Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tudi uradno: če Kitajci grejo, bo z mariborskim letališčem upravljal državni DRI
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zdaj vsaj vemo, da s Kitajci ni bilo nič narobe in jih je v bistvu
država Slovenija nategnila, ker ni poskrbela za podaljšanje
letališke steze. Kdo ve mogoče nas Kitajci tožijo za škodo? Smo pa
res država z malim "d". Nekaj ljubiteljev ptičev in žužkov ustavi
graditev vetrnih elektrarn na Krasu, nekaj podobnih ustavi
hidtroelektrarne na Muri in Savi, tukaj pa jih nekaj povzroči
ogromno gospodarsko škodo in zaprtje letališča. Kje je dplošni
interes?
sporočil: 38
Koliko daljšo stezo so pa želeli Kitajci ? Ma kje js žvim. V
penzionistični vuko*ebini.
sporočil: 14.456
ukrepe za zagotovitev nadaljnjega obratovanja Letališča Edvarda RusjanaA to letališče obratuje? Kakšen pa je njegov obrat potnikov/tovora na leto, na desetletje? Bo DRI zdaj morala zaposliti direktorja in tajnico za upravljanje tega živahnega EU-sofinanciranega objekta? Kaj pa, če bi uvedli raketno povezavo med kozmodromom v EU-financiranem Vitanju in Edvardom Rusjanom v Mariboru, da ne bo treba vračati EU denarja? Predlagam, da nekje med Vuhredom in Vuzenico z EU sredstvi zgradijo podmorniški potniški center za kulturalizacijo mulja, ki bo močno prispeval k razvoju in koheziji območja ob Dravi. Ime narodnega junaka za ta center bomo že nekako našli.
sporočil: 1.214
za letet z A350 bi rabli še 100m steze. kar najbrž ne bi bil noben
problem, če bi se resno lotili. težje bi blo dobit povezave naprej
v Evropo, ker MB flughafen bi lahk bil samo hub, ne pa končni cilj.
za kaj takega bi blo pa bistveno cenej in bolje izkoristit Brnik z
že obstoječimi povezavami Frankfurt, Pariz, Bruselj, Minhen, ....
sporočil: 48.253
[hijena1]Ce prav razumem je problem, da Brniku ne manjka kapacitet za pristajanje in vzletanje, zato je MB letalisce prakticno nepotrebno in bo vedno tako, razen ce na Brniku za 10x povecajo promet in bo steza postala prevec zabasana. Ni nobenega razloga, da bi letalo pristalo v MB, ce lahko v Ljubljani.
za letet z A350 bi rabli še 100m steze. kar najbrž ne bi bil noben problem, če bi se resno lotili. težje bi blo dobit povezave naprej v Evropo, ker MB flughafen bi lahk bil samo hub, ne pa končni cilj. za kaj takega bi blo pa bistveno cenej in bolje izkoristit Brnik z že obstoječimi povezavami Frankfurt, Pariz, Bruselj, Minhen, ....
Cudi me, da ni vec zanimanja med carteristi, ker to je ravno tisto, kar nabase kapacitete potniske infrastrukture cez poletje... carterji iz maribora bi lahko pokrivali del avstrije, hrvaske in morda celo madzarske.
sporočil: 1.582
Relativno čisti. Poglejte tudi večja mesta Pariz, Beijing, New
Delhi. Pri sosedih je vse bolje. Sam dihat se ne da. Voda iz pipe
je ali nepitna ali čudnega okusa ali oboje. Tujci mislijo samo da
pridemo v bananistan pa bomo že uveljavili svoje. Cracking,
pokupili vodo, podalšali ... Če domorodci ne bi pazili bi ne bilo
gozdov in ne rodovitne zemlje. Ni vse v denarju. Letališče je tako
kot so ga dobili, a niso našli programa. Konkurenca v krogu 500 km
je silovita in bo težko delila pogačo. Ni vukojebina zaradi
prekratkega, temveč zaradi funkcionarjev prekratke pameti,
izkušenj, znanja, poštenja in domoljublja, ki pojma nimajo kaj je
politika. Poslušat full gas nad glavo je vprašanje velike rente ali
odkupa. To stane, tisti ki to želi, mora to plačat. Država lako to
le omogoči.
