Strani: 1

anon-206883 sporočil: 122
[#2782308] 04.07.19 11:20
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-206883 04.07.2019 11:22
Malo bolj točen zapis o base servisu nebi škodil :) Malo na hitro je zmetano skupaj. Pohvala pa, da ste morebitnega novega serviserja vzeli pod lupo.
PetraS sporočil: 2.368
[#2782327] 04.07.19 12:43 · odgovor na: anon-206883 (#2782308)
Odgovori   +    2
sem zelo poenostavila, da je bolj razumljivo za nestrokovno javnost. pri linijskem tudi :)

lp, p
bc123a sporočil: 48.253
[#2782339] 04.07.19 14:17
Odgovori   +    10
ki govori o tem, da Northern Aerotech ponuja "nov poslovni model", mobilno linijsko servisno delavnico. Orodja, ki jih potrebuje serviser, zapakirajo v škatlo in pošljejo na letališče, kjer stranka potrebuje servis.
A serviserja pa posljejo z DHLjevo paketno posto zraven, zaprtega v kovcek?

(fak kje jaz to zivim, adria je vseeno flag carrier)
rame sporočil: 958
[#2782347] 04.07.19 14:52
Odgovori   +    6
Inšpektorji za civilno letalstvo v Sloveniji so brezzobi tiger.
Letala bodo vzdrževali najboljši kadri in to tisti ,ki jih je Adria tehnika izpustila iz rok v zadnjih treh letih po prevzemu Poljakov.
najobj sporočil: 31.910
[#2782361] 04.07.19 15:30
Odgovori   +    14
... Kaj še ni znano? ...

... OK, glede na napisano, se jaz z Adrio ne bi peljal niti po letališki stezi, tako da me pravzaprav zanima samo to, če bodo slovenski inšpektorji za letalstvo odvzeli licenco za letenje pred katastrofo ali šele potem ...
1126DXSXU sporočil: 273
[#2782375] 04.07.19 16:09
Odgovori   +    13
Izgleda precej neresno.

Sploh nivo telih prihodkov.

opis servisnega procesa ni dober. Sploh glede tistega da je servis vsake 2 leti.

Glede na moje izkušnje s cesnami in verjamem da imajo drugi podobno so servisi vecnivojsko organizirani.
Tam je bilo 5 nivojev. Prvega je bilo treba opraviti vsakih 35 ur leta, nivo 2 vsakih 70 in tako naprej do nivoja 5, ki je bil ppvsakih 700 ur, kar pri "taksi cesnah" pomeni cca. Vsako leto enkrat. Posebna katogorija servisa je bil overhaul motorja, ki je bil tam na 2.500 ur.

S cenami pri teh servisih je drugače res kriza in ne more človek desne zapeljat v garažo ne da bi bil ob 10 ali 15 tisoč eurov. Zato je navedba o letnih prihodkih te firme toliko bolj čudna. Če bi oni redno servisirali vsaj kakšno veliko letalo, bi morali imeti letno več.
Če pa so samo agent za zaposlovanje poceni serviserjev je to bolj možno, samo je pol vseeno problem kako (in s čem) krijejo garancijo za kakovost svojih pregledov. Če seveda garantirano karkoli...
rame sporočil: 958
[#2782393] 04.07.19 18:13 · odgovor na: 1126DXSXU (#2782375)
Odgovori   +    2
Vzdrževanje večjih letal je drugačno.Novi bodo prevzeli samo linijsko vzdrževanje in to se normalno lahko dela kjerkoli tudi brez hangarja.Vseeno je boljše ,če imaš na razpolago tudi hangar.
rame sporočil: 958
[#2782394] 04.07.19 18:15 · odgovor na: najobj (#2782361)
Odgovori   +    1
Adria zaradi spremembe novega ponudnika vzdrževanja ni nič ogrožena.
PetraS sporočil: 2.368
[#2782460] 05.07.19 10:08 · odgovor na: rame (#2782394)
Odgovori   +    0
kontrola bo še naprej zelo stroga, tko da tle se ni za bat. bolj zna bit organizacijski problem, če ne bodo mogli hitro napak odpravljat, ker majo že tako na knap vozni park
najobj sporočil: 31.910
[#2782470] 05.07.19 10:36 · odgovor na: rame (#2782394)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 05.07.2019 10:46
[rame]
Adria zaradi spremembe novega ponudnika vzdrževanja ni nič ogrožena.
... čuj, zaradi mene ti lahko letiš z letali, ki jih servisira firma brez licence, brez serviserjev in brez hangarjev, ker to namreč piše v članku ... jebiga, jaz sem še pri svojem biciklu bolj previden in bolj skrbim za njega ... no, je pa res, da se jaz z biciklom vozim, Adria pa ne bo letela in potniki res ne bodo ogroženi ...
rame sporočil: 958
[#2782539] 05.07.19 16:07 · odgovor na: najobj (#2782470)
Odgovori   +    0
Ne smeš vsemu napisanemu verjeti.Recimo ,da se dobro spoznam na to tematiko .
1126DXSXU sporočil: 273
[#2782541] 05.07.19 16:17 · odgovor na: PetraS (#2782460)
Odgovori   +    1
[PetraS]
kontrola bo še naprej zelo stroga, tko da tle se ni za bat. bolj zna bit organizacijski problem, če ne bodo mogli hitro napak odpravljat, ker majo že tako na knap vozni park
Petra,
Kolikor jaz razumem koncept kontrole in servisiranja pri avionih in podobnih tveganih sistemih (npr. Atomske centrale) vse temelji na preventivnem vzdrževanju in servisih. Ni zamišljeno da servisi vskocijo ko se stvar že (v zraku) pokvari, ampak da veš čas že na tleh skrbijo da je letalo pred letom popolnoma izpravno.

