Strani: 1

murje sporočil: 5.120
[#2738879] 22.10.18 11:50
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: murje 22.10.2018 11:51
POLITIČNA VŠEČNOST

Ves ta zbir želja, je politična všečnost po začetku nastopa mandata, vendar bo to zelo težko izpeljati, ker je vse skupaj odvisno od zamegljene politične realnosti in ekonomskih razmer. O usmeritvah Italije in Hrvaške pri uveljavljanju človekovih in delavskih pravic niti ni potrebno izgubljati besed...saj vsi že navijajo za čimprejšnjo železniško povezavo Trsta in Kopra...
berneticd sporočil: 603
[#2738887] 22.10.18 12:19 · odgovor na: murje (#2738879)
Odgovori   +    0
Trst - Koper?? Če hočeš povezati Koper z Trstom bi mogla it proga čez center Trsta, kar meji na znanstveno fantastiko...
anon-168749 sporočil: 1.495
[#2738890] 22.10.18 12:24 · odgovor na: berneticd (#2738887)
Odgovori   +    1
Za Kitajce to ni problem, kar so dokazali z rušitvijo, za izgradnjo olompijskih potreb..
murje sporočil: 5.120
[#2738892] 22.10.18 12:31 · odgovor na: berneticd (#2738887)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: murje 22.10.2018 12:32
POLITIČNA VŠEČNOST - II.

Vse skupaj je bilo rečeno v kontekstu cene in stroškov za II.tir, zato so se pojavile težnje o "bolj poceni in krajši železniški povezavi" Trst - Koper, ki bi lahko končno že enkrat zbližala obmorski mesti...kar ima veliko privržencev na obeh straneh meje...
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2738898] 22.10.18 13:49 · odgovor na: berneticd (#2738887)
Odgovori   +    1
Kaj v Miljah imajo pa še volovske vprege al kaj?
6 km zračne linije prav stric Gugl.
bigl sporočil: 18.363
[#2738901] 22.10.18 14:09
Odgovori   +    4
Nakladanje, na kratko. Lep dan.
anon-10701 sporočil: 29
[#2738903] 22.10.18 14:38
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-10701 22.10.2018 14:40
Če bodo Kitajci vstopili v pristanišči (Trst in Reka, op. a.), to zame ne predstavlja sprememb, saj nikoli ne bom pristala, da bi ljudje v naši luki delali na kitajski način, kar pomeni poceni in 25 ur na dan,
V Kopru delajo manualci za profesorske plače. Le zakaj se jih je 5.000 prijavilo za 15 prostih delovnih mest. Ob takem odžiranju dobička bo Luka še naslednjih 300 let odplačevala "posojilo", ki ji ga za gradnjo tir2 dajemo državljani.
Naš cilj bo prav gotovo bolj čista energija, večja samooskrba in samozadostnost". Če danes dve tretjini energije dobimo iz Termoelektrarne Šoštanj in Nuklearne elektrarne Krško
Kokoš očitno pri čistosti ne loči med termo in nuklo in da pri nuklo odpadke lahko varno skladiščiš, pri termo pa nekontrolirano svinjaš daleč naokrog (CO2 ...). Termo je treba čim prej zapret in morda zgradit še eno nuklo, dokler se ne najde "obnovljiva" rešitev.
bigl sporočil: 18.363
[#2738905] 22.10.18 14:49 · odgovor na: anon-10701 (#2738903)
Odgovori   +    1
[leska]
>Če bodo Kitajci vstopili v pristanišči (Trst in Reka, op. a.), to zame ne predstavlja sprememb, saj nikoli ne bom pristala, da bi ljudje v naši luki delali na kitajski način, kar pomeni poceni in 25 ur na dan,

V Kopru delajo manualci za profesorske plače. Le zakaj se jih je 5.000 prijavilo za 15 prostih delovnih mest. Ob takem odžiranju dobička bo Luka še naslednjih 300 let odplačevala "posojilo", ki ji ga za gradnjo tir2 dajemo državljani.

>Naš cilj bo prav gotovo bolj čista energija, večja samooskrba in samozadostnost". Če danes dve tretjini energije dobimo iz Termoelektrarne Šoštanj in Nuklearne elektrarne Krško

Kokoš očitno pri čistosti ne loči med termo in nuklo in da pri nuklo odpadke lahko varno skladiščiš, pri termo pa nekontrolirano svinjaš daleč naokrog (CO2 ...). Termo je treba čim prej zapret in morda zgradit še eno nuklo, dokler se ne najde "obnovljiva" rešitev.