sporočil: 1.214
tako je. na Brniku lahko pristane bistveno več letal ali pa večja
letala. še zlasti, ko bo končno narejen nov terminal.
hec je, da letališče deluje v paru z drugim letališčem in kapaciteto zračnega prostora med njima. praktično vseeno je, ali leti adrija iz Brnika v Bruselj z najmanjšim (70 potnikov) ali pa največjim (150 potnikov) avijonom ob uri, ki jo ima. ne bo pa mogla (ali pa zelo težko) ob drugi uri, ker je Bruselj, Frankfurt, Minhen, Pariz,.... poln. mogoče ob komercialno nezanimivih delih dneva, npr. po 9 uri zvečer (ostaneš brez nadaljnih povezav) ali pa pristanek zgodaj zjutraj (odhod iz Brnika ob 4, čekiranje ob 2 zjutraj).
hec je, da letališče deluje v paru z drugim letališčem in kapaciteto zračnega prostora med njima. praktično vseeno je, ali leti adrija iz Brnika v Bruselj z najmanjšim (70 potnikov) ali pa največjim (150 potnikov) avijonom ob uri, ki jo ima. ne bo pa mogla (ali pa zelo težko) ob drugi uri, ker je Bruselj, Frankfurt, Minhen, Pariz,.... poln. mogoče ob komercialno nezanimivih delih dneva, npr. po 9 uri zvečer (ostaneš brez nadaljnih povezav) ali pa pristanek zgodaj zjutraj (odhod iz Brnika ob 4, čekiranje ob 2 zjutraj).
sporočil: 14.456
[hijena1]Prvič, Kitajci so obljubljali in nekaj kupili in bolj malo izpolnili in potem še več in drugače obljubljali. Medtem jim ni uspelo urediti nobene letalske povezave, spravili so v bankrot oba svoja marginalna avioprevoznika, so pa napise na mariborskem letališču pokitajčili, kot da bi jim kakšen šidžinping ukazal, naj mu naredijo to deželo kitajsko. Za take tiče se po srbsko lepo reče, da rđavom kurcu svaka dlaka smeta.
za letet z A350 bi rabli še 100m steze. kar najbrž ne bi bil noben problem, če bi se resno lotili.
Si teh 100 m našel v tehničnih podatkih na wikipediji?
en.wikipedia.org/wik...ifications
V redu, ampak te dolžine so tudi malo relativne.
en.wikipedia.org/wik...way_length
Našel sem podatek, da je v Mariboru na "samo" 2500 metrih
sl.wikipedia.org/wik...na_Maribor
prista(ja)l in vzleta(/e)l še večji A340-300,
maribor24.si/lokalno...-zgodovini
ki uradno rabi 3000 metrov steze.
en.wikipedia.org/wik...ifications
Upravičeno boš protestiral, da je bil ta avion prazen, pri polnem je pa čisto drugače. Ampak vzemiva B747, ki uradno rabi od 2820 do 3300 metrov
en.wikipedia.org/wik...ifications
pa je vseeno iz brexitanskega Leedsa z 2250 metrov dolgo stezo
en.wikipedia.org/wik...rd_Airport
nekaj let imeli čezatlantske lete v Toronto z B747, ki pa najbrž niso bili prazni.
en.wikipedia.org/wik...70_to_1994
Prav tako je tam občasno pristal Concorde, ki je uradno rabil 3600 metrov steze.
en.wikipedia.org/wik...ifications
težje bi blo dobit povezave naprej v Evropo, ker MB flughafen bi lahk bil samo hub, ne pa končni cilj. za kaj takega bi blo pa bistveno cenej in bolje izkoristit Brnik z že obstoječimi povezavami Frankfurt, Pariz, Bruselj, Minhen, ....Tako, če bi bilo vse res, kar se je o kitajskih pravljicah pisalo pri nas, pa tudi drugje, saj je slabo izkoriščenih in opustelih regionalnih/lokalnih letališč po Evropi več kot dovolj. Primanjkuje investitorjev, prevoznikov, potnikov, tovora in plačilne sposobnosti za vse to luftferkersko razkošje, ki so ga postavljali in vzdrževali (tudi/predvsem) politiki.
sporočil: 1.214
kaj hoč povedat, da je zgodba z MB letališčem jara kača sam zato, k
u LJ nima noben j..c Šatjrcem rečt: NO GO!!!
