6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

BlazVo sporočil: 2.599
[#2767108] 01.04.19 10:16
Odgovori   +    0
Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.
Startup po imenu Tesla ?
milos9 sporočil: 1.046
[#2767117] 01.04.19 10:47 · odgovor na: BlazVo (#2767108)
Odgovori   +    0
Teslina bilanca ni ravno vzor dobrega poslovanja
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2767121] 01.04.19 10:54 · odgovor na: BlazVo (#2767108)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
>Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.

Startup po imenu Tesla ?
Ker Elektro Avti bistveno presegajo kopno moč Janeza, Hansa, Giovanija in Johna, bodo njihov zazvoj prisilno preko Davko-Prispevkov financijali Janezi, Hanziji, Johni in Goivanniji....

KURC pa tako tržno gospodarstvo, kjer si Janez slehernik ne more privoščit enega proizvoda iz Mass produkcije...EUROPA je Socialistična GREZNICA.
philips sporočil: 6.715
[#2767124] 01.04.19 10:58 · odgovor na: 0513ANITO (#2767121)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
> [BlazVo]
> >Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.
>
> Startup po imenu Tesla ?

Ker Elektro Avti bistveno presegajo kopno moč Janeza, Hansa, Giovanija in Johna, bodo njihov zazvoj prisilno preko Davko-Prispevkov financijali Janezi, Hanziji, Johni in Goivanniji....

KURC pa tako tržno gospodarstvo, kjer si Janez slehernik ne more privoščit enega proizvoda iz Mass produkcije...EUROPA je Socialistična GREZNICA.
Kaj je zdaj res? Renault/Nissan + Fiat ali PSA + Fiat?

avto.finance.si/8946...-zdruzitev
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2767138] 01.04.19 11:19 · odgovor na: philips (#2767124)
Odgovori   +    0
[philips]
> [0513ANITO]
> > [BlazVo]
> > >Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.
> >
> > Startup po imenu Tesla ?
>
> Ker Elektro Avti bistveno presegajo kopno moč Janeza, Hansa, Giovanija in Johna, bodo njihov zazvoj prisilno preko Davko-Prispevkov financijali Janezi, Hanziji, Johni in Goivanniji....
>
> KURC pa tako tržno gospodarstvo, kjer si Janez slehernik ne more privoščit enega proizvoda iz Mass produkcije...EUROPA je Socialistična GREZNICA.

Kaj je zdaj res? Renault/Nissan + Fiat ali PSA + Fiat?

avto.finance.si/8946...-zdruzitev
Res je, da je avtobiznis postal Kupleraj.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2772862] 03.05.19 23:55
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: zoran13 03.05.2019 23:59
FCA

Dividenda - 1,30 €
Cena delnice: $15,86

FCA je ugodila cesiji za Magneti Marelli in bo razdelila izredno dividendo v višini 2mrd€.
FCA bo za posel Magnetti Marelli prejela 5,8mrd€, zato je upravni odbor sprejel sklep o delitvi izredne dividende za vse imetnike navadnih delnic in sicer v višini 1,30 €, kar pomeni skupno izplačilo v višini 2mlrd€. Datum izplačila izredne dividende je 30. maj 2019; presečni datum pa 21. maj 2019.
www.tgcom24.mediaset...902a.shtml
www.fcagroup.com/en-..._info.aspx

Strani: 1