Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V souporabo avtomobilov z lastno platformo tudi Volkswagen
Strani: 1
sporočil: 13.528
[alek14]VW je sicer izumil nekdo, ki je vrjel v (nacional) socialistične ideje.
Kako je lepo, da se tudi VW posveča komunističnim idejam, ki so že ob ideji mrtve.
DOA.
www.nowtheendbegins....-nazi1.jpg
Bitka bo huda, ampak lahko da bosta der Volk in der Staat pomagala, da bo uspelo. Veliko navidez slabih idej v preteklosti se je tudi prijelo (jaz imam vedno v spominu VHS video format in Microsoft Windows kot dva takšna primera).
sporočil: 6.570
Logično, ker nihče ne bo več kupil teh škatel, se bodo potem za 10
evrov na dan sposojale preko kuponkota.
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 07.07.2018 19:22
[alek14]Tudi volkswagen (hrošč) ni bil ravno zastojn. Šeranje lahko deluje, če le dovolj ljudi verjame v ta koncept, to pa je tudi jasno, ane ?
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > Kako je lepo, da se tudi VW posveča komunističnim idejam, ki so že ob ideji mrtve.
> > DOA.
>
> VW je sicer izumil nekdo, ki je vrjel v (nacional) socialistične ideje.
> www.nowtheendbegins....-nazi1.jpg
>
> Bitka bo huda, ampak lahko da bosta der Volk in der Staat pomagala, da bo uspelo. Veliko navidez slabih idej v preteklosti se je tudi prijelo (jaz imam vedno v spominu VHS video format in Microsoft Windows kot dva takšna primera).
Ja, ja, toda VHS in Windows* si moral kupit ne sharat. Če bi ju sharali bi oba poginila.
p.s. Wndows se da tudi skrekat.To pa tudi vemo-
sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 08.07.2018 08:53
Car šering ni za primerjati z nekim solastništvom v smislu "nas 10
ima en avto in si ga delimo".Car šering je blizje javnemu WCju. Včasih je simbolično za placat, toliko, da pokrijejo stroške.
Vcasih je za uporabnike zastonj in subvencionirano s strani recimo mesta, ker je mestu in prebivalcem v interesu, da ni mesto poscano.
Mesta s problemom parkirisc, z gnecami in prometnimi zamaski, s prekomerno onesnozenostjo...taka mesta se med drugim lahko odlocijo boriti proti temu tudi z avto šeringom in delno ga lahko tudi subvencionirjao.
Lahko pa uvedejo kaj drugega, recimo zaprejo mestno jedro za promet, uvedejo drage dovolilnice za vstop v mesto, nesramno podrazijo parkirnino ter povecajo stevilo redarjev z lisicami...sounds familiar?
Car šering se bo prijel, ker je v veliko mest preprosto preveč mučno imeti avto.
Pomembno je se, da se neha o tem govorit kot o car šeringu, ker to privlece na dan custva tipa "mojega bemweja ne delim z nikomer".
Tako kot uber ni car šering, ampak je taxi z appom, tako je tudi car šering pravzaprav samo Rent-A-Car z appom.
Nihce nic ne deli, vec jih učinkoviteje najema isto sredstvo/storitev.
Zaradi učinkovitosti (cene) pa se potem odpira dodaten trg, torej storitev se najema pogosteje in za vec različnih namenov. Vcasih si rental avto za en dan, danes ga lahko za skocit v trgovino.
Disrupcija na delu, v medijsko-oglasevalski industriji smo to ze oddelali.
Vcasih smo TV/radio/casopisi imeli monopol nad oglasnih prostorom (lastništvo avta/Rent-A-Car/taxi), ki je bil omejen in slabo scalable. S 500eur recimo nisi mogel nic.
Potem pridejo googli in facebooki (uber in car šer), ki omogočijo dostop do oglasov vsakomur z 10 eur, enostavneje, uvinkoviteje. Rezultat ni samo prevzem trga starim plejerjem, ampak predvsem izgradnja novega, tistega, ki prej ni obstajal, ker je bila meja za sodelovanje previsoka.
Nimas nekaj tisoc eur za svoj avto ali se ti ne ljubi ukvarjat z njim? Ni problema, se vedno se lahko vozis per partes in plačuješ per partes.
Tako da t.i. Car Šering ali bolje Rent-A-Car apps so po mojem here to stay.
