Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Novi Adrijin serviser je lani imel 633 tisoč evrov prihodkov in z oglasom išče serviserje za Adrio
Strani: 1
lp, p
ki govori o tem, da Northern Aerotech ponuja "nov poslovni model", mobilno linijsko servisno delavnico. Orodja, ki jih potrebuje serviser, zapakirajo v škatlo in pošljejo na letališče, kjer stranka potrebuje servis.A serviserja pa posljejo z DHLjevo paketno posto zraven, zaprtega v kovcek?
(fak kje jaz to zivim, adria je vseeno flag carrier)
Letala bodo vzdrževali najboljši kadri in to tisti ,ki jih je Adria tehnika izpustila iz rok v zadnjih treh letih po prevzemu Poljakov.
... OK, glede na napisano, se jaz z Adrio ne bi peljal niti po letališki stezi, tako da me pravzaprav zanima samo to, če bodo slovenski inšpektorji za letalstvo odvzeli licenco za letenje pred katastrofo ali šele potem ...
Sploh nivo telih prihodkov.
opis servisnega procesa ni dober. Sploh glede tistega da je servis vsake 2 leti.
Glede na moje izkušnje s cesnami in verjamem da imajo drugi podobno so servisi vecnivojsko organizirani.
Tam je bilo 5 nivojev. Prvega je bilo treba opraviti vsakih 35 ur leta, nivo 2 vsakih 70 in tako naprej do nivoja 5, ki je bil ppvsakih 700 ur, kar pri "taksi cesnah" pomeni cca. Vsako leto enkrat. Posebna katogorija servisa je bil overhaul motorja, ki je bil tam na 2.500 ur.
S cenami pri teh servisih je drugače res kriza in ne more človek desne zapeljat v garažo ne da bi bil ob 10 ali 15 tisoč eurov. Zato je navedba o letnih prihodkih te firme toliko bolj čudna. Če bi oni redno servisirali vsaj kakšno veliko letalo, bi morali imeti letno več.
Če pa so samo agent za zaposlovanje poceni serviserjev je to bolj možno, samo je pol vseeno problem kako (in s čem) krijejo garancijo za kakovost svojih pregledov. Če seveda garantirano karkoli...
[rame]... čuj, zaradi mene ti lahko letiš z letali, ki jih servisira firma brez licence, brez serviserjev in brez hangarjev, ker to namreč piše v članku ... jebiga, jaz sem še pri svojem biciklu bolj previden in bolj skrbim za njega ... no, je pa res, da se jaz z biciklom vozim, Adria pa ne bo letela in potniki res ne bodo ogroženi ...
Adria zaradi spremembe novega ponudnika vzdrževanja ni nič ogrožena.
[PetraS]Petra,
kontrola bo še naprej zelo stroga, tko da tle se ni za bat. bolj zna bit organizacijski problem, če ne bodo mogli hitro napak odpravljat, ker majo že tako na knap vozni park
Kolikor jaz razumem koncept kontrole in servisiranja pri avionih in podobnih tveganih sistemih (npr. Atomske centrale) vse temelji na preventivnem vzdrževanju in servisih. Ni zamišljeno da servisi vskocijo ko se stvar že (v zraku) pokvari, ampak da veš čas že na tleh skrbijo da je letalo pred letom popolnoma izpravno.
Ti linijski servisi so skratka (tudi) glavna redna kontrola letala. Ni drugih kontrolorjev, ki bi letalo podrobno pregledovali in potem klicali tale servis. Tako če teli ne delujejo dobro potem kontrola ne bo (se naprej) stroga.
[rame]Če si začel, potem nadaljuj. Ji pa na zasebni naslov piši in povej česa naj ne objavi, da te ne bo razkrila.
Na žalost ne smemo vsega napisati.Me je pa strah kaj bo v naslednjih treh mesecih.AA in AT vodijo kadri ,ki točno ne vedo kaj delajo se pa učijo.Ampak sedaj ni čas za učenje.AAX danes AAN.
[rame]Ja, Šarec je zaradi svojih "če ni črna, je pa bela" izjav brez kredibilnosti, Sova pa tudi.
Za mene ni problem razkrivanje ampak tudi Šarec in Sova vsega ne povesta.
Kot sem rekel in videl, da ti je tudi Petra ponudila, govori z njo off the record. Ker pristop "jaz vem vse, vi pa nimate pojma, ne povem zakaj" pa ti jemlje kredibilnost in izpadeš nekdo, ki je tukaj osebno vpleten in ima neke zadeve za bregom.
Samo povem kako je videti meni. In to je, da skušaš preusmerjati pozornost.
[rame]In kako se to doseže? Tako, da daš novinarju čim več podatkov. Da mu predlagaš kaj in koga naj vpraša. Da mu namigneš kakšen bo verjeten odgovor in kako lahko dodatno podvprašanje postavi. Tvoj pristop je pa, da si insajder, da torej poznaš zadeve. Navedeš nekaj pavšalnih trditev, ko pa je čas, da zadeve podrobneje razložiš, argumentiraš in postrežeš s podatki, se pa umakneš in rečeš, da ne moreš. Upam, da razumeš, zakaj to izgleda neverodostojno?
Moja želja ni ,da se po forumu delamo pametne ampak ,da novinarji poskušajo čim bolj realno napisati članke.Težko pa dobijo kredibilne podatke.Kdor ima kapital ima zmeraj prav.Če si bil kdaj vodstveni delavec veš ,da poveš samo najlepše drugače imaš probleme ali si pa zamenjan ,če nisi lastnik.
Razumem, pa da morajo ljudje na vodstvenih položajih slikati rožnato sliko. Ampak poglej, sedaj ko je Adria pred stečajem, ne moreš več uporabljati standardnih korporativnih bullshit sporočil. Sedaj je čas, da se jasno pove kakšna je situacija in potem pokaže jasna strategija in pot iz te kolobocije. In v tem zadnjem delu se pa zatakne, ker vodstvo in lastniki Adrie pač ne vedo, kako bi rešili nastalo situacijo. Zato vse skupaj tudi deluje tako kot deluje.
Strani: 1