Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2753867] 21.01.19 12:18
Odgovori   +    11
"Majhni električni avtomobili bi lahko bili za nekatere nedostopni"

veliki pa bodo bolj dostopni ali kako? :D sicer pa ja, to ze vemo, da se sirotinja z avtomobili v prihodnosti pac ne bo vozila. si to hotel reci, a?
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2753873] 21.01.19 12:37
Odgovori   +    4
Eh ta Volkswagen, prvo naj sploh dajo v prodajo kakšen konkreten električni avto, šele nato naj pametujejo o cenah.
aimon sporočil: 1.924
[#2753883] 21.01.19 12:58
Odgovori   +    0
"V koncernu so po dizelskem škandalu obrnili ploščo in se osredotočajo na električno prihodnost"
Električna prihodnost bo svetlejša z baterijo brez kobalta in baterijo, ki bo namesto tekočega elektrolita uporabljala trden polimer, s čimer se bo povečala kapaciteta, prav tako bo večja varnost.

Eden od bolj obetavnih sistemov avtomobilskih baterij je litij-žveplo, ki naj bi imel dva do trikrat večjo kapaciteto od litij-ionskih akumulatorjev in nižjo ceno zaradi uporabe lažje dostopnega žvepla. Drugi obetavni sistem pa je litij-zrak, ki bi kot katodo uporabljal kisik iz atmosfere.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2753884] 21.01.19 13:00
Odgovori   +    6
Kot je povedal, bo to vprašanje zahtevno predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Trenutna raven cen ne more ostati enaka, če imajo vozila električni motor, to bo torej vodilo v občutna zvišanja cen v segmentu manjžih avtomobilov, je napovedal.
Res je, avti in prevoz so postali enostavno prepoceni. Ne generirajo več dovolj prihodkov za proizvajalce, prodajalce in državo. Prehod na elektriko je najboljša prilika, da proizvajalci podvojijo cene, prodajalci svojo maržo, država dobi več davkov, dodatna pozitivna eksternalija pa je boost proizvodnje in distribucije električne energije. Win-win za ponovni gospodarski zagon zahodne hemisfere.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2753908] 21.01.19 14:20 · odgovor na: (#2753902)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [vickibedi]
> > Kot je povedal, bo to vprašanje zahtevno predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Trenutna raven cen ne more ostati enaka, če imajo vozila električni motor, to bo torej vodilo v občutna zvišanja cen v segmentu manjžih avtomobilov, je napovedal.
>
> Res je, avti in prevoz so postali enostavno prepoceni. Ne generirajo več dovolj prihodkov za proizvajalce, prodajalce in državo. Prehod na elektriko je najboljša prilika, da proizvajalci podvojijo cene, prodajalci svojo maržo, država dobi več davkov, dodatna pozitivna eksternalija pa je boost proizvodnje in distribucije električne energije. Win-win za ponovni gospodarski zagon zahodne hemisfere.

Ubogi kommiji. :P
Ne skrbi za njih, saj bodo dobili svoj del kolača :)
anon-205518 sporočil: 60
[#2753916] 21.01.19 14:33 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2753873)
Odgovori   +    7
Pa če še dodamo, da majhen električni avto ne potrebuje več kot 40kwh in če upoštevamo, da bo tesla imela kmalu 100$ USD/1kwh, to pomeni 4.000$ za baterijo, kar ni več tako visok strošek.

Tale VW nas ima za norca.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2753921] 21.01.19 15:00
Odgovori   +    5
Ob več desetmiljardni odškodnini, ki jo morajo plačati članice VW skupine, so pomisleki na mestu: cene bodočih vozil morajo vključevati tudi del odškodnine (pri 40 miljardah $ pomeni, da moraš proizvesti 40 miljonov vozil in pri vsakem dodati še 1.000 € za kazen. To pomeni za VW verjetno kakšnih dvajset let produkcije, kajne?) Kaj pa potem vlagati v razvoj? Električni avto bi moral biti cenejši od klasike, diesel ali bencin, le baterija je tisti zavirajoč moment, ki ne obeta razcveta el. avtov.
Cenovno pa velika negotovost za bodoče kupce el, avtov: cene surovin Litij, baker, kadmij itd. negotovost glede davkov in trošarin ta el, avte: kmalu bodo zahtevali trošarino v pavšalu ob registraciji avta, ker se sicer ne bo dalo spremljati porabe el. energije.

Sam mislim, da Teste čez par let ne bo več, že odpušča, modeli so nedodelani z nerzaumljivo otroškimi napakami (izcejanje vode v prtljažnik), ne nazadnje je strošek tablice v primerjavi s klasično armaturko nepomemben, avto izgleda kot viličar, prazen, brezoseben. tesla je le promocija, že vsa leta proizvaja le izgubo. Elon se bo pač usmeril v vesoljski program in transfer tubes, vrtanje, vse ostalo zahteva preveč dela, organizacije, itd. vse to za samo izgubo.
In še enkrat: dokler se el. avto ne bo polnil največ enako hitro kot klasika, par minut, za enako razdaljo, potem je električni avto iluzija- za sanjače, kako bi bilo, če bi bilo. Žal NI!
bc123a sporočil: 48.253
[#2753933] 21.01.19 15:48 · odgovor na: anon-204390 (#2753884)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
> Kot je povedal, bo to vprašanje zahtevno predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Trenutna raven cen ne more ostati enaka, če imajo vozila električni motor, to bo torej vodilo v občutna zvišanja cen v segmentu manjžih avtomobilov, je napovedal.