Decembra letos se zapira zadnji rudnik - šaht črnega premoga v Nemčiji. Konec ene ere. Da se ve, zakaj so daleč pred nami. Razmišljajo dolgoročno in delujejo tudi tako. Lep dan.
Micare sporočil: 1.582
[#2738907] 22.10.18 15:11 · odgovor na: bigl (#2738901)
Odgovori   +    0
Ne zaupam in ne vrjamem. Ni več nacionalni interes, zdaj gre za evropski. Madžari bi gledali pod prste, domači investitorji dobroošli. Tradicionalno, kot v NLB, NKBM, ... jaz osel, sem šel dvakrat na led. Delavske pravice v Italiji, Sloveniji, Hrvaški ? Minmalc je prevelik. Bolje na črno zaposlit "begunca", bolje ekonomsko, kulturnega migranta, ki ne zna jezika, ki uradno, kot človek, sploh ne obstaja, ki ga ni treba ščititi, ker ni naš in nima eknomskih spoobnosti in socalnih spretnoti in znanj, da bi uveljavljal človeške pravice, kaj šele zdravstveno zavarovanje, pokojninsko zavarovanje, pravno zaščito in delavske pravice so še najmanjši problem. A veste po čem bi bilo oljčno olje, paradižnik, kubik lesa, tansportni stroški in podobno, če ne bi bilo ekonomskih migrantov? Kulturno pa bogati Evropo.

Ene politike ni strah, da jim bodo odrezali curo (se je zgodilo na Danskem), ker je nimajo. Ne vedo, da v tistih kulturah imajo, zanje druge ukrepe discipliniranja in iznakaženja, kot je kislina in rezanje nepotrebnih obutljivih delov.

Upam, da se bo vse gradilo brez aneksov, riziko projektanta, izvajalca in sodelujočih je njihov problem in riziko. Naj se zavarujejo ali bankrotirajo. Plačevati strogo spoti (ne v naprej) po opravljenem delu. Torej po narejenem metru ceste, tira, tunela in podobno.

Nisem šovinist, a Kitajke so mi kar prikupne, Kitajci pa mi niso všeč. Jaz to lahko butnem, ker nisem politik ali javni delavec. Zakon pa itak velja, za skoraj vse, razen razlaščenih in deprveligiranih, ki si niso sposobni pomagati. Kitajce spoštujem, včasih občudujem, včasih peklinjam, ko poceni stroj crkne. 25 ur na dan delajo naši vrli spoštovani. Če ne veste od kot na 24 plačanih ur na dan, še petindvastaTista, Vam povem, da se petindvaseta ura obračuna, kot čas za kosilo.
najobj sporočil: 31.906
[#2738909] 22.10.18 15:17 · odgovor na: anon-168749 (#2738890)
Odgovori   +    1
[kapibara]
Za Kitajce to ni problem, kar so dokazali z rušitvijo, za izgradnjo olompijskih potreb..
... eh, saj za nas in za Italijane to tudi ni problem, ker rušit - cestninske postaje sicer bolj počasi - znajo tudi naši in tudi Italijani z rušenjem Trsta - njim se viadukti rušijo kar sami - ne bi imeli velikih problemov ... no, bi pa verjetno probleme imeli tisti Italijani, ki v Trstu živijo in bi jim Kitajci zrušili pol mesta, da bi za Slovence zgradili železniško progo ...
najobj sporočil: 31.906
[#2738912] 22.10.18 15:28 · odgovor na: anon-20353 (#2738898)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 22.10.2018 15:33
[0307PBSXX]
Kaj v Miljah imajo pa še volovske vprege al kaj?
6 km zračne linije prav stric Gugl.
... OK, sicer ne vem, če volovske vprege v Miljah še vedno imajo, ziher pa bi jih rabili, da bi z vlaka pretovorili ves tovor, če bi progo iz Kopra do Trsta končali že v Miljah ...

P.S.: v Google vtipkaj Trst, potem klikni na Zemljevidi in poglej, kje so Milje in kje poteka želežniška proga iz Trsta v Slovenijo ...
bigl sporočil: 18.363
[#2738914] 22.10.18 15:55 · odgovor na: Micare (#2738907)
Odgovori   +    0
Z veliko želj, sicer pa bos, pravi Mefisto. Želje so aneksi:-), bos pa krediti. Kaj pa drugega, če ni svojega denarja. Lep dan.

P.S.: da bi plačevali takoj po izvedbi posameznih faz, so tudi želje, bosi pa so ponavadi izvajalci. Miselnost, da oni itak lahko propadejo je zelo udomačena..., razmišljam. Le kdo je to navado razširil v Sloveniji pa je stvar debate.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2738922] 22.10.18 19:42 · odgovor na: najobj (#2738912)
Odgovori   +    0
Do Milj je speljana italijanska žel proga, do industrijske cone in naftnih terminalov. Od tam do Kopra do slovenske proge je 6 KM zračne linije.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2738923] 22.10.18 19:44 · odgovor na: najobj (#2738912)
Odgovori   +    1
Do Milj je speljana italijanska žel proga, do industrijske cone in naftnih terminalov. Od tam do Kopra do slovenske proge je 6 KM zračne linije.
Stric Google tako pravi.
linaprin sporočil: 771
[#2738936] 22.10.18 22:10 · odgovor na: najobj (#2738909)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 22.10.18 16:18
[najobj]
> [kapibara]
> Za Kitajce to ni problem, kar so dokazali z rušitvijo, za izgradnjo olompijskih potreb..

