Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2754942] 27.01.19 12:28 · odgovor na: (#2754939)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-379669 27.01.2019 12:30
Ekonomično je voziti med 2.200 in 3.000 obrati (klasično vozilo, odvisno od pogonskega agregata). E-vozilo ekonomično vozi nekje do 130 km/h.

Varnost v prometu je pri 130 k/h obvladljiva... resda odvisno še precej od posameznega voznika, ampak...

Pri gostoti prometa je na 3 pasovnicah varno voziti morda do 150 km/h.

Nemci bi lahko omejili hitrost na 150 km/h in naredili pomemben korak naprej. Tako pa nič.

Avti z večjo prostornino in z več kot 300 konji so vsakdanje nepotrebni. Pri baterijskem vozilu pa se bomo spet srečevali s podbnimi dilemami, na malo drugačen način, ampak vprašanje varčnosti, varnosti in izpustov bo tudi pri teh aktualno.

(Da pa rad uživaš z močnejšo konjenico, razumem, vendar ta bi morala biti dostopna vsem - proti plačilu - na dirkališču... da se izživi dirkaško žilico. Potem pa z vozilom z 200 KM domov, v službo ...)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2754965] 27.01.19 14:36 · odgovor na: (#2754939)
Odgovori   +    3
[alek14]
Nemčija je država zmagovalcev - Slovenija pa je dežela zgub. Samo zgube vozijo 130.
Kajsele luzerske ZDA, kjer so tudi zmagovalci prisiljeni v ultrakomunajzarskih 115 kmh. Najbrz zato, ker so izgubili vietnamsko vojno.

Pregovorno tanka meja med izumiteljskim genijem in kretenom bi se v tvojih tekstih redno prikazovala, ce bi kdaj napisal kaj genialnega.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2754969] 27.01.19 14:49
Odgovori   +    2
Lani sem se peljal na poti do Frankfurta ( v dovoljenem odseku) cca 220 km/h in sem mislil, da se peljem hitro. Nekdo je mimo mene tako švignil, da je moje relativno stabilno vozilo kar zazibalo. Si niti ne predstavljam, kaj se zgodi, če si v kakšnem lažjem ter manj stabilnem vozilu in je razlika v hitrosti še toliko večja.

Fijakanja ne maram, ampak hitrosti preko 300 km/h so tudi na teh cestah najverjetneje pretirane.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2754985] 27.01.19 15:49 · odgovor na: (#2754981)
Odgovori   +    6
[alek14]
Res, da jih slovenska uzakonjena foušarija bremza. Zanimivo bi bilo videti, kako bi Akrapovič uspel npr. če bi bil rojen v Avstriji in bi bil v Avstriji.
Medklic:
Akrapović je Slovenec mogoče ob predpostavki, da je naša meja s Hrvaško na reki Mirni.
Tako da ne moreš verjet, ampak je uspel s tem, da se je preselil v Slovenijo.

Razen seveda če ugibava, da če bi se preselil v Avstrijo, bi se morda sedaj ukvarjal z baterijami, ne z auspuhi ;-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2754989] 27.01.19 15:56 · odgovor na: (#2754984)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [NemirniTujec]
> > [alek14]
> > Nemčija je država zmagovalcev - Slovenija pa je dežela zgub. Samo zgube vozijo 130.
>
> Kajsele luzerske ZDA, kjer so tudi zmagovalci prisiljeni v ultrakomunajzarskih 115 kmh.

Ameriške omejitve so na dolgi rok devastirale ameriško avtomobilsko industrijo. Tako, da ja, nesporno drži. Pri avtih so si z zakonom (omejitve hitrosti) zagarantirali popušitis.
Britanci so si podobno poslali šus v koleno z Patent Actom iz l. 1977. Takrat so uzakonili, da izum pripada podjetju in izumitelj ne more od tega imeti nič. To naj bi nesluteno povečalo dobičkonostnost britanske avtomobilske indstrije. Zgodilo pa se je, da je celotna Britanska avto industrija bankrotirala do l. 1990. Prevzeli so jo Nemci, ki imajo povsem nasproten zakon. Tam morajo izumitelje plačati po vrednosti, ki jo izum ustvari (promet, ... itd.). Socializem pač vodi v bankrot.
Ideja o prislni omejitvi hitrosti v Nemčiji bi rezultirala v znižanju zahtevnostne meje za katero se razvijajo avti v EU. To bi jasno enako kot v ZDA uničilo konkurenčnost EU (ok predvsem Nemških) avtov.
Be careful what you wish for.
Vidim da si danes v ekstra formi za pisanje norih fantazij :-)
Vinci sporočil: 5.933
[#2755003] 27.01.19 17:19 · odgovor na: (#2754990)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [NemirniTujec]
> Vidim da si danes v ekstra formi za pisanje norih fantazij :-)

Morda, a, je veliko resnice na tem. Bil sem v ZDA in sem si ogledal kako so razviti njihovi avti. Večina njihove inferiornosti se skriva v:
- tem, da so narejeni za hitosti do 120 km/h (dejansko ne grejo več kot toliko - majo 5 prestav in pri 120 km/h je konec 5 prestave - in to velja za veliko večino avtov iz povprečnega izbora);
- poceni gorivu;
- v njihovi kulturi uporabe avtov;

Prva dva dejavnika sta difficulty setting postavila zelo nizko. Jasno, da izven ZDA takih avtov ne bo kupil nihče razen morda v Savdski Arabiji.
V katerem desetletju si to bil v ZDA, da avti niso šli hitreje od 120 km/h? 1960-ih? Pa večinoma so vgrajevali automatike, ki so imeli 3 ali 4 prestave.
siap sporočil: 2.195
[#2755008] 27.01.19 18:01 · odgovor na: (#2755004)
Odgovori   +    0
Khmm, zorni kot?="perspektiva" pri cca 260 kmh, tudi zato blokade pri 250.Sicer pa ze dolgo ne preko 170.180, pravzaprav mi je 138 avtomatsko "spajhanje".
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2755016] 27.01.19 18:48 · odgovor na: (#2755011)
Odgovori   +    1
[rename]
Ja, zorni kot se zoza, ker ne mores vec procesirati skrajnih robov....vecja, ko je hitrost, bolj se zozuje osrednji, normalno vidni del ‘slike’, zunanji del pa je zbluran...kot pri vklopu warp pogona ;-)
Pomeni naslednjič, ko me ustavijo pri 200 km/h lahko rečem, da se pripravljam na polet v vesolje?

Strani: 1