Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Fiat odstopil od združitve z Renaultom
Strani: 1
sporočil: 48.253
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da
bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija
ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to
fail" konglomerate.
Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.
Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.
Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.
Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.
Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
sporočil: 6.899
[bc123a]Ali pa ce bi za konglomerate zgolj veljala ista pravila kreditiranja in obdavcenja kot za janeze, ne pa da jim denar raste na drevesih, pa bi bilo takoj precej manj mergerjev.
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to fail" konglomerate.
Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.
Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.
Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
sporočil: 48.253
[kren]Ok. Se vedno pa velja potem logika, benefiti bi sli delnicarjem, stroski TBTF firme ob hudi krizi pa na davkoplacevalce. Not good.
> [bc123a]
> Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno.
Zaradi ekonomije obsega, oziroma nižjih stroškov zaradi povečanja obsega proizvodnje.
sporočil: 1.214
in dobavitelji bi bili še bolj zadavljeni, kot so sedaj. da o
višjih plačah gospodov v kravatah ne govorimo.
sporočil: 2.420
Zadnja sprememba: zoran13 06.06.2019 10:39
BORZE & Co.Wall Street:
FCA - 3,71%
Borsa Milano:
FCA -1,64%
Borsa Milano:
EXOR - 0,52%
Borza Pariz:
Renault - 6,83%
Borza Tokio:
Nissan -1,70%
Mitsubishi -5,86%
Stanje 9:30
www.tgcom24.mediaset...902a.shtml
www.milanofinanza.it...0837006891
Borsa Milano:
FCA +0,03%
EXOR -0,59%
Ranault -6,57%
Wall Street:
FCA -0,17%
Borza Pariz:
Renault -6,73%
Stanje 10:30
www.soldionline.it/q...ere/cac40/
quotes.wsj.com/IT/FCA
sporočil: 484
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude,
izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi
marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da
se zadeva ne uresniči.
sporočil: 14.456
[Macadamia]Plus to, da mnogi taki mergerji na koncu propadejo, ko so se na njih debelo napasle razne financ-manežerske kobilice. Še idilično-vzorčna 20-letna zaroka Renault-Nissan je močno (morda fatalno) razpokala v nekaj mesecih.
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude, izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da se zadeva ne uresniči.
Strani: 1