Preveč problemov ljudi rešujejo, da se ne bi se naprej iskalo rešitev za probleme teh podjetij/konceptov.
sporočil: 13.629
[alek14]To je old news, omenjeno ze v clanku, temu je namenjen zaključek mojega posta.
www.france24.com/en/...em-autolib
Ce dokazuješ neuresnicljivost ideje (ali celo nepotrebnost resitve) z neuspelim poizkusim, potem se pa pejva:
7 Search Engines That Rocked Before Google Even Existed
WebCrawler (1994).
Lycos (1994).
AltaVista (1995). ...
Excite (1995). ...
Yahoo (1995). ...
Dogpile (1996). ...
Ask Jeeves (1996). ...
How many of these do you remember?
sporočil: 13.629
[alek14]Torej ce je problem znan, ga bodo reševali tu.
www.france24.com/en/...em-autolib
Eksperiment je trajal 8 let.
Avto ni bicikelj, skiro ali karkoli podobnega. Posamezen kos je predrag, prekompleksen, da bi lahko ekonomsko učinkovito vozil brez izjemne skrbi lastnika.
Diamlerjev gre ze v to smer, da se šera neke oskubljene Smarte, torej bolj skiro kot avto. :)
Se enkrat... Ne gre za šeranje, gre za Rent-A-Car 2.0. Kot lahko ze tu prebereš, je BMWjev Drive Now upravljal veteran rentanja Sixt.
sporočil: 13.629
[alek14]Takole izgleda ta avto, v Munchnu je bil vedno kaksen na ulici parkiran, nisem sicer dobil vtisa, da so vsi elektricni:
> [Gustl]
> > [alek14]
> > www.france24.com/en/...em-autolib
> >
> > Eksperiment je trajal 8 let.
> > Avto ni bicikelj, skiro ali karkoli podobnega. Posamezen kos je predrag, prekompleksen, da bi lahko ekonomsko učinkovito vozil brez izjemne skrbi lastnika.
>
> Torej ce je problem znan, ga bodo reševali tu.
>
> Diamlerjev gre ze v to smer, da se šera neke oskubljene Smarte, torej bolj skiro kot avto. :)
To bi pa morda šlo.
upload.wikimedia.org...terdam.jpg
En review skozi oci Americana vajenega velikih avtov.
youtu.be/bvf2IcrydaA
sporočil: 13.629
[crt]I know, I've seen your haircut :)
> [Gustl]
> How many of these do you remember?
all of them :P
sporočil: 13.629
[rename]Vseglihar!! :)
Po mojem imata pa ob prav: dolgorocno Gustl, kratkorocneje pa Alek14.
sporočil: 13.629
Takole pa izgleda penetracija car šeringa v večjem mestu.
Kot beremo v clanku se Car2Go in Drive Now (moder kvadrat s crtamu) ze povezujeta, kritična masa je tu pac pomembna.
twitter.com/gustlovi...74080?s=19
Kot beremo v clanku se Car2Go in Drive Now (moder kvadrat s crtamu) ze povezujeta, kritična masa je tu pac pomembna.
twitter.com/gustlovi...74080?s=19
sporočil: 13.629
[rename]Ask Jeeves verjetno poznaš pod novim imenom Ask.com
> [Gustl]
> > [alek14]
> > www.france24.com/en/...em-autolib
>
> To je old news, omenjeno ze v clanku, temu je namenjen zaključek mojega posta.
>
> Ce dokazuješ neuresnicljivost ideje (ali celo nepotrebnost resitve) z neuspelim poizkusim, potem se pa pejva:
>
> 7 Search Engines That Rocked Before Google Even Existed
>
> WebCrawler (1994).
> Lycos (1994).
> AltaVista (1995). ...
> Excite (1995). ...
> Yahoo (1995). ...
> Dogpile (1996). ...
> Ask Jeeves (1996). ...
>
> How many of these do you remember?
Pozabil si na Mat Kurjo :-P
P: zadnjih dveh se ne spomnim. Pa ne vem, ali zato ne, ker ze pozabljam, ali pa jih takrat res nisem zasledil :-/
en.m.wikipedia.org/w...ki/Ask.com
sporočil: 13.629
[crt]Ja, cebele rade pocrkajo... :)
uuu cebele :))
In the summer of 2016 BeeZero was launched in Munich as the world´s largest and friendliest carsharing with hydrogen to show that fuel cell vehicles are absolutely suitable for everyday use...
However, we have also learned that such a model can only be operated in the long term, if it is economically viable. For this reason, the BeeZero Service was stopped after two years on 30th June 2018.
beezero.com/en
To mi je sicer en manager iz BMW razlagal, da je pomemben del share biznisa "stik z BMW", torej neke sorte probne vožnje, dokler nisi ready imet svoj avto (a je to res, ali sami sebi lazejo, ne vem).
