Strani: 1

anon-180464 sporočil: 4.080
[#2734158] 17.09.18 17:36
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-180464 17.09.2018 17:36
Pri prodaji vozovnic bi namreč celoten DDV pobrali v državi odhoda, in to v višini celotnega zneska vozovnice.
Prodajo vozovnic bo torej treba prilagoditi.
Zakaj bi plačal slovenski 22% davek na vozovnico do npr. Hong Konga (od tu odhod in tu nakup vozovnice), če moraš itak prestopiti v Dubaju, kjer je davek 0%. kupilo se bo torej vozovnico do Dubaja in drugo vozovnico v Dubaju za nadaljevanje. Urediti bo treba le rezervacije za celotno pot. Se zakomplicira, ampak je izvedljivo. Zanimivo, ampak davki vedno zakomplicirajo stvari.
Pa tudi, katera je država odhoda, če potuješ (in plačaš) iz Slovenije, ampak polet se začne iz Italije? Dosti potovanj je takih.
Verjetno bi bilo bolj logično, da se DDV obračunava s preletnimi taksami. Le nekako bi bilo to treba preračunati na končne potnike. V današnjem času informatike verjetno simpl izvedljivo.
Prvič, načelo pravičnosti: letalske vozovnice in vozovnice za križarjenja kupujejo predvsem ljudje z nadpovprečnimi prihodki.
Ja, ja... V naši familiji največ leta mularija brez prihodkov. Poleti so dosti cenejši od vlakov, avtobusov... Npr. polet do Španije stane 10-20 evrov.
promet povzroča 24 odstotkov vseh izpustov ogljikovega dioskida in med vsemi vrstami prevozov je letalski transport najbolj agresiven do okolja.
Ko sem letel iz Trsta na Sicilijo, je prevoznik za letalo CRJ900 poudarjal ekološkost, saj da porabi manj kot 3 litre goriva na 100 km po potniku.

Strani: 1