Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Lani prodanih 2,1 milijona električnih vozil

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2753712] 19.01.19 19:15
Odgovori   +    0
Če za Nemce uporabimo iste vatle kot za Kitajce in Američane, potem se je prodaja električnih vozil v Nemčiji povečala za 25% (pod predpostavko, da podatki v članku držijo).

Bi bilo pa dobro zraven dati tudi podatek koliko je bilo vseh prodanih vozil in kakšna je bila ta rast/padec v primerjavi z letom 2017.
gobim sporočil: 583
[#2753750] 20.01.19 10:15
Odgovori   +    8
Od vseh prodanih je bilo polovica hibridov (ki se vozijo pretežno na bencin ali dizel). Od preostalega milijona je bilo polovica službenih avtomobilov. Ljudje so , kljub izjemnim ugodnostim in subvencijam, kupili vsega 1/2 % (beri: pol procenta) električnih avtomobilov.

Ker ljudje , kljub izjemni promociji nočejo kupovati električnih avtomobilov (ker pač ne predstavljajo dodane vrednosti), jih je potrebno pač prisiliti.

If you can't beat them, ban them.
pobalin sporočil: 14.456
[#2753753] 20.01.19 10:31 · odgovor na: sopranos (#2753712)
Odgovori   +    1
[sopranos]
(pod predpostavko, da podatki v članku držijo).
Hja, pri kombinaciji sta.si + Finance rejv + je verjetnost na nivoju ruske rulete. Že pri imenu inštituta je problem, ker je CAM kratica za Center of Automotive Management in bi jo morali pisati z velikimi črkami - tako kot STA.
Bi bilo pa dobro zraven dati tudi podatek koliko je bilo vseh prodanih vozil in kakšna je bila ta rast/padec v primerjavi z letom 2017.
Pressemitteilung: auto-institut.de/ind...8_2019.pdf
Press release: auto-institut.de/ind...8_2019.pdf
Kogar zanima še kaj več, so tu cene študije s powerpoint ilustracijami vred - od 690 tojrov navzgor: auto-institut.de/e-m...tudien.htm
pobalin sporočil: 14.456
[#2755362] 29.01.19 12:30
Odgovori   +    0
But the Sina.com-led research found that 685,000 such vehicles were delivered to retail customers in the period.
What happened to the 201,000 EVs in the industry association's sales tally? They were shipped by auto manufacturers to their fleet units.
In 2018, electrified-vehicle sales in China for the first time topped 1 million, reaching 1.26 million, a jump of 62 percent from a year earlier.
The surge in sales of electrified vehicles — backed by subsidies — has created a financial burden and lower revenue for the government.
To ease the revenue shortfall, the government plans to wind down subsidies for EVs and plug-in hybrids by the end of 2020. That will make it difficult for automakers to market the vehicles to consumers.
China's carbon credit program, which went into effect this year, requires passenger-vehicle manufacturers to expand their electrified-vehicle production.
Because of the policy changes, more carmakers — domestic or foreign — will have to rely on their car-sharing and ride-hailing affiliates to absorb electrified vehicle output.
www.autonews.com/com...cles-china

Strani: 1