Ker Daimler ima male Smarte za share, BMW ima pa tudi X3 in predvsem Minije in to ta fensi...Cooper, cabrio, suv...
sporočil: 6.570
[Gustl]Za neprofitabilnost nekega projekta, ki si so ga izmislili v višjih etažah, je vsak izgovor dober.
To mi je sicer en manager iz BMW razlagal, da je pomemben del share biznisa "stik z BMW", torej neke sorte probne vožnje, dokler nisi ready imet svoj avto (a je to res, ali sami sebi lazejo, ne vem).
Ker Daimler ima male Smarte za share, BMW ima pa tudi X3 in predvsem Minije in to ta fensi...Cooper, cabrio, suv...Velja isto, Daimler pač na vse načine gura Smart, ki je po vseh teh letih še zmeraj neprofitabilen.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 08.07.2018 12:47
[Gustl]... čuj, to je bulšit, ker noben normalen ne hodi scat in srat na javni WC, dokler ima svojega domá ...
Car šering ni za primerjati z nekim solastništvom v smislu "nas 10 ima en avto in si ga delimo".
Car šering je blizje javnemu WCju. Včasih je simbolično za placat, toliko, da pokrijejo stroške.
Vcasih je za uporabnike zastonj in subvencionirano s strani recimo mesta, ker je mestu in prebivalcem v interesu, da ni mesto poscano.
Mesta s problemom parkirisc, z gnecami in prometnimi zamaski, s prekomerno onesnozenostjo...taka mesta se med drugim lahko odlocijo boriti proti temu tudi z avto šeringom in delno ga lahko tudi subvencionirjao.
Lahko pa uvedejo kaj drugega, recimo zaprejo mestno jedro za promet, uvedejo drage dovolilnice za vstop v mesto, nesramno podrazijo parkirnino ter povecajo stevilo redarjev z lisicami...sounds familiar?
Car šering se bo prijel, ker je v veliko mest preprosto preveč mučno imeti avto.
Pomembno je se, da se neha o tem govorit kot o car šeringu, ker to privlece na dan custva tipa "mojega bemweja ne delim z nikomer".
Tako kot uber ni car šering, ampak je taxi z appom, tako je tudi car šering pravzaprav samo Rent-A-Car z appom.
Nihce nic ne deli, vec jih učinkoviteje najema isto sredstvo/storitev.
Zaradi učinkovitosti (cene) pa se potem odpira dodaten trg, torej storitev se najema pogosteje in za vec različnih namenov. Vcasih si rental avto za en dan, danes ga lahko za skocit v trgovino.
Disrupcija na delu, v medijsko-oglasevalski industriji smo to ze oddelali.
Vcasih smo TV/radio/casopisi imeli monopol nad oglasnih prostorom (lastništvo avta/Rent-A-Car/taxi), ki je bil omejen in slabo scalable. S 500eur recimo nisi mogel nic.
Potem pridejo googli in facebooki (uber in car šer), ki omogočijo dostop do oglasov vsakomur z 10 eur, enostavneje, uvinkoviteje. Rezultat ni samo prevzem trga starim plejerjem, ampak predvsem izgradnja novega, tistega, ki prej ni obstajal, ker je bila meja za sodelovanje previsoka.
Nimas nekaj tisoc eur za svoj avto ali se ti ne ljubi ukvarjat z njim? Ni problema, se vedno se lahko vozis per partes in plačuješ per partes.
Tako da t.i. Car Šering ali bolje Rent-A-Car apps so po mojem here to stay.
Preveč problemov ljudi rešujejo, da se ne bi se naprej iskalo rešitev za probleme teh podjetij/konceptov.
P.S.: če nimaš svojega dôma, potem scanje in sranje sploh ni problem, ampak je problem vse drugo, kar je tukaj forum.finance.si/?m=...le&replies v rahlo scary sci-fi stilu povedal NemirniTujec ...
sporočil: 13.528
[Gustl]
Car šering ni za primerjati z nekim solastništvom v smislu "nas 10 ima en avto in si ga delimo".
Car šering je blizje javnemu WCju. Včasih je simbolično za placat, toliko, da pokrijejo stroške.
Vcasih je za uporabnike zastonj in subvencionirano s strani recimo mesta, ker je mestu in prebivalcem v interesu, da ni mesto poscano.