Ti linijski servisi so skratka (tudi) glavna redna kontrola letala. Ni drugih kontrolorjev, ki bi letalo podrobno pregledovali in potem klicali tale servis. Tako če teli ne delujejo dobro potem kontrola ne bo (se naprej) stroga.
rame sporočil: 958
[#2782542] 05.07.19 16:18 · odgovor na: PetraS (#2782460)
Odgovori   +    1
Na žalost ne smemo vsega napisati.Me je pa strah kaj bo v naslednjih treh mesecih.AA in AT vodijo kadri ,ki točno ne vedo kaj delajo se pa učijo.Ampak sedaj ni čas za učenje.AAX danes AAN.
sopranos sporočil: 11.404
[#2782547] 05.07.19 16:38 · odgovor na: rame (#2782542)
Odgovori   +    5
[rame]
Na žalost ne smemo vsega napisati.Me je pa strah kaj bo v naslednjih treh mesecih.AA in AT vodijo kadri ,ki točno ne vedo kaj delajo se pa učijo.Ampak sedaj ni čas za učenje.AAX danes AAN.
Če si začel, potem nadaljuj. Ji pa na zasebni naslov piši in povej česa naj ne objavi, da te ne bo razkrila.
PetraS sporočil: 2.368
[#2782548] 05.07.19 16:42 · odgovor na: rame (#2782542)
Odgovori   +    7
Imas open invitation za off the record kavo. Delam vse, kar je v moji moci, da se naucim cim vec. Da znam vpraaat in da dobim relevamtme osgovore
rame sporočil: 958
[#2782583] 05.07.19 22:24 · odgovor na: (#2782545)
Odgovori   +    0
Kirurg ti tudi vsega ne pove,da te ne boli glava.
rame sporočil: 958
[#2782584] 05.07.19 22:26 · odgovor na: sopranos (#2782547)
Odgovori   +    0
Za mene ni problem razkrivanje ampak tudi Šarec in Sova vsega ne povesta.
sopranos sporočil: 11.404
[#2782591] 06.07.19 01:04 · odgovor na: rame (#2782584)
Odgovori   +    3
[rame]
Za mene ni problem razkrivanje ampak tudi Šarec in Sova vsega ne povesta.
Ja, Šarec je zaradi svojih "če ni črna, je pa bela" izjav brez kredibilnosti, Sova pa tudi.

Kot sem rekel in videl, da ti je tudi Petra ponudila, govori z njo off the record. Ker pristop "jaz vem vse, vi pa nimate pojma, ne povem zakaj" pa ti jemlje kredibilnost in izpadeš nekdo, ki je tukaj osebno vpleten in ima neke zadeve za bregom.

Samo povem kako je videti meni. In to je, da skušaš preusmerjati pozornost.
rame sporočil: 958
[#2782616] 06.07.19 12:36 · odgovor na: sopranos (#2782591)
Odgovori   +    0
Moja želja ni ,da se po forumu delamo pametne ampak ,da novinarji poskušajo čim bolj realno napisati članke.Težko pa dobijo kredibilne podatke.Kdor ima kapital ima zmeraj prav.Če si bil kdaj vodstveni delavec veš ,da poveš samo najlepše drugače imaš probleme ali si pa zamenjan ,če nisi lastnik.
sopranos sporočil: 11.404
[#2782632] 06.07.19 14:22 · odgovor na: rame (#2782616)
Odgovori   +    4
[rame]
Moja želja ni ,da se po forumu delamo pametne ampak ,da novinarji poskušajo čim bolj realno napisati članke.Težko pa dobijo kredibilne podatke.Kdor ima kapital ima zmeraj prav.Če si bil kdaj vodstveni delavec veš ,da poveš samo najlepše drugače imaš probleme ali si pa zamenjan ,če nisi lastnik.
In kako se to doseže? Tako, da daš novinarju čim več podatkov. Da mu predlagaš kaj in koga naj vpraša. Da mu namigneš kakšen bo verjeten odgovor in kako lahko dodatno podvprašanje postavi. Tvoj pristop je pa, da si insajder, da torej poznaš zadeve. Navedeš nekaj pavšalnih trditev, ko pa je čas, da zadeve podrobneje razložiš, argumentiraš in postrežeš s podatki, se pa umakneš in rečeš, da ne moreš. Upam, da razumeš, zakaj to izgleda neverodostojno?

Razumem, pa da morajo ljudje na vodstvenih položajih slikati rožnato sliko. Ampak poglej, sedaj ko je Adria pred stečajem, ne moreš več uporabljati standardnih korporativnih bullshit sporočil. Sedaj je čas, da se jasno pove kakšna je situacija in potem pokaže jasna strategija in pot iz te kolobocije. In v tem zadnjem delu se pa zatakne, ker vodstvo in lastniki Adrie pač ne vedo, kako bi rešili nastalo situacijo. Zato vse skupaj tudi deluje tako kot deluje.
rame sporočil: 958
[#2782755] 07.07.19 16:29 · odgovor na: (#2782589)
Odgovori   +    0
Nimaš pojma ,drži se svojega poklica.
rame sporočil: 958
[#2782824] 08.07.19 08:54 · odgovor na: (#2782765)
Odgovori   +    0
Poizkusil sem z argumenti pa ni šlo.Pol pa mal izzoveš prijatelja ,da vidiš ,če je resnični prijatelj ali se samo lepega dela.
rame sporočil: 958
[#2782879] 08.07.19 12:39 · odgovor na: (#2782853)
Odgovori   +    0
Poglej svoje odgovore kako po vsem pluvaš,če ne mislijo tako kot ti.

Strani: 1