Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Stuttgart prvi z obsežnejšo prepovedjo dizelskih avtomobilov
Strani: 1
sporočil: 5
Škoda, da niste standarda izpusta EURO4 ali manj dali v naslov;
niso vsi dizli prepovedani.
sporočil: 149
Se strinjam! Potrebno je povedati, da je naprimer v Berlinu (in še
v nekaterih drugih nemških mestih) do danes že prepovedan vstop
VSEM vozilom pod EURO 4 (Umwelt Zone). Stuttgart je pač samo
poostril kriterij in zajel prepoved še za EURO 4.
Stvar ni tako kruta kot se zdi in na prvi pogled resnično izgleda, da se prepoveduje samo dizle in to kar vse povprek!
Potrebno je povedati, da je EURO 5 (s katerim greš lahko praktično kamorkoli) zunaj že skoraj 10 let. To pomeni, da dobiš spodoben dizel s ustreznim pogonskim agregatom že za nekaj tisočakov. Izrinjajo se torej res samo “stara jajca”. Pa še to samo iz centrov, kjer pa itak nima smisla rinit in si raje omisliš P+R.
Stvar ni tako kruta kot se zdi in na prvi pogled resnično izgleda, da se prepoveduje samo dizle in to kar vse povprek!
Potrebno je povedati, da je EURO 5 (s katerim greš lahko praktično kamorkoli) zunaj že skoraj 10 let. To pomeni, da dobiš spodoben dizel s ustreznim pogonskim agregatom že za nekaj tisočakov. Izrinjajo se torej res samo “stara jajca”. Pa še to samo iz centrov, kjer pa itak nima smisla rinit in si raje omisliš P+R.
sporočil: 1.232
Novo leto je prineslo nekaj pocenitev goriva, medtem ko na drugi
strani luze:
"Today, several gas stations I passed by were down to $1.54 per gallon here in Columbus....."
imajo cene take kot pred 20 leti...
"Today, several gas stations I passed by were down to $1.54 per gallon here in Columbus....."
imajo cene take kot pred 20 leti...
sporočil: 13.528
[Domen89]..pa še to samo če lastniki niso Nemci, ki so si že pred leti pridobili zeleno nalepko.
Se strinjam! Potrebno je povedati, da je naprimer v Berlinu (in še v nekaterih drugih nemških mestih) do danes že prepovedan vstop VSEM vozilom pod EURO 4 (Umwelt Zone). Stuttgart je pač samo poostril kriterij in zajel prepoved še za EURO 4.
Stvar ni tako kruta kot se zdi in na prvi pogled resnično izgleda, da se prepoveduje samo dizle in to kar vse povprek!
Potrebno je povedati, da je EURO 5 (s katerim greš lahko praktično kamorkoli) zunaj že skoraj 10 let. To pomeni, da dobiš spodoben dizel s ustreznim pogonskim agregatom že za nekaj tisočakov. Izrinjajo se torej res samo “stara jajca”. Pa še to samo iz centrov, kjer pa itak nima smisla rinit in si raje omisliš P+R.
Strani: 1