Mesta s problemom parkirisc, z gnecami in prometnimi zamaski, s prekomerno onesnozenostjo...taka mesta se med drugim lahko odlocijo boriti proti temu tudi z avto šeringom in delno ga lahko tudi subvencionirjao.
Lahko pa uvedejo kaj drugega, recimo zaprejo mestno jedro za promet, uvedejo drage dovolilnice za vstop v mesto, nesramno podrazijo parkirnino ter povecajo stevilo redarjev z lisicami...sounds familiar?
Car šering se bo prijel, ker je v veliko mest preprosto preveč mučno imeti avto.
Pomembno je se, da se neha o tem govorit kot o car šeringu, ker to privlece na dan custva tipa "mojega bemweja ne delim z nikomer".
Nihce nic ne deli, vec jih učinkoviteje najema isto sredstvo/storitev.Dragi moj Gustl, ravno v tem je keč. V skoupu dojemanja povprečnega moškega to pač deluje na tak način. Jaz nočem da kdo deli moj avto ali mojo ženo. Še moj foter mi je (že pred desetletji) povedal en vic: Avtomobila, žene in nalivnega peresa ne posojaš nikomur , še najboljšemu prijatelju ne !
Tako da t.i. Car Šering ali bolje Rent-A-Car apps so po mojem here to stay.Bo ostalo, ampak samo ne za oldtimerje. Teh bo sicer vedno manj, ampak podobno kot rock muzika, jaz trdim da ne bo nikoli izumrla. Mladi me hočejo prepričati drugače, ampak jaz jim ne verjamem. Preprosto jim ne :)
www.youtube.com/watc..._3dc6X-Iwo
sporočil: 13.528
[alek14]Jaz se bojim, da imaš prav. Zato ker smo človeški šimpanzi narejeni tako, da moramo neka posedovat. To je sicer danes preživel koncept, ker nas večina na tej zemeljski obli ima osnovna sredstva za preživljanje, ampak v naših genih je zapis, ki pravi, da se moramo borit za "svoje". Karkoli že to pomeni-
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > > [vickibedi]
> > > > [alek14]
> > > > Kako je lepo, da se tudi VW posveča komunističnim idejam, ki so že ob ideji mrtve.
> > > > DOA.
> > >
> > > VW je sicer izumil nekdo, ki je vrjel v (nacional) socialistične ideje.
> > > www.nowtheendbegins....-nazi1.jpg
> > >
> > > Bitka bo huda, ampak lahko da bosta der Volk in der Staat pomagala, da bo uspelo. Veliko navidez slabih idej v preteklosti se je tudi prijelo (jaz imam vedno v spominu VHS video format in Microsoft Windows kot dva takšna primera).
> >
> > Ja, ja, toda VHS in Windows* si moral kupit ne sharat. Če bi ju sharali bi oba poginila.
>
> Tudi volkswagen (hrošč) ni bil ravno zastojn. Šeranje lahko deluje, če le dovolj ljudi verjame v ta koncept, to pa je tudi jasno, ane ?
>
> p.s. Wndows se da tudi skrekat.To pa tudi vemo-
Splošno šeranje je fizikalno nemogoče. Nasprotuje evolucijskim principom samoohranitve. Preperosto nismo tako narejeni. Šeramo samo s člani iz "kooperativne" skupine (ki se intimno pozna) in sodeluje v evolucijskem "spopadu" proti drugim.
BTW zato nobena socialistična ideja ne bo nikoli delovala. Tudi med inteligintnimi roboti ne, če bodo kdaj zavladali svetu. :-)
"Nature cannot be fooled" (R. Feynman).
www.brainyquote.com/...man_104988
www.youtube.com/watc...tpaq27-V70
sporočil: 14.456
[vickibedi]Saj pod Poldetom so verjeli in šerali po 5 RM na mesec za varčevalne znamke za ljudsko kiblo "po zamisli velikega vodje", ki jo je pobral pri Henryju Fordu, dobavljal pa bi jih s sovjetskimi dobavnimi roki. Ampak je vmes - kakšno presenečenje! - prišla vojna, zaradi katere so v fabriki, ki jo je Übervolk financiral s šparmarkami in sindikalnim premoženjem, delali kibelvagne in rakete za vojsko.
Tudi volkswagen (hrošč) ni bil ravno zastojn. Šeranje lahko deluje, če le dovolj ljudi verjame v ta koncept, to pa je tudi jasno, ane ?
