Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Tesla po dolgem času ustvarila dobiček, še vedno pa ima veliko dokazati

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Avto (2)

Strani: 1

gora sporočil: 558
[#2739256] 25.10.18 07:14
Odgovori   +    1
Glede na zgodovinsko dogajanje v avtomobilski industriji in vpliv Tesle, je vaš članek BS.
bc123a sporočil: 48.253
[#2739276] 25.10.18 08:43
Odgovori   +    7
Dobicek je dosegel s tem, da pol avtov proizvaja pod sotorom, v pogojih ob katerih gredo inzenirjem iz avto branze lasje pokonci. Vlaga, temperatura, vse to vpliva na kakovost spojev, se posebej lepljenih, ki jih je v modernih avtih nic koliko. In to je direktno povezano z zanesljivostjo.

Vprasanje je, ali tesla ob tem oblikuje dovoljsnje rezervacije za vse probleme, ki jih bo imela s taksno horuk proizvodnjo, da za rezervacije, ki izhajajo iz neumnih odlocitev (vsem avtom z avtopilotom bodo zamenjali procesno elektroniko, ker so obljubili, da je hardver dober za veke vekov, sedaj se je pa izkazalo da ni).
moon sporočil: 1.623
[#2739302] 25.10.18 10:10 · odgovor na: bc123a (#2739276)
Odgovori   +    5
[bc123a]
Dobicek je dosegel s tem, da pol avtov proizvaja pod sotorom, v pogojih ob katerih gredo inzenirjem iz avto branze lasje pokonci. Vlaga, temperatura, vse to vpliva na kakovost spojev, se posebej lepljenih, ki jih je v modernih avtih nic koliko. In to je direktno povezano z zanesljivostjo.

Vprasanje je, ali tesla ob tem oblikuje dovoljsnje rezervacije za vse probleme, ki jih bo imela s taksno horuk proizvodnjo, da za rezervacije, ki izhajajo iz neumnih odlocitev (vsem avtom z avtopilotom bodo zamenjali procesno elektroniko, ker so obljubili, da je hardver dober za veke vekov, sedaj se je pa izkazalo da ni).
Ja in?
Cilj je dosezen! VW bo zacel izdelovati svoj prvi EV... leta 2022..
Tesla ne bo izginila, kot si zelijo nemski proizvajalci avtomobilov in z njimi tudi veliko SLO dobaviteljev delov.
bc123a sporočil: 48.253
[#2739397] 25.10.18 15:41 · odgovor na: moon (#2739302)
Odgovori   +    4
[moon]
> [bc123a]
> Dobicek je dosegel s tem, da pol avtov proizvaja pod sotorom, v pogojih ob katerih gredo inzenirjem iz avto branze lasje pokonci. Vlaga, temperatura, vse to vpliva na kakovost spojev, se posebej lepljenih, ki jih je v modernih avtih nic koliko. In to je direktno povezano z zanesljivostjo.
>
> Vprasanje je, ali tesla ob tem oblikuje dovoljsnje rezervacije za vse probleme, ki jih bo imela s taksno horuk proizvodnjo, da za rezervacije, ki izhajajo iz neumnih odlocitev (vsem avtom z avtopilotom bodo zamenjali procesno elektroniko, ker so obljubili, da je hardver dober za veke vekov, sedaj se je pa izkazalo da ni).

Ja in?
Cilj je dosezen! VW bo zacel izdelovati svoj prvi EV... leta 2022..
Tesla ne bo izginila, kot si zelijo nemski proizvajalci avtomobilov in z njimi tudi veliko SLO dobaviteljev delov.
Preberi si se enkrat, kaj sem napisal. Spekulantje (v eno ali drugo smer) imajo strasno radi, ce firma doseze neke kazalnike ki jih je nekdo drug nekdaj dalec nazaj postavil. Nekdo je rekel, da mora firma narediti najmanj 5000 avtov na teden, da bo profitabilna. Ampak to pod kupom predpostavk, od katerih ena gotovo ni bila proizvodnja v sotoru.

Pa tudi tesline racunovodske navade so vsaj rahlo cudne.

Recimo, do predvceraj je bila delnica vredna zato, ker ima tesla full prihodnost v self driving cars. Potem je pa vceraj Tesla potiho umaknil tisto absurdno opcijo, ki ne obstaja niti se v teoriji. Pa ni to tecajev nic prizadelo.

Strani: 1