj ni prave ponudbe gradbenih podjetij na domačem trgu, zato se frizira. Tu so se pravljice o kitajcih. Definitivno bo zahtevno dokler stvar ne steče in se vsak lahko spušča v vse. Konkurenca ne počiva se razvija in nam veselo pomaga nagajat poleg tega da lahko kupi skoraj vsakega našega sposobnega. Kako bi iz tega prišli brez prask je znanstvena fantastika.

Strani: 1