sporočil: 1.682
[hijena1]Ne, v lj samo čakajo, da se bodo Štajerci spet nekako skopali z dreka, pol pa jim bodo spet ukradli, kar se bo pač dalo......
kaj hoč povedat, da je zgodba z MB letališčem jara kača sam zato, k u LJ nima noben j..c Šatjrcem rečt: NO GO!!!
sporočil: 1.214
bi bilo zanimivo videt denarni tok v smeri MB - LJ in obratno za
zadnjih 28 let.
mislim, da bi še volkovi obmolknili, ne samo jagenčki.
mislim, da bi še volkovi obmolknili, ne samo jagenčki.
sporočil: 1.682
[hijena1]Je..š denarni tok! Bi upošteval mogoče onega za TAM, ki so ga ljubljanski gospodarski politiki odnesli v Rusijo, kjer je izginil(mogoče na tajne račune)?
bi bilo zanimivo videt denarni tok v smeri MB - LJ in obratno za zadnjih 28 let.
mislim, da bi še volkovi obmolknili, ne samo jagenčki.
Mariboru bi bilo potrebno vrniti sedež Slovenskih železnic, holding slovenskih elektrarn, kakšno ministrstvo, namesto onega za razvoj, ki je bilo v MB in ker se ga ni dalo vkrasti v Lj, so ga raje ukinili. Zakaj ni v SLO pokrajin? Samo zato,da se vsa delovna mesta koncentrijo v LJ, pa čeprav ni nobene dodane vrednosti od njih. Tam se je elita zaredila do temeljev in se samo masti na račun vseh ostalih. Tisto ministrstvo za izobraževanje ali za zdravstvo, kulturo lahko v LJ mirno razpustite, ker je od njih sama škoda, koristi pa prav nobene. Vladajo jim Štruklji, Kuštrini... in se samo gleda, kako iz vreče čim več jemati. Da bi pa kdo delal, to pa bog obvarji, bi se še rokce umazal!
sporočil: 14.456
[hijena1]Ne gre samo za Maribor in Ljubljano. Gre za to, da nekega letališča nihče ne more (si ne upa) kar zapreti, tudi če tam letajo samo čmrlji.
kaj hoč povedat, da je zgodba z MB letališčem jara kača sam zato, k u LJ nima noben j..c Šatjrcem rečt: NO GO!!!
Podobne zgodbe kakršna je ta z velepomembnim letališčem za "štajersko prestolnico" in z EU sponzorirano prenovo terminala za neobstoječe potnike imajo marsikje, tudi v übercenjeni Nemčiji, pa na Poljskem, kjer je reševanje ene takih nasedlih "infrastrukturnih investicij" nekaj mesecev z leti v Nemčijo poskušala molsti Adria, a jim očitno ni zneslo. V Špeckahlanju sem nekajkrat prenašal zgodbe o reševanju nemških letališč in kitajskih investitorjih z mega plani, čeprav na njihovem kitajskem naslovu ni nihče vedel zanje.
Prav toplo mi je, ko pomislim, da so pri Mariboru za bolj kot ne virtualni luftferker že desetletja asfaltirane najboljše kmetske površine in vanje vgrajene desetine če ne stotine milijonov, ob tem pa imamo na Gorenjsko in proti severozahodu Evrope enotirno železnico, prav tako kritični del do Luke Koper, od Ljubljane do Maribora in naprej pa vlaki vozijo po silnih ovinkih in nadvse počasi. Aleluja, slovenska vizija prometa in logistike in infrastrukture, aleluja in eureka, prav zares!
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 07.06.2019 13:17
[helena45]Evo, pozdrave vračam iz Ljubljane. Kar poznam štajerskih/mariborskih tranzicijskih zgodb, so enako če ne še bolj slovenske/ljubljanske od najbolj slovenskih/ljubljanskih.
Je..š denarni tok! Bi upošteval mogoče onega za TAM, ki so ga ljubljanski gospodarski politiki odnesli v Rusijo, kjer je izginil(mogoče na tajne račune)?
