6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2800423] 25.10.19 12:59
Odgovori   +    0
Sem sem prišel zaradi avtorjevega namiga pod člankom o največji bateriji v Evropi. Ker je zadeva odklenjena in to moram po mačje ob njej takoj pustiti svojo markacijo.
s fotovoltaičnimi modemi
najbrž moduli
naprave, kjer izgorevajo onesnaženi plini od lakiranja
Medtem ko novinar in urednik O+E in moderator forumov in kaj vem kaj še vse od dela in skrbi Izgoreva, plini Zgorevajo.
fran.si/iskanje?View...=zgorevati
fran.si/iskanje?View...izgorevati
»Ideja je zelo blizu izvedbe, prav tako tudi baterijski hranilniki. Naša težava je kakovost električne energije in zato gremo v smer hranilnikov električne energije.«
Kar pod to izjavo manjka je (pod)vprašanje, če jih k takšnemu razmišljanju napeljuje tudi dejstvo, da se bliža konec uporabne dobe baterij starejših električnih Renaultov in da bo teh v naslednjih letih vedno več. Pa da so te le napol izrabljene baterije kar primerne za tvorbo stacionarnih hranilnikov. Vse ostane v hiši, pa še potrebo po recikliranju baterij, ki menda še ni čisto izpiljeno in ekonomično, se preloži za X let.

Strani: 1