Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tudi ZDA prizemljile boeing 737 max
Strani: 1
sporočil: 149
Tole je bolj resno, kot so sprva Ameroti prodajal... kot mi je
znano je bilo o “Ani-stall” avtomatizmu že kar nekaj pritožb. Ne
vem pa ali gre za napako tega sistema ali napako Venturijeve cevi
oz “brzinomera”
sporočil: 4.311
[Domen89]Ni tako preprosto, ne bom razlagal najnovejše razlage izkušenega pilota velike ameriške družbe, preberi www.quora.com/Why-ha...-this-than
Tole je bolj resno, kot so sprva Ameroti prodajal... kot mi je znano je bilo o “Ani-stall” avtomatizmu že kar nekaj pritožb. Ne vem pa ali gre za napako tega sistema ali napako Venturijeve cevi oz “brzinomera”
Njegov zaključek:
If that happened again in the Ethiopian Air accident, Boeing has a major problem, but not one without a fairly easy solution. The pitch trim system must be changed to restore the automatic disconnect feature. The force to achieve the disconnect could be increased over older 737 versions, plus aural and visual warnings could alert the pilots when the MCAS has been activated. A redesign of the AOA sensing system, and systems software should also be pursued to make it more reliable, and fail-passive or fail-safe. All pilots should receive adequate training on the new system, including how to recover from system abnormals.
sporočil: 961
Zadnja sprememba: anon-191845 14.03.2019 08:44
Še včeraj sem pisal o škodi Boeinga za prizemljitev in nesrečo, ki
jih bo stalo 4 miljarde, danes že lahko govorimo o številki, ki
lahko zamaje tudi celotno gospodarstvo ZDA. 350 že izdobavljenih
prodanih letal, v montaži še 50, nato pa lahko sledijo še odpovedi.
Škoda bo ogromna in bo prišla do številke 100 miljard €. Politični
vrh ZDA že boli glava.Napaka ni tako majhna, če prizemljiš en tip letala v celem svetu. Je veliko hujša kot vpoklic 2.000.000 avtov.
sporočil: 484
Zanimivo kako se iz tega vidi sistem. Na tistem sofweru dela kskih
5 do 50 ljudi, od njihove uspešnosti je odvisno pa kar celo
gospodarstvo ZDA. Kaj počne ves management, se pogovarja o tem kaj
delajo, razume pa itak nič..
sporočil: 961
Boeing je težje upravljati kot državo. Dogovori se ponavadi v avio
industriji realizirajo šele po 2-3 letih in celo več, izjemoma v od
pol do enega leta.
Strani: 1