Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.795
[#2755706] 31.01.19 07:23
Odgovori   +    10
Pa ne mi zdaj Soviča limat na članek.
On si je kompletino kariero zgradil v Politiki kot član SD-ja.
bc123a sporočil: 48.253
[#2755708] 31.01.19 07:27
Odgovori   +    21
Zadnja sprememba: bc123a 31.01.2019 07:27
Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?

Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2755709] 31.01.19 07:34 · odgovor na: bc123a (#2755708)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?

Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.
Pa še to...

Če vas (ne tebe Bc) res kaj zanima o energetiki in kako se proizvede elektriko začnite o tem namesto elektroinženirjev raje spraševat Strojne inženirje-energetike.
moon sporočil: 1.623
[#2755713] 31.01.19 07:50 · odgovor na: bc123a (#2755708)
Odgovori   +    6
[bc123a]
Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?

Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.
Zadevo se da enostavno resiti. Vsaka druzina dobi svojo kvoto elektricne energije, s katero lahko dela, kar hoce. Lahko si greje rito, lahko se vozi po izletih, lahko rudari bitkojne...
Pa da vidimo potem vse korenjake in nasprotnike EV, kateri se grejejo s TC. Oni bi, a drugi ne smejo, ..
bc123a sporočil: 48.253
[#2755715] 31.01.19 07:52 · odgovor na: moon (#2755713)
Odgovori   +    13
[moon]
> [bc123a]
> Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?
>
> Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.

Zadevo se da enostavno resiti. Vsaka druzina dobi svojo kvoto elektricne energije, s katero lahko dela, kar hoce. Lahko si greje rito, lahko se vozi po izletih, lahko rudari bitkojne...
Pa da vidimo potem vse korenjake in nasprotnike EV, kateri se grejejo s TC. Oni bi, a drugi ne smejo, ..
jaz se grejem na fosil.

sicer pa je tvoj predlog tipicno komunisticen, a boni za hrano bodo tudi?

predvsem je treba vse subvencije skenslat, pa posteno zaracunavat obremenitev omrezja.
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2755718] 31.01.19 08:04 · odgovor na: moon (#2755713)
Odgovori   +    10
[moon]
> [bc123a]
> Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?
>
> Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.

Zadevo se da enostavno resiti. Vsaka druzina dobi svojo kvoto elektricne energije, s katero lahko dela, kar hoce. Lahko si greje rito, lahko se vozi po izletih, lahko rudari bitkojne...
Pa da vidimo potem vse korenjake in nasprotnike EV, kateri se grejejo s TC. Oni bi, a drugi ne smejo, ..
Problem elektrike ni količina ali "razpoložljiva kovota", ampak v tem, da se je ne da skladiščiti (za razumen denar) in da so špice porabe lahko bistveno višje od špic proizvodnje. Pa še prenosno omrežje ima svoje omejene kapacitete...tudi, če bi na drugi strani proizvodnja lahko zadovolila potrebam po energiji.
moon sporočil: 1.623
[#2755725] 31.01.19 08:19 · odgovor na: 0513ANITO (#2755718)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
> [moon]
> > [bc123a]
> > Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?
> >
> > Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.
>
> Zadevo se da enostavno resiti. Vsaka druzina dobi svojo kvoto elektricne energije, s katero lahko dela, kar hoce. Lahko si greje rito, lahko se vozi po izletih, lahko rudari bitkojne...
> Pa da vidimo potem vse korenjake in nasprotnike EV, kateri se grejejo s TC. Oni bi, a drugi ne smejo, ..

Problem elektrike ni količina ali "razpoložljiva kovota", ampak v tem, da se je ne da skladiščiti (za razumen denar) in da so špice porabe lahko bistveno višje od špic proizvodnje. Pa še prenosno omrežje ima svoje omejene kapacitete...tudi, če bi na drugi strani proizvodnja lahko zadovolila potrebam po energiji.
Se dobro, da vsi ljudje ne mislijo, da se je z njimi rodila in bo umrla vsa inovativnost!
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2755728] 31.01.19 08:25 · odgovor na: moon (#2755725)
Odgovori   +    5
[moon]
> [0513ANITO]
> > [moon]
> > > [bc123a]
> > > Bomo ze enkrat razumeli da imajo elektricni avti auspuh v sostanju ali ne?
> > >
> > > Plus, ponoci, ko se bi naj vecina avtov polnila, ni fotovoltaike.
> >
> > Zadevo se da enostavno resiti. Vsaka druzina dobi svojo kvoto elektricne energije, s katero lahko dela, kar hoce. Lahko si greje rito, lahko se vozi po izletih, lahko rudari bitkojne...
> > Pa da vidimo potem vse korenjake in nasprotnike EV, kateri se grejejo s TC. Oni bi, a drugi ne smejo, ..
>
> Problem elektrike ni količina ali "razpoložljiva kovota", ampak v tem, da se je ne da skladiščiti (za razumen denar) in da so špice porabe lahko bistveno višje od špic proizvodnje. Pa še prenosno omrežje ima svoje omejene kapacitete...tudi, če bi na drugi strani proizvodnja lahko zadovolila potrebam po energiji.