TAM je bil prava zakladnica edinstvenega znanja, mednarodne konkurenčnosti, globalne produktivnosti in kozmične kvalitete izdelkov za svetovni trg. Pa i šire. Da je TAM fino škripal že, ko je Titova armija zmanjšala denarni tok iz Beograda, je treba pozabiti. Pa da brez jugo trga in precej zakotnih krajev v ZSSR po svetu ni imel prav veliko kupcev, tudi raje pozabimo. Naj živijo samo lepi spomini na velecenjeno podjetje, ki je Deutzu dalo ime, Nemcem in Avstrijcem znanje in tehnologijo, razviti Evropi in svetu pa avantgardne, kvalitetne kamione in avtobuse, kakršnih niso znali narediti daleč naokoli!
Če so "ljubljanski gospodarski politiki" TAM res uspeli za lep denar prodati Rusom v času tamkajšnjega popolnega razsula, jim je treba čestitati. BTW, za Tajnikarja sem mislil, da je Štajerc in je haral po domačem kraju, a mi gugl pravi, da je bil rojen na koroških Prevaljah. Zdaj ima celo svoj blog: makstajnikar.wordpress.com/
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 08.06.2019 12:21
[pobalin]Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
> [hijena1]
> kaj hoč povedat, da je zgodba z MB letališčem jara kača sam zato, k u LJ nima noben j..c Šatjrcem rečt: NO GO!!!
Ne gre samo za Maribor in Ljubljano. Gre za to, da nekega letališča nihče ne more (si ne upa) kar zapreti, tudi če tam letajo samo čmrlji.
...Aleluja, slovenska vizija prometa in logistike in infrastrukture, aleluja in eureka, prav zares!
sporočil: 12.861
[FIN-311684]Osnovni pogoj je ob letališču turistični Dubrovnik, ne pa vukojebina Maribor. Šele drugi pogoj je zadostna pista.
Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
sporočil: 30.415
[macon]Zagreb ima direktno povezavo z ZDA, Beograd prav tako, Dubrovnik bo verjetno pokrival Črno Goro, Makedonijo, Kosovo, del BiH in seveda Hrvaško. Mi lahko gremo v Zagreb, Benetke ali Dunaj.
> [FIN-311684]
>
> Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
Osnovni pogoj je ob letališču turistični Dubrovnik, ne pa vukojebina Maribor. Šele drugi pogoj je zadostna pista.
sporočil: 12.861
[FIN-311684]Zagreb ima trikrat toliko ljudi kot Ljubljana, Beograd petkrat, Benetke so turistična Meka. Ljubljana lahko parira samo z več reda, ampak tega seveda nima.
> [macon]
> > [FIN-311684]
> >
> > Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
>
> Osnovni pogoj je ob letališču turistični Dubrovnik, ne pa vukojebina Maribor. Šele drugi pogoj je zadostna pista.
Zagreb ima direktno povezavo z ZDA, Beograd prav tako, Dubrovnik bo verjetno pokrival Črno Goro, Makedonijo, Kosovo, del BiH in seveda Hrvaško. Mi lahko gremo v Zagreb, Benetke ali Dunaj.
sporočil: 14.456
[FIN-311684]Ne! Za tip aviona, ki si ga navedel, je po podatkih na wikipediji
Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
en.wikipedia.org/wik...ifications
osnovni pogoj 2800 m dolga pista. In to ne za pristanek ampak za vzlet s polno težo. Če pa pogledaš podatke v Boeingovem dokumentu, na katerega se sklicuje in linka wiki,
web.archive.org/web/...7_perf.pdf
so zahtevane dolžine vzletne steze lahko še manjše.
Če še ne verjameš, poišči na spletni strani Boeinga skoraj 300 strani obsegajočo PDF datoteko "767 - Airplane Characteristics for Airport Planning" in poglej od strani 57 naprej grafe, ki kažejo variacije potrebnih dolžin vzletne steze glede na okoliščine.
Če ti tudi to ni dovolj, poišči spektakularne turistične video posnetke, kako B747 in podobni čezoceanski kolosi pristajajo na karibskem otoku Sint Maarten/Saint-Martin), kjer imajo stezo dolgo - tadam! - 2300 metrov!
en.wikipedia.org/wik...al_Airport
To je za 200 metrov manj kot Maribor in dovolj, da kompenzira slabih 300 metrov razlike v nadmorski višini.