... eh, saj za nas in za Italijane to tudi ni problem, ker rušit - cestninske postaje sicer bolj počasi - znajo tudi naši in tudi Italijani z rušenjem Trsta - njim se viadukti rušijo kar sami - ne bi imeli velikih problemov ... no, bi pa verjetno probleme imeli tisti Italijani, ki v Trstu živijo in bi jim Kitajci zrušili pol mesta, da bi za Slovence zgradili železniško progo ...
Tudi če bi napisal le "dober dan" bi izgledalo butasto...
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2738947] 23.10.18 08:08 · odgovor na: berneticd (#2738887)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 22.10.18 22:14
[berneticd]
Trst - Koper?? Če hočeš povezati Koper z Trstom bi mogla it proga čez center Trsta, kar meji na znanstveno fantastiko...
Pod zemljo to ni prav noben fantastika...
Vprašanje samo
SUMA=SUMARUM...?!!?

Lp
najobj sporočil: 31.906
[#2738987] 23.10.18 11:09 · odgovor na: anon-20353 (#2738923)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 23.10.2018 11:11
[0307PBSXX]
Do Milj je speljana italijanska žel proga, do industrijske cone in naftnih terminalov. Od tam do Kopra do slovenske proge je 6 KM zračne linije.
Stric Google tako pravi.
... OK, v Trstu nisem bil že "sto" let, v Miljah še nikoli, zemljevid pa sem res bolj površno pogledal in zato nisem videl - hribi se na zemljevidu ne vidijo - da je pravzaprav celi Trst preluknjan s tuneli in na zemljevidu želežniške proge kar naenkrat izginejo in se čisto drugje spet pojavijo in če nisi domačin, se tudi bolj pozorni od mene na zemljevidu Trsta hitro izgubi ... no, kljub zemljepisni bližini pa se je o železniški povezavi Kopra s celinsko Slovenijo preko Trsta brezveze pogovarjat, ker se ta ne bo zgodila nikoli, razen če bo iz nekdanje STO poleg cone A tudi cona B postala italijanska ... khmm, pa še takrat bi se to zgodilo samo zato, da bi Italijani s progo prišli na drugo stran mesta in bi potem lahko tovor iz italijanskega Porto di Capodistria po železnici speljali naprej v Italijo, niti v teoriji pa tega ne bi delali zaradi Slovenije ... alzo, če skrajšam, drugi tir je za Slovence edina alternativa, če hočemo iz Kopra imeti zmogljivejšo železniško povezavo s celinsko Slovenijo in Evropo, lahko pa rečemo, da s širitvijo kapacitet ne bo nič in v Kopru počasi zapremo štacuno ...
najobj sporočil: 31.906
[#2738990] 23.10.18 11:16 · odgovor na: linaprin (#2738936)
Odgovori   +    0
[linaprin]
> [najobj]
> > [kapibara]
> > Za Kitajce to ni problem, kar so dokazali z rušitvijo, za izgradnjo olompijskih potreb..
>
> ... eh, saj za nas in za Italijane to tudi ni problem, ker rušit - cestninske postaje sicer bolj počasi - znajo tudi naši in tudi Italijani z rušenjem Trsta - njim se viadukti rušijo kar sami - ne bi imeli velikih problemov ... no, bi pa verjetno probleme imeli tisti Italijani, ki v Trstu živijo in bi jim Kitajci zrušili pol mesta, da bi za Slovence zgradili železniško progo ...
Tudi če bi napisal le "dober dan" bi izgledalo butasto...
... ja, in ti se sam sebi ziher zdiš hudo pameten, ker si mi to povedal ...
linaprin sporočil: 771
[#2739048] 23.10.18 15:59 · odgovor na: najobj (#2738990)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 23.10.18 12:51
[najobj]
> [linaprin]
> > [najobj]
> > > [kapibara]
> > > Za Kitajce to ni problem, kar so dokazali z rušitvijo, za izgradnjo olompijskih potreb..
> >
> > ... eh, saj za nas in za Italijane to tudi ni problem, ker rušit - cestninske postaje sicer bolj počasi - znajo tudi naši in tudi Italijani z rušenjem Trsta - njim se viadukti rušijo kar sami - ne bi imeli velikih problemov ... no, bi pa verjetno probleme imeli tisti Italijani, ki v Trstu živijo in bi jim Kitajci zrušili pol mesta, da bi za Slovence zgradili železniško progo ...

> Tudi če bi napisal le "dober dan" bi izgledalo butasto...

... ja, in ti se sam sebi ziher zdiš hudo pameten, ker si mi to povedal ...
Kot že rečeno, tudi če bi napisal dober dan...

Strani: 1