Se dobro, da vsi ljudje ne mislijo, da se je z njimi rodila in bo umrla vsa inovativnost!
Še dobro, da nekateri vemo, da obstajajo fizikalne omejitve (ne pa omejitev inovativnosti, da ne boš narobe sklepal).
ogo sporočil: 3.087
[#2755733] 31.01.19 08:48
Odgovori   +    19
》Kaj sledi, ko bodo v prvem slovenskem mestu prepovedali dizle

Množične demonstracije proti vladi Janeza Janše
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2755743] 31.01.19 09:30 · odgovor na: 0513ANITO (#2755728)
Odgovori   +    12
Delam spisek naravnih zakonov in nihove popravke: zakone termodinamike, entropija, Carnot cikel - tega je treba anjprej zjebat, da bo potem BMW 7 res lahko porabil 2,1L - ki ga bom poslal v podpis Chuck Norrisu, ki je edini podpisnik naravnih zakonov.
Potem bo pa vse lažje...

Being stupid is like being dead: you feel nothing, all the pain is felt by those around you.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2755746] 31.01.19 09:35
Odgovori   +    4
Če nogiramo 80% državnih pisarniških elektroSD(S)ovcev, ki v gosposkem delovniku 9-14h 99% časa brskajo po internetu, lahko zgradimo še dve (podzemni) nuklearki in problem je rešen, pa še za izvoz bo ostalo.

Elektroavti in prepovedi dizlov so pri nas perspektiva komaj kje čez 20 let. Koliko denarja in energije stroši državno lastništvo elektrogospodarstva v takem času?
najobj sporočil: 31.869
[#2755761] 31.01.19 10:15
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 31.01.2019 10:23
... »Ko bodo v prvi občini - tako kot v številnih velikih evropskih mestih - prepovedali v mestnih središčih vožnjo najprej z dizelskim, potem pa še z drugimi vozili na notranje izgorevanje, bodo ljudje začeli množično kupovati električna vozila. Kaj ti pomaga vozilo, s katerim se ne moreš vozit,« je razmišljal Sovič. ...

... ja, in kaj ti pomaga električno vozilo, s katerim se ne moreš vozit, ker nimaš elektrike ali pa je Sovič v svoje razmišljanje o 200 tisoč električnih vozilih v Sloveniji že vključil še eno jedrsko elektrarno in še nekaj daljnovodov ... khmm, ali pa Sovič še enkrat v svojem življenju ni nič razmišljal ...

P.S.: boljše bi bilo, če bi Sovič ostal v politiki, ker od politikov se pričakuje, da govorijo gluposti ...
anon-476752 sporočil: 484
[#2755768] 31.01.19 10:25 · odgovor na: 0513ANITO (#2755706)
Odgovori   +    5
Nič se ne bo zgodilo. Dizle bi (oz. jih bodo) zamenjale Toyote, hibridi. Propadlo bi 70 švercerjev, nategovalcev s kilometri in to je to.
aimon sporočil: 1.924
[#2755783] 31.01.19 10:57 · odgovor na: bc123a (#2755715)
Odgovori   +    0
[bc123a]
predvsem je treba vse subvencije skenslat, pa posteno zaracunavat obremenitev omrezja.
Za gospodinjske odjemalce bi bilo dobro uvesti tako obračunavanje: do xkWh bi bila na mesec cena porabljene elektrike precej nižja kot sedaj, od xkWh navzgor pa bi bila cena precej višja.

Morda bo kdo rekel: družine imajo različno veliko število članov, kaj pa tisti, ki imajo veliko otrok, naj bodo zato kaznovani z višjim računom za elektriko? To bi se dalo rešiti, vendar naj se s tem ukvarja tisti, ki bo določil različno obračunavanje glede na porabo.
anon-479898 sporočil: 1
[#2755796] 31.01.19 11:36
Odgovori   +    0
čas vnosa: 31.01.19 11:35
bo net-metering res prenehal z 2023 in kaj to pomeni za mlade in prihodnje sončne elektrarne?
NLV sporočil: 7
[#2755797] 31.01.19 11:36 · odgovor na: bc123a (#2755708)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 31.01.19 10:50
Ja itak:
Premog je gorivo prihodnosti za proizvodnjo elektrike, če premoga na bomo kurili tudi prihodnostine bo.
oe.finance.si/886476...=524445900
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2755804] 31.01.19 11:58 · odgovor na: (#2755800)
Odgovori   +    9
[rename]
> [ogo]
> 》Kaj sledi, ko bodo v prvem slovenskem mestu prepovedali dizle
>
> Množične demonstracije proti vladi Janeza Janše

Ne.
Sledijo mnozicne demonstracije zgolj proti Janezu Jansi.
Tako, kurc ga gleda, gotovo je on kriv tudi ce je v opoziciji!