Po vojni so se investitorji v KdF Wagen šparmarkice dolga leta zavzemali za povračilo svojih vložkov. Naposled so leta 1961 za kompletno KdF-šparkartico dobili 600 DEM popusta za novega hrošča oz. 100 DEM v gotovini. Če uporabim analogno štetje, imajo Tadej Kotnik et consortes pred seboj še kakšnih šest let pravdanj. Vmes lahko Alenčica v BS odsluži en guvernerski mandat. :-)
Ursprünglich sollte das Auto für 990 Reichsmark (RM) erhältlich sein (heute ca. 4.100 Euro).[8] Eine Barzahlung war nicht vorgesehen, sondern die Interessenten konnten Wertmarken in nicht begrenzter Zahl zu je 5 RM kaufen und diese auf „KdF-Wagen-Sparkarten“ kleben. Die erste Sparkarte (Grundkarte) diente gleichzeitig als Kaufantrag. Der Zweite Weltkrieg verhinderte die Auslieferung der so bestellten Wagen; zu einer Serienfertigung kam es nicht mehr.[38] Weil im VW-Werk ab 1939 ausschließlich für den Kriegsbedarf produziert wurde, bekam keiner der über 330.000 „KdF-Sparer“ einen Wagen. Bis zum Kriegsbeginn waren 278 Millionen RM auf einem Konto der Bank der Deutschen Arbeit verbucht; sehr viele Sparer hatten ihre Sparkarten vollgeklebt und damit einen Anspruch auf ein Fahrzeug. In den Kriegsjahren wurden jedoch statt der versprochenen zivilen KdF-Wagen etwa 65.000 Kübel- und Schwimmwagen und verschiedene andere Rüstungsgüter für die Wehrmacht produziert.
Nach dem Krieg verlangten viele KdF-Sparer die Lieferung eines Volkswagens. Da dies verweigert wurde, kam es zum VW-Sparer-Prozess, der sich jahrelang hinzog[39]. 1961 schloss das Werk einen Vergleich mit den ehemaligen „KdF-Sparern“: VW räumte Sparern mit vollgeklebtem KdF-Sparbuch einen Rabatt von 600 D-Mark auf einen Neuwagen ein, knapp ein Sechstel des Neupreises der preiswertesten Version. Wer sich mit Bargeld abfinden lassen wollte, erhielt stattdessen lediglich 100 DM.
de.wikipedia.org/wik...itte_Reich
sporočil: 14.456
[alek14]Posebno zanimiv je tisti del članka, ki se nanaša na ogroženost Vebliba, ki je menda služil za mušter BicikLJu. S tem, da je Ljubljana najbrž premajhna in manj zanimiva za velike kitajske operaterje biciklov.
www.france24.com/en/...em-autolib
Autolib’ is not the only one in danger. The city’s bike-sharing service Velib’ – which Autolib’ was modeled on – is also at risk after a change in contractor led to major problems and a shortage of bikes.
sporočil: 14.456
[rename]Mogoče Butale in Slovenistan s tem nimajo toliko kot velikost in relief mesta. Milijonske metropole na ravnini imajo gotovo boljši potencial za te storitve kot majhna in/ali na hribčke postavljena mesta.
Po mojem imata pa ob prav: dolgorocno Gustl, kratkorocneje pa Alek14.
Bo pa car sharing v tujini ze vsakdanjik, ko bo v Slovenistanu se vedno eksotika; Janezi bodo ob nedeljah se naprej skrbno glancali golfa dizl pred hiso.
sporočil: 13.528
[alek14]Seveda, ker "imeti" pomeni predvsem boljše možnosti za preživetje v okolju, kjer so resursi in ostale možnosti omejene (realni svet). Sharing lahko deluje v omejeno manjših okoljih, npr. družina, pa še tam ne v celoti. Seveda je tudi družina kot osnovna celica samo predpriprava za potomstvo, da se prilagodi realnemu svetu, kjer pa so resursi omejeni...
> [vickibedi]
> Jaz se bojim, da imaš prav. Zato ker smo človeški šimpanzi narejeni tako, da moramo neka posedovat. To je sicer danes preživel koncept, ker nas večina na tej zemeljski obli ima osnovna sredstva za preživljanje, ampak v naših genih je zapis, ki pravi, da se moramo borit za "svoje". Karkoli že to pomeni-
> www.youtube.com/watc...tpaq27-V70
Tole bo pa še dobra razprava. Za sedaj je posedovanje nagonska in evolucijska zadeva, ki je povezana z dojemanjem osebnega evolucijskega fitnesa. Med sabo se po