Res je, avti in prevoz so postali enostavno prepoceni. Ne generirajo več dovolj prihodkov za proizvajalce, prodajalce in državo. Prehod na elektriko je najboljša prilika, da proizvajalci podvojijo cene, prodajalci svojo maržo, država dobi več davkov, dodatna pozitivna eksternalija pa je boost proizvodnje in distribucije električne energije. Win-win za ponovni gospodarski zagon zahodne hemisfere.
a ti je "inflacija123" spizdil geslo?
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2753985] 21.01.19 22:35 · odgovor na: anon-205518 (#2753916)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: PyotrNovak 21.01.2019 22:36
PAZI se ti, ne omenjaj po nemarnosti božjega imena, boš imel jutri zjutraj pred vrati maso penastih vernikov kulta #golfdizel s kosami, vilami in gorečimi bakljami v rokah!
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2754038] 22.01.19 12:02 · odgovor na: bc123a (#2753933)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vickibedi]
> > Kot je povedal, bo to vprašanje zahtevno predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Trenutna raven cen ne more ostati enaka, če imajo vozila električni motor, to bo torej vodilo v občutna zvišanja cen v segmentu manjžih avtomobilov, je napovedal.
>
> Res je, avti in prevoz so postali enostavno prepoceni. Ne generirajo več dovolj prihodkov za proizvajalce, prodajalce in državo. Prehod na elektriko je najboljša prilika, da proizvajalci podvojijo cene, prodajalci svojo maržo, država dobi več davkov, dodatna pozitivna eksternalija pa je boost proizvodnje in distribucije električne energije. Win-win za ponovni gospodarski zagon zahodne hemisfere.

a ti je "inflacija123" spizdil geslo?
??

Avtomobilska industrija je gotovo največji protagonist elektro revolucije, pred nami so desetletja razvoja, v kombinaciji z zakonodajo, pa bo ta mega razvoj gotovo vir ekstra-profitov za vse vpletene.
bc123a sporočil: 48.253
[#2754050] 22.01.19 13:02 · odgovor na: anon-204390 (#2754038)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
> a ti je "inflacija123" spizdil geslo?

??

Avtomobilska industrija je gotovo največji protagonist elektro revolucije, pred nami so desetletja razvoja, v kombinaciji z zakonodajo, pa bo ta mega razvoj gotovo vir ekstra-profitov za vse vpletene.
Ce bodo vse to razvito uspeli prodati.

Se dobro se spomnim, ko sem pred dvema desetletjema poslusal blazne napovedi razvoja v zdravstvu - tehnologija, farmacija, in zraven so kazali projekcije, kako se bo prebivalstvo staralo, in bo toliko vec trga za vse to prodat.

Pozabili so samo, da stari betezni penzionisti nimajo lih na pretek denarja.

Enako velja tule: ze lahko sanjas o "novih paradigmah" in elektroavtomobilizmu, ampak ce se ljudje odlocijo da ne rabijo novega avta se nekaj let, lahko to izbrise celotno avtoindustrijo. Spomnimo se prejsnje krize, ko so frontloudali potrosnike tako mocno, da prakticno nihce ni rabil novega avta, ko je prisla kriza. In so si potem morali izmisliti nacin, kako unicevati vozne avte (ameriski cash for clunkers) za davkoplacevalski denar in resevati avto industrijo.

Problem je, da si avtoindustrija domislja da proizvaja necessity, proizvaja pa v bistvu luksuz. Iskreno povedano, vse kar je vec od romunske Dacie je v bistvu luksuz za evropejca. Kar ne pomeni, da si tega ne bi smel privosciti, pomeni da ce bo soocen z odlocitvijo, ali kupit nov na zahodu izdelan avto, se lahko komot odloci da ne.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2754063] 22.01.19 13:52 · odgovor na: bc123a (#2754050)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vickibedi]
> > a ti je "inflacija123" spizdil geslo?
>
> ??
>
> Avtomobilska industrija je gotovo največji protagonist elektro revolucije, pred nami so desetletja razvoja, v kombinaciji z zakonodajo, pa bo ta mega razvoj gotovo vir ekstra-profitov za vse vpletene.

Ce bodo vse to razvito uspeli prodati.
Bodo, če bo zakonodaja takšna (da ne bo drugih alternativ).
Se dobro se spomnim, ko sem pred dvema desetletjema poslusal blazne napovedi razvoja v zdravstvu - tehnologija, farmacija, in zraven so kazali projekcije, kako se bo prebivalstvo staralo, in bo toliko vec trga za vse to prodat.

