Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2769635] 13.04.19 11:00
Odgovori   +    9
"Kot so sporočili iz Darsa, nameravajo zrušiti še preostalih 21 cestninskih postaj"
Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah so obvezne od 1. julija 2008 in šele po več kot desetih letih, bodo zrušili preostale 21 cestninske postaje.
anon-317971 sporočil: 768
[#2769649] 13.04.19 14:22 · odgovor na: (#2769636)
Odgovori   +    6
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:07)
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2769658] 13.04.19 14:56 · odgovor na: anon-317971 (#2769649)
Odgovori   +    2
[FIN-209516]
> [alek14]
> Krasno! Pol pa še 17 sekcijskih radarjev na 80 km/h, da si bodo lahko basali žepe še potem, ko si jih bodo nabasali z "kickbackom" od rušenja cestninskih postaj. :-)
>
> Mi vas mamo radi. Mi vse požegnamo.
> Pa tudi zapomnimo si vse.

Vsekakor s odstranitvijo škatlic policija izgublja idealne točke za kasiranjena avtocesti, kjer so lahko brez nevarnosti ustavljali "divjake", ki so se preveliko hitrostjo približevali točki za striženje ovac.
Cestninske postaje so se podrle ( se spomnite, kako so nekateri nabijali, kakšne so cene za podiranje, v resnici je pa šlo za dokaj obsežne in potrebne rekonstrukcije vozišča), vozišče se je preuredilo, običajno je vzporedno nekakšna odstavna površina, kjer sem videl vsaj DARS, da kontrolira vinjete. Vsaj ni potrebno na parking, kot se je že zgodilov Avstriji in tudi pri nas. Torej lahko policija še vedno kontrolira nebrzdane bedake in polni našo skupno blagajno.

Morda nam zavod za prometno varnost lahko tudi postreže s kakšno statistiko nesreč prej in potem; koliko ljudi se je ubilo zaradi nepotrebnega zaustavljanja, ko so bile vinjete že dolgo v veljavi. Ah saj vem, človeško življenje in čas v kolonah so nepomembni... mogoče pa nam bodo izračunali prihranek izpustov CO2, ker se nam ni več treba zaustavljati in pospeševati.
Se pa močno bojim, da nekih hudih nesreč ravno ni bilo, saj bi potem Italijani, Francozi imeli klavnico na cestah, cestninskih postajah. Normalen šofer pač upočasni, oziroma se ustavi, bedaku pa nič ne pomaga. No sila poredko, se pač pripeti nesreča iz spleta nesrečnih okoliščin.
blink sporočil: 3.523
[#2769664] 13.04.19 16:51 · odgovor na: anon-317971 (#2769649)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: blink 13.04.2019 16:55
[FIN-209516]
> [alek14]
> Krasno! Pol pa še 17 sekcijskih radarjev na 80 km/h, da si bodo lahko basali žepe še potem, ko si jih bodo nabasali z "kickbackom" od rušenja cestninskih postaj. :-)
>
> Mi vas mamo radi. Mi vse požegnamo.
> Pa tudi zapomnimo si vse.

Vsekakor s odstranitvijo škatlic policija izgublja idealne točke za kasiranjena avtocesti, kjer so lahko brez nevarnosti ustavljali "divjake", ki so se preveliko hitrostjo približevali točki za striženje ovac.
Si morda opazil kovinske portale nad avtocesto z napravami za cestninjenje tovornjakov? Nanje lahko pritrdiš tudi radar in sekcijsko meriš hitrost. Policisti in nadzorniki pa imajo še vedno odstavni pas za fizičen pregled prometa (Log, Torovo) kjer lahko zaprejo avtocestne pasove in skozenj speljejo promet. Sem pa že videl, da se povzpnejo tudi na kovinske portale in z laserskim merilnikom merijo v vozeča vozila.

siol.net/avtomoto/pr...vec-490944
anon-317971 sporočil: 768
[#2769786] 15.04.19 00:59 · odgovor na: anon-178149 (#2769658)
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:07)
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2769793] 15.04.19 07:37 · odgovor na: anon-317971 (#2769786)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
> [MarijanMacek]
> > Morda nam zavod za prometno varnost lahko tudi postreže s kakšno statistiko nesreč prej in potem; koliko ljudi se je ubilo zaradi nepotrebnega zaustavljanja, ko so bile vinjete že dolgo v veljavi. Ah saj vem, človeško življenje in čas v kolonah so nepomembni... mogoče pa nam bodo izračunali prihranek izpustov CO2, ker se nam ni več treba zaustavljati in pospeševati.
>
> Se pa močno bojim, da nekih hudih nesreč ravno ni bilo, saj bi potem Italijani, Francozi imeli klavnico na cestah, cestninskih postajah. Normalen šofer pač upočasni, oziroma se ustavi, bedaku pa nič ne pomaga. No sila poredko, se pač pripeti nesreča iz spleta nesrečnih okoliščin.