1984
bc123a sporočil: 48.253
[#2755811] 31.01.19 12:35 · odgovor na: aimon (#2755783)
Odgovori   +    3
[aimon]
> [bc123a]
> predvsem je treba vse subvencije skenslat, pa posteno zaracunavat obremenitev omrezja.

Za gospodinjske odjemalce bi bilo dobro uvesti tako obračunavanje: do xkWh bi bila na mesec cena porabljene elektrike precej nižja kot sedaj, od xkWh navzgor pa bi bila cena precej višja.
Zakaj? To nima nobene osnove v tehnicnih stroskih proizvodnje.

Najbolje bi bilo operaterjem prepustiti prodajo razlicnih paketov. Ce kdo hoce bio eko, naj bio eko, pa naj si in placa vse stroske obnovljive elektrike, in nosi posledice.

Ce nekdo racuna da bo njegov odjem priblizno fiksen, si lahko zakupi paket mesecne porabe po ceni ki je nizja (ampak placas tudi ce ne porabis), potem pa pac po trenutno veljavni ceni.

Ce nekdo dela motnje v omrezju (jalova moc, starti toplotnih crpalk) se mu pac to lepo zaracuna (na dogodek). Pa se bo res mogoce izkazalo, da se mu splaca vzeti fiksni paket in Teslin Powerwall za ravnanje spic.

Skratka: s proizvodnjo, transportom, in zagotavljanjem (!) razpolozljivosti elektrike nastajajo stroski. Najbolj posteno je, da jih koncni porabnik tudi pokrije.
socialkapitalist sporočil: 72
[#2755814] 31.01.19 12:45
Odgovori   +    0
Nič, svojega starega malega dizla bom zvozil do bridkega konca. Čez deset leto bomo pa videli kje smo. Pri vseh teh zadevah pa itak govorimo o evoluciji, zato tudi v prepoved dizlov v mestu ne verjamem. Verjamem pa v okoljsko takso, katere višina bo sorazmerna zastarelosti motorja oziroma škodljivim izpustom. Verjamem tudi v prepoved uvoza takšnih vozil in posledično ustavitvi proizvodnje. Počasi bodo izginili kot yugo.
Nollem sporočil: 965
[#2755815] 31.01.19 12:48 · odgovor na: bc123a (#2755811)
Odgovori   +    1
Kaj pa to, da je polnjenje E-avtomobilov po tarifi za gospodinjski odjem praktično enako točenju kurilca v fauve golfa?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2755816] 31.01.19 12:49 · odgovor na: ogo (#2755733)
Odgovori   +    3
[ogo]
》Kaj sledi, ko bodo v prvem slovenskem mestu prepovedali dizle

Množične demonstracije proti vladi Janeza Janše
Ziher je ziher, najbrž tudi on vozi kakšnega dizla ;)
depersin sporočil: 10.224
[#2755832] 31.01.19 14:22 · odgovor na: moon (#2755725)
Odgovori   +    4
[moon]
Se dobro, da vsi ljudje ne mislijo, da se je z njimi rodila in bo umrla vsa inovativnost!
Ko bo kdo pogruntal učinkovito skladiščenje elektrike in hkrati hitro polnjenje, bomo vsi za. Do takrat je pa naj nas birokrati pustijo pri miru s svojimi prepovedmi.
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2755944] 01.02.19 05:11 · odgovor na: socialkapitalist (#2755814)
Odgovori   +    0
[socialkapitalist]
Nič, svojega starega malega dizla bom zvozil do bridkega konca. Čez deset leto bomo pa videli kje smo. Pri vseh teh zadevah pa itak govorimo o evoluciji, zato tudi v prepoved dizlov v mestu ne verjamem. Verjamem pa v okoljsko takso, katere višina bo sorazmerna zastarelosti motorja oziroma škodljivim izpustom. Verjamem tudi v prepoved uvoza takšnih vozil in posledično ustavitvi proizvodnje. Počasi bodo izginili kot yugo.
Še eden, ki bi pbdavčeval lastništvo.
Če si tak čistun, naj bo vsaj pošten in naj nabije % na gorivo.

Če sta moja Hummer in RR v garaži, ne onečejata ozračja :-))))))

Strani: 1