Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[#2735551] 27.09.18 10:47
Odgovori   +    2
Toyota za razliko od EU proizvajalcev še kar ve kako stvari stojijo. Ena stvar me je pa vseeno zmotila:
Zemeljski plin (je tudi metan) pomeni precejšen del preostale globalne zaloge fosilnih goriv, zato bomo vodik pridobivali tudi iz njega.
Zakaj za vraga bi metan pretvarjal v vodik? Saj ga lahko direktno uporabljamo v obstoječih avtih z minimalnimi predelavami, če pa bi avto dizajniral za metan in izkoristil dejstvo, da ima metan precej višje oktansko število od bencina, bi pa verjetno še nekaj pridobil. In če to kombiniramo s hibridnim pogonom, imamo zmagovalno kombinacijo, ki so jo tovarne sposobne jutri plasirati na trg. FCV sicer ni omejen s termodinamičnim izkoristkom, a vseeno ima izkoristek precej pod 100% (običajna gorivna celica okrog 60%, elektromotor dobrih 90%, inverter 96%, pa smo na dobrih 50%). Pa pretvorba metana v vodik tudi ne gre s 100% izkoristkom, daleč od tega. Primerjave investicije za vodikovo infrastrukturo in infrastrukturo za zemeljski plin pa raje ne začenjajmo...
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2735555] 27.09.18 10:55
Odgovori   +    1
Še nekaj: vodik je racionalna rešitev samo če ga pridobivamo z jedrsko energijo ali alternativnimi viri (sonce, voda, veter, geotermalna energija, ...). Prvo je politično nesprejemljivo, ostalo pa ni rentabilno oz. ga ni dovolj tam kjer je rentabilno.

Strani: 1