Očitno ste bolj kratkega spomina:
lendavainfo.com/prom...ga-vozila/
postojna.si/objava/84143
sobotainfo.com/novic...nji/411076
arhiv.eposavje.com/k...rnovo.html
www.pge-krsko.si/55/...aji-drnovo
www.prlekija-on.net/...tinci.html
mojepodravje.si/nesr...i-tepanje/
www.24ur.com/novice/...zijal.html
novice.svet24.si/cla...-avtocesta

in tako dalje, tole samo po petih minutah googlanja.
Zdaj mi pa ti povej, zakaj v Italiji, Franciji ni problem zmanjšati ali celo ustaviti avtomobila na cestninski postaji, tako da ni slišati o nekih zahtevah o njihovi odpravi, pa delajo že preko 60 let, v Butala je pa to nerešljiv problem. Očevidno med Butalci še ni bilo še dovolj naravne selekcije.... Se mi močno dozdeva, da smo en tak poseben narod, kjer se cestninska postaja nenadoma postavi vozniku na pot, ali pa drevesa, kot so se domačinom v nedavni nesreči pri Kobaridu. Seveda je lepše oziti po cesti brez cestninskih postaj, toda milo rečeno, prav vse, ki še stojijo so primerno označene. seveda je pa problem, če kamiondžija gleda med vožnjo TV serijo..... Sedaj ko bodo cestnisnke ppostaje končno odstranjene bo pa nastal pri Butalcih problem, DARS, policija bo kontrolirala in izločala nekatere suspektne posameznike, prišlo bo do zmanjšanja hitrosti in posledične možnosti naletov in butalci bodo pisarili, kako država v imenu pobiranja denarja ubija butalske voznike, ki seveda vedo, da se da voziti hitreje od znakov za omejitev hitrosti.....

PS.: Ti da kah mislit, da je večina tvojih poguglanih nesreč v SV Sloveniji?
anon-317971 sporočil: 768
[#2769960] 15.04.19 21:50 · odgovor na: anon-178149 (#2769793)
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:08)
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2770358] 17.04.19 09:18 · odgovor na: anon-317971 (#2769960)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-209516]
> > > [MarijanMacek]
> > > >
V Italiji so cestninske postaje večinoma vhodno/izhodne, na začetku in koncu avtoceste. Ne pa na sredini štiripasovnice. Čelna cestninska postaja je samo na začetku velikega mesta, na primer Milano ali Rim, ko vstopate na mestno obvoznico. Avtocesto od Trsta (vzamete cestninski listek v Tržiču) do Rima lahko prevozite v enem kosu, ne da bi vmes plačevali cestnino na čelnih postajah vsakih 75 km. 650 km lahko prevozite brez ustavljanja. In ko pridete v Rim ali Milano, cestninsko postajo pričakujete, za razliko od Log-a, Dane, Bazare, Kozine, Torovo, Tepanje in ostalih krajev, za katere ne bi nikoli slišali, če ne bi Dars tam naredil štalce.
To, da so pri nas bile postavljene čelne cestninske postaje vsakih nekaj 10km je zasluga SLS in DARS ni imel pri tem kaj dosti. je pač moral sprejeti filozofijo, ki so jo uvajali posamezniki sedaj na državni ravni propadle stranke.

Italijanske AC poznam dobro na severnem delu, recimo med Gorizo in Frejuskim tunelom. In na njej je kar precej čelnih postaj, začenši kmalu po meji, no nato je mir do Milana, vendar imaš kar dve, vsako na svoji strani mesta. Pred Torinom plačaš cestnino na čelni postaji nato pa 3x še cestnino v višini okoli 1,30-1,50€. Nato do tunela še nekrat. Vse so čelne.In tudi v Franciji se jim ne izogneš, 2x se moraš ustavit tako rekoč sredi polja. Od Torina do Grenobla se moraš ustaviti nič manj kot 7x na razdalji 240 km, ne računajoč tunel. Takšna je resnična storija AC v tem delu sveta. In vendar nisem zasledil med 4 vožnjami v zadnjem času nobne nesreče. Ali kakor je rekel moj sin, Od Madžarske meje do Irkutska v Sibiriji ni bilo toliko nesreč kot od Ljubljane do Lendave. Pa je AC do Lendave neprimerno boljša od vsega, kar je videti vzhodno od Karpatov...

Strani: 1