Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 498
[#2760274] 26.02.19 07:46
Odgovori   +    1
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
blink sporočil: 3.523
[#2760277] 26.02.19 08:07 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    1
[FIN-542579]
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
Agip se je umaknil.
Korazijan sporočil: 386
[#2760278] 26.02.19 08:11 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    2
Najprej so se umaknili, ker Dars ob avtocestni križ spusti samo Petrol in OMV. Nato so se okoli leta 2012 vrnili z mega črpalko na Framu (ni povsem ob križu, je treba par metrov ven po dovozu). To je še vedno druga ali tretja največja Shellova črpalka v Evropi, več goriva na enem mestu prodajo samo v Luksemburgu.
tl.finance.si/3449161
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2760300] 26.02.19 09:41
Odgovori   +    3
Vsaka gospodinja ve, kaj je lijak. Vlijes in cakas da po ozjem delu cedila vsebina sece v steklenico. Zastoji bodo pac med Kosezami in Kozarjem, ker prikljucek ne bo poziral. Matervola. Gnar majo, pameti pa nobene.
anon-406186 sporočil: 262
[#2760322] 26.02.19 10:49
Odgovori   +    7
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo in normalno življenje državljanov.

Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.

Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2760343] 26.02.19 11:28 · odgovor na: anon-406186 (#2760322)
Odgovori   +    6
Najprej podreti protihrupne ograje potem razsiriti ceste potem na novo postaviti protihrupne ograje potem podreti hise ob avtocesti, potem podreti protihrupne ograje potem razsiriti cesto, potem postaviti nove protihrupne ograje....
Skippy sporočil: 3.152
[#2761015] 28.02.19 23:40 · odgovor na: anon-406186 (#2760322)
Odgovori   +    0
[samohladnik]
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Kje pa ti v prometnih konicah vidiš, da bi naj tranzitni tovorni promet bil kriv za zastoje? Pa saj je komaj kakšen tovornjak v teh kolonah ....

Strani: 1