Strani: 1

jurenovak sporočil: 122
[#2758871] 17.02.19 10:58
Odgovori   +    2
A številka 1,8 MIO (1.812.411) za Brnik za 2018 drži?
Ker če drži (je ista metodologija), je to precej boleče, da največje SLO (2,0 mio prebivalcev) letališče uvrsti prehitijo 3 hrvaška (4,0 mio prebivalcev)
sopranos sporočil: 11.404
[#2758883] 17.02.19 12:22 · odgovor na: jurenovak (#2758871)
Odgovori   +    3
[jurenovak]
A številka 1,8 MIO (1.812.411) za Brnik za 2018 drži?
Ker če drži (je ista metodologija), je to precej boleče, da največje SLO (2,0 mio prebivalcev) letališče uvrsti prehitijo 3 hrvaška (4,0 mio prebivalcev)
Hrvatje imajo pač bistveno več turističnega obiska in to je njihov generator letalskega prometa. Tudi število prebivalcev konstantno upada zaradi izseljevanja. In ti zdomci zagotovo obiskujejo svojo nekdanjo domovino tudi z letali. Recimo iz Irske, kjer je v zadnjih letih ogromna hrvaška skupnost.

Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.
anon-389102 sporočil: 6
[#2758894] 17.02.19 13:42 · odgovor na: (#2758884)
Odgovori   +    0
Preprosto nimaš pojma kaj se dogaja na področju razvoja letalstva. Brnik nazaduje s hitrostjo prostega pada zaradi nesposobnega managementa in laastnika, ki mu ni mar za razvoj linij.
sopranos sporočil: 11.404
[#2758903] 17.02.19 14:52 · odgovor na: (#2758884)
Odgovori   +    1
[kren]
> [sopranos]
> Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.

Ne toliko zaradi slabega razvoja brniškega letališča, kot zaradi nižjih cen poletov. Cene poletov so pa nižje zaradi večje ekonomije obsega (beri: večje zasedenosti letal). Slovencev nas je enostavno premalo (pa premalo turistov obišče Slovenijo), da bi lahko na brniškem letališču tako napolnili letala, kot recimo na beneškem. Da o mariborskem letališču sploh ne izgubljam besed.
Dolga leta so bile takse in gorivo na brniškem letališču izjemno visoke. V letališče se je zelo malo vlagalo. Prav tako je bila turistična industrija zelo nezainteresirana za razvoj letališča in linij. Adrio so tudi upravljali zelo po kavbojsko. V tekmi z Zagrebom smo imeli čas ko je tam divjala vojna, a tega nismo bili sposobni izkoristiti.

A nič še ni izgubljenega. Je pa res, da bo sedaj veliko težje. Na roko nam gre, da število prebivalcev na Hrvaškem upada. Na drugi strani pa se število prebivalcev v Sloveniji in še zlasti v širši ljubljanski regiji povečuje.

Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
crt sporočil: 27.081
[#2758904] 17.02.19 15:08 · odgovor na: sopranos (#2758903)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
fraport:

Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html

State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %
anon-389102 sporočil: 6
[#2758921] 17.02.19 18:21 · odgovor na: (#2758899)
Odgovori   +    1
Tako. Ampak ve kako upravljat letališče. Preprosto nima interesa, da se Ljubljana razvija razen, da polni Frankfurt in ostale hube, ki jih obvladuje Lufthansa (FRA, MUN, VIE, ZUR). Letlaišče pa so kupili preprosto zato, da ga ne bi kdo drug in s tem razvijal več neposrednih letalskih povezav, kar bi pomenilo manjši dotok transfernih povezah na hub-e, ki jih posredno ali neposredno obvladujejo. Kljub temu, da je to majhna številka potnikov, ima Fraport toliko letališč naokrog, da se jim suma sumaro to pozna. Zraven tega še dobijo malenskost višji donos na kapital, kot bi bile obresti na njihove depozite. Torej win-win sitacija za Fraport in izjemno slaba za Slovenijo.
anon-389102 sporočil: 6
[#2759030] 18.02.19 18:18 · odgovor na: (#2758923)
Odgovori   +    0
Ti gledaš kakšno je stanje v tem trenutku. Fraport gleda strateško za 50 let naprej.
sopranos sporočil: 11.404
[#2759047] 18.02.19 20:10 · odgovor na: crt (#2758904)
Odgovori   +    0
[crt]
> [sopranos]
> Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.

fraport:

Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html

State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %
Kaj hočeš s tem povedati?

Jaz sem govoril o tem kako so predstavniki slovenske države upravljali letališče in kakšne so posledice tega.

Ali bo Fraport kaj boljši bomo še videli. Zaenkrat smo lahko zadovoljni. Je pa res, da ni vse to posledica samo njihovega truda, ampak tudi posledica konjukture, prizadevanj lokalne skupnosti ter konec koncev tudi tega, da je država končno vsaj malo stopila nasproti prizadevanjem upravljalca letališča. Kar je pravzaprav smešno, ker je imela prej manj posluha, ko je bila še v upravljalski funkciji.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2759054] 18.02.19 20:44
Odgovori   +    0
Letalisce Split kot firma so geniji obvladovanja posla za vsa okoliska letalisca dalec na okoli. Z eno samo stezo in infrastrukturo ki jo imajo.To da obhendlajo 3 mio potnikov v prakticno samo poletni sezoni jim ni para.Govorim predvsem o tehnicnih vidikih poslovanja.

Strani: 1