Če imaš rad video posnetke, poglej dva v kratkem zapisu o posebnem letalskem podvigu v Etiopiji, pa ravno z Boeingom 767-300ER!
www.gizmodo.com.au/2...y-landing/
sporočil: 14.456
[macon]Izhodišče tega pisanja je pa mariborsko letališče, ki rabi samo še nekaj sto metrčkov asfalta, da se medcelinski in intergalaktični promet na njem razmahne do neslutenih razsežnosti. :-P
Zagreb ima trikrat toliko ljudi kot Ljubljana, Beograd petkrat, Benetke so turistična Meka. Ljubljana lahko parira samo z več reda, ampak tega seveda nima.
sporočil: 834
Ampak res, se ne morete naučiti pisati črke ü? W,x in y ni problem
ta i namesto ü pa je groza od groze. Pravi balkanci (namerno
napisano z malo)
sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 09.06.2019 20:04
[macon]
> [FIN-311684]
>
> Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
Osnovni pogoj je ob letališču turistični Dubrovnik, ne pa vukojebina Maribor. Šele drugi pogoj je zadostna pista.... čuj, pazi se ...
P.S.: če bi bil Dubrovnik slučajno v Sloveniji, tudi ne bi imel ustreznega letališča, dokler pri nas trije lokalni džabalebaroši organizirajo "civilno iniciativo" in zrušijo čisto vsaki tudi za državo pomemben projekt, kar bi letališče v Mariboru kot kitajsko "okno" v Evropo definitivno lahko postalo ... evo, in če malo pomislim, danes ziher ne bi imeli jedrske elektrarne v Krškem, če zaradi nekaj ptičev in črvov ne moremo zgraditi niti hidroelektrarne na Savi ali Muri, kaj šele zaradi smrtno nevarnega hrupa Kitajcem dovoliti za nekaj metrov daljšo letališko stezo ... no, je pa res, da bi potem bili naši ameriški gospodarji proti, tako da je pravzaprav isti kurac, kdo je proti Kitajcem ...
sporočil: 1.214
bom pa uporabljal Monakovo, če ti bo lepše pri srcu.
sicer pa dokler bojo Nemci rekli Skoda, namesto Škoda in Zuzuki namesto Suzuki.... zakaj bi se jez matral z iskanjem na tipkovnici, kje je tvoj preljubi ü, ö, ...
v katero geografsko kategorijo pa spada "sma šla"?
sicer pa dokler bojo Nemci rekli Skoda, namesto Škoda in Zuzuki namesto Suzuki.... zakaj bi se jez matral z iskanjem na tipkovnici, kje je tvoj preljubi ü, ö, ...
v katero geografsko kategorijo pa spada "sma šla"?
sporočil: 3.316
čas vnosa: 10.06.19 10:24
[najobj]bolš da sami sebe *ebemo v glavo, kot pa da bi to počeli američani... " lokalna smouprava je pa vrhunec demokracije"
> [macon]
> > [FIN-311684]
> >
> > Včeraj je v Dubrovniku pristal Boeing 767-300ER, ki bo redno nekajkrat tedensko povezoval ameriško Philadelphijo in hrvaški Dubrovnik. Kaj je osnovni pogoj za pristanek takšnega letala na dolge proge? 3.300 metrov dolga pristajalna steza, ki je Maribor nima.
> Osnovni pogoj je ob letališču turistični Dubrovnik, ne pa vukojebina Maribor. Šele drugi pogoj je zadostna pista.
... čuj, pazi se ...
P.S.: če bi bil Dubrovnik slučajno v Sloveniji, tudi ne bi imel ustreznega letališča, dokler pri nas trije lokalni džabalebaroši organizirajo "civilno iniciativo" in zrušijo čisto vsaki tudi za državo pomemben projekt, kar bi letališče v Mariboru kot kitajsko "okno" v Evropo definitivno lahko postalo ... evo, in če malo pomislim, danes ziher ne bi imeli jedrske elektrarne v Krškem, če zaradi nekaj ptičev in črvov ne moremo zgraditi niti hidroelektrarne na Savi ali Muri, kaj šele zaradi smrtno nevarnega hrupa Kitajcem dovoliti za nekaj metrov daljšo letališko stezo ... no, je pa res, da bi potem bili naši ameriški gospodarji proti, tako da je pravzaprav isti kurac, kdo je proti Kitajcem ...
Lp
Strani: 1