Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nesreča na avtocesti: mimo Slovenske Bistrice po regionalki!
Strani: 1
sporočil: 6.657
[helena45]darsgo.si/portal/si/izracun
To je že čist noro. Sami tovornjaki na cesti....cestnina zanje pa minimalna.
Tovornjak 4 ali 5 osni iz Obale do Madžarske z najnovejšim motorjem plača 98 € v eno smer in zate je to minimalna cestnina. Koliko bi moralo biti po tvojem?
sporočil: 1.682
[dani14]Vsaj toliko kot v Švici!
> [helena45]
> To je že čist noro. Sami tovornjaki na cesti....cestnina zanje pa minimalna.
darsgo.si/portal/si/izracun
Tovornjak 4 ali 5 osni iz Obale do Madžarske z najnovejšim motorjem plača 98 € v eno smer in zate je to minimalna cestnina. Koliko bi moralo biti po tvojem?
sporočil: 4.493
Lobij naših kamionarjev ne dovoli dviga. Pusti jih naj zabijejo
državo s šleparji in vlaki. Parkirišče bomo postali.
sporočil: 264
Malo manj kot v AUT. Dva pozitivna ucinka: i) tisti ki ne bi
placali se ne bi vozili po SLO in bi bile avtoceste dosti bolj
prazne (ce se kdo cudi zakaj ni toliko tovornega prometa v AUT),
ii) ce pa bi placali pa bi vsaj napolnili Darsev racun in s tem
bolj realno placali za uporabnino.
V vsakem win-win za SLO. Za domace prevoznike pa se da poskrbet kako drugace da ne bi kao bankrotirali zaradi previsoke cestnine in ne rabijo spet stavkat.
Ampak ni volje to uredit, bi pa slo zelo zelo hitro. Se posebej sedaj s satelitskim cestninjenjem.
V vsakem win-win za SLO. Za domace prevoznike pa se da poskrbet kako drugace da ne bi kao bankrotirali zaradi previsoke cestnine in ne rabijo spet stavkat.
Ampak ni volje to uredit, bi pa slo zelo zelo hitro. Se posebej sedaj s satelitskim cestninjenjem.
sporočil: 54
čas vnosa: 20.12.18 09:18
Cestnina za tovorna vozila v Slo gledano na razmerje kaj dobis
glede na to kaj placas je med najvisjimi v Evropi!! Samo tovora
vozila nam omogocajo relativno ugodne vinjete in za zdaj se
rentabilni DARS. Tako da....poskrbimo z ustrezno infrastrukturno in
trosarinsko politiko za cimvec pobraih cestnin in trosarin
sporočil: 3.152
[simone22]To opažaš samo zato, ker se zaradi bližine Slovenije večino giblješ po jugu Avstrije, preko katere pač ne gre nobena tranzitna pot. Sever Avstrije pa je še bolj zabit s tovornjaki kot Slovenija.
Malo manj kot v AUT. Dva pozitivna ucinka: i) tisti ki ne bi placali se ne bi vozili po SLO in bi bile avtoceste dosti bolj prazne (ce se kdo cudi zakaj ni toliko tovornega prometa v AUT),
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 20.12.2018 09:59
Cena emisijski kuponov raste in je vprašanje, če ne bi bilo najbolj
smotrno prepovedati vseh prevozov tovornjakov čez Slovenijo, ki ne
bi zadovoljevali okoljskih standardov.Podražitve cestnin so pa dvorezen meč. Prevozi bi se podražili, s tem pa bi bilo dražje tudi blago, ki se prevaža. Spraviti bistven del tovora na železnico je pa pobožna želja. Želenice enostavno nimajo dovolj kapacitet, da bi sprejele občuten delež cestnega transporta.
sporočil: 1.682
[rename]Kaj pa ona posebna pristojbina, da lahko tovornjak sploh zapelje v Švico? Kamioni so tudi eden od razlogov, zakaj Švica ne vstopi v evropsko unijo.
Na hitro sem zguglal, da je v Švici leta 2017 znašala cena za 100km 41 eurov (18 ton, euro6):
www.shell.si/e-novic...inal-3.pdf
sporočil: 21.898
Cena emisijski kuponov raste in je vprašanje, če ne bi bilo najbolj smotrno prepovedati vseh prevozov tovornjakov čez Slovenijo, ki ne bi zadovoljevali okoljskih standardov.seveda bi bilo smotrno. nekako je neposteno, da morajo biti tovornjaki, ki so registrirani v sloveniji, usklajeni z okoljskimi standardi, ce pa je registriran v moldaviji, je vse ok.
Podražitve cestnin so pa dvorezen meč. Prevozi bi se podražili, s tem pa bi bilo dražje tudi blago, ki se prevaža.na neki tocki bo potrebno zmanjsati cestne prevoze. kar se mene tice, lahko zacnemo kar takoj.
Spraviti bistven del tovora na železnico je pa pobožna želja. Želenice enostavno nimajo dovolj kapacitet, da bi sprejele občuten delež cestnega transporta.ce se bo splacalo, se bodo tudi kapacitete nasle. pa nove proge bodo tudi nastale kar naenkrat. dokler pa tovarnjakar placuje slabih 100 eur za cestnino cez celo slovenijo, bodo pac onesnazevali in delali gneco.
sporočil: 1.682
[MF-536185]Čuj, kaj pa razmerje za osebna vozila? Kaj dobiš za vinjeto? Avtocesto, ki to sploh ni, kjer imaš na voljo samo en pas, ali pa še to ne, ker ostalo zasedejo tovornjaki. Zaradi njihovih prehitevanj se počasi cijaziš ali pa stojiš v zastojih. Zdraven isti avtocestni odsek zaprejo po več let, prvič da delajo protihrupne ograjo (pri katerih je nekdo mastno pospravil nekaj v žep) potem naslednje leto, ko popravljajo to svinjarijo.... mi bedaki pa plačujemo, da bi prišli v službo, za prevoz pa ti vrnejo 8% cene bencina. in potem še upaš reči, da je to za nas relativno ugodna vinjeta????
Cestnina za tovorna vozila v Slo gledano na razmerje kaj dobis glede na to kaj placas je med najvisjimi v Evropi!! Samo tovora vozila nam omogocajo relativno ugodne vinjete in za zdaj se rentabilni DARS. Tako da....poskrbimo z ustrezno infrastrukturno in trosarinsko politiko za cimvec pobraih cestnin in trosarin
sporočil: 31.909
[dani14]... čuj, že polovica od tega za prevoz z vlakom bi bila boljša ...
> [helena45]
> To je že čist noro. Sami tovornjaki na cesti....cestnina zanje pa minimalna.
darsgo.si/portal/si/izracun
Tovornjak 4 ali 5 osni iz Obale do Madžarske z najnovejšim motorjem plača 98 € v eno smer in zate je to minimalna cestnina. Koliko bi moralo biti po tvojem?
P.S.: ne spomnim se, kdaj sem na avtocesti proti Gradcu prehiteval kolone smrdljivih vzhodnjaških tovornjakov ...
sporočil: 7.095
Dovolj bi že bilo da se tovornjakarje umakne iz prometnih konic z
zelo enostavnim ukrepom, znižanjem cestnin za 5 ali 10% v nočnem
času med 22. in 6. uro zjutraj ko so avtoceste praktično prazne in
je občutek najbolj podoben pokopališču. verjemite da bi lastniki
kamijonov takoj reagirali in bi se velik del tranzita preko
Slovenije odvijal v nočnem času.
Strani: 1