Pozabili so samo, da stari betezni penzionisti nimajo lih na pretek denarja.
Jbg, obdelali so samo eno stran enačbe. Če bi vsak polnoletni državljan moral prispevat 50 EUR za zavarovanje lastne starostne oskrbe, pa bi najbrž šlo.
Enako velja tule: ze lahko sanjas o "novih paradigmah" in elektroavtomobilizmu, ampak ce se ljudje odlocijo da ne rabijo novega avta se nekaj let, lahko to izbrise celotno avtoindustrijo. Spomnimo se prejsnje krize, ko so frontloudali potrosnike tako mocno, da prakticno nihce ni rabil novega avta, ko je prisla kriza. In so si potem morali izmisliti nacin, kako unicevati vozne avte (ameriski cash for clunkers) za davkoplacevalski denar in resevati avto industrijo.

Problem je, da si avtoindustrija domislja da proizvaja necessity, proizvaja pa v bistvu luksuz. Iskreno povedano, vse kar je vec od romunske Dacie je v bistvu luksuz za evropejca. Kar ne pomeni, da si tega ne bi smel privosciti, pomeni da ce bo soocen z odlocitvijo, ali kupit nov na zahodu izdelan avto, se lahko komot odloci da ne.
To seveda ni res. Ravno razvoj osebnih avtov (in cest) je omogočil mobilnost do te mere, da so možne dnevne migracije do delovnega mesta in nazaj do razdalj, ki so bile še pred 30 leti znanstvena fantastika. Na ta račun imaš tudi boljši regionalni razvoj ipd.

Seveda je tudi možno da se bo folk vsak dan na šiht vozil v Dacijah - pa verjemi, da se to ne bo zgodilo, če le ne bo nujno potrebno* :))

*Prosto po Menartu: Gospod se v ličnem fičku pelje, a trebuh melje kislo zelje ;)
bc123a sporočil: 48.253
[#2754079] 22.01.19 14:55 · odgovor na: anon-204390 (#2754063)
Odgovori   +    5
[vickibedi]
Seveda je tudi možno da se bo folk vsak dan na šiht vozil v Dacijah - pa verjemi, da se to ne bo zgodilo, če le ne bo nujno potrebno* :))
Zakaj mislis so v ZDA uvedli "cash for clunkers"? Ker so ljudje bili zadovoljni s svojimi starimi avti. Ce se potrosniki odlocijo, lahko prodajo avtov za eno leto stolcejo na 10% prejsnje - avtov se ne kupuje zaradi potrebe, ampak zaradi odlocitve, prestiza, viska denarja. Ce imas avto 10 let, ga lahko imas se 11 leto.

In to so automakerji spoznali sele v prejsnji krizi in jih je skoraj ugnobilo!

Dacia je bila samo prispodoba za to, da tak avto kot ga sedaj ponujajo prodajalci ni nujno tisto kar MORAS kupiti. To ni hrana. Lahko ga tudi se eno leto ne kupis.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2754092] 22.01.19 16:18 · odgovor na: bc123a (#2754079)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vickibedi]
> Seveda je tudi možno da se bo folk vsak dan na šiht vozil v Dacijah - pa verjemi, da se to ne bo zgodilo, če le ne bo nujno potrebno* :))

Zakaj mislis so v ZDA uvedli "cash for clunkers"? Ker so ljudje bili zadovoljni s svojimi starimi avti. Ce se potrosniki odlocijo, lahko prodajo avtov za eno leto stolcejo na 10% prejsnje - avtov se ne kupuje zaradi potrebe, ampak zaradi odlocitve, prestiza, viska denarja. Ce imas avto 10 let, ga lahko imas se 11 leto.

In to so automakerji spoznali sele v prejsnji krizi in jih je skoraj ugnobilo!

Dacia je bila samo prispodoba za to, da tak avto kot ga sedaj ponujajo prodajalci ni nujno tisto kar MORAS kupiti. To ni hrana. Lahko ga tudi se eno leto ne kupis.
Ja, vidim da je bil tale "cash for clunkers" očitno grejt sakses:

A study by University of Delaware researchers concluded that for each vehicle trade, the program had a net cost of approximately $2,000, with total costs outweighing all benefits by $1.4 billion.[11][12] A 2017 study in the American Economic Journal found that the program, intended to increase consumer spending, reduced total new vehicle spending by $5 billion.

en.wikipedia.org/wik...ate_System

Mislim da so neko podobno akcijo imeli tudi v Nemčiji (za časa krize), ne vem pa kakšen je bil izplen.

Skratka ljudje bodo furali star pleh, ampak samo če (in dokler) ne bodo imeli dovolj denarja za novega. Takoj ko bo situacija dovoljevala, pa si bodo privoščili nov pleh (velja pa skoraj za vse, ne samo Slovence).

Stari Židi so rekli Geld Grund Gold, Slovenci pa Geld Grund Blech :)

Strani: 1