Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2783589] 12.07.19 14:38
Odgovori   +    4
Namesto da bi Turki delali v VW tovarni v Nemčiji, naj bo lepo tovarna kar v Turčiji.
To je tako kot naša Magna, bodo vindišarje lepo iz Gradca nazaj v Maribor spokali.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2783594] 12.07.19 15:41
Odgovori   +    3
Igra višjih interesov. Turčija je za Nemčijo bolj pomembna kot Srbija. Napaka, ki jo na balkanu ponavljajo že od konca vojn.
Micare sporočil: 1.582
[#2783598] 12.07.19 16:09 · odgovor na: anon-204390 (#2783594)
Odgovori   +    2
Turčija je velik trg. V kolikor ne gra za elektroavtomobile Srbija ni zgubila nič. Naj gre v kooperacijo s slovenskimi proizvajalci elktro motorjev, transformatorjev. Bolje ista, nego nič. Bolje pošten kos kruha kot sam paradaižnik s soljo. Baker imajo, naj ga predelajo pa prodajo. Kakšno je demografsko gibanje v Srbiji zadnjih 10 let. Smer zbogom express Balkan?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2783599] 12.07.19 16:12
Odgovori   +    4
danes:

Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303

Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
Kaj je zdaj resnica?
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2783611] 12.07.19 18:15 · odgovor na: anon-178149 (#2783599)
Odgovori   +    4
Resnica je, da je Nemcija/pa i sire v debeli riti, ce se sesuje avtomobilska industrija. To pa je samo vprasanje casa. EU postaja vse bolj nekonkurencna. Pa nekonkurencnost se kar stopnjuje. Zal.
Mitjek sporočil: 638
[#2783613] 12.07.19 19:04 · odgovor na: anon-154083 (#2783589)
Odgovori   +    0
Butl !
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2783623] 12.07.19 20:54 · odgovor na: Micare (#2783598)
Odgovori   +    1
[Micare]
Turčija je velik trg. V kolikor ne gra za elektroavtomobile Srbija ni zgubila nič. Naj gre v kooperacijo s slovenskimi proizvajalci elktro motorjev, transformatorjev. Bolje ista, nego nič. Bolje pošten kos kruha kot sam paradaižnik s soljo. Baker imajo, naj ga predelajo pa prodajo. Kakšno je demografsko gibanje v Srbiji zadnjih 10 let. Smer zbogom express Balkan?
Demografija skoraj celotne ex-Juge je v k** (Hrvaška , Bosna , Srbija). Nemčija je po izgubljeni vojni dobila možnost za razvoj (odpis dolgov, marshallov plan). Balkan pa ostaja Bure baruta.
Polo83 sporočil: 1.174
[#2783633] 12.07.19 22:35
Odgovori   +    3
Darilo Katarja Turkom za politično podporo, mislim da imajo skoraj 20% delnic VW...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2783637] 13.07.19 07:43 · odgovor na: Polo83 (#2783633)
Odgovori   +    0
[Polo83]
Darilo Katarja Turkom za politično podporo, mislim da imajo skoraj 20% delnic VW...
Ko smo bili mulci smo često rekli (ai pa šolmoštri). "Kdor misli nič ne ve ve"

Pa kaj imaš misliti, če v članku lepo piše:

Na odločitev za Turčijo je sicer vplivala tudi država Katar na Bližnjem vzhodu, ki si lasti 17 odstotkov Volkswagna, poroča poslovni portal.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2783695] 13.07.19 20:19 · odgovor na: anon-178149 (#2783637)
Odgovori   +    1
Smart ass.
pobalin sporočil: 14.456
[#2797396] 04.10.19 14:30 · odgovor na: anon-178149 (#2783599)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
danes:
>
>Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«

4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303

>
>Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.

Kaj je zdaj resnica?
Resnica je fluidna stvar, odvisna od avtorjev, časa, virov, interesov... :-)
Milač se sklicuje na Autonews, ki pa je pred dvema dnevoma objavil, da kapaciteta nove tovarne v Turčiji ne bo 350 ampak 300 kÜberWagnov, da bodo proizvajali Passata in Superba, in ne Karoqa in Ateco.
The factory will allow VW to move Passat production from Emden, Germany, and turn Emden into a factory building only electric cars. It will also give Skoda much-needed extra capacity at its plant in Kvasiny, where it builds the Superb.
VW also considered sites in Bulgaria, Serbia, Romania and northern Africa as the plant's location.
europe.autonews.com/...oda-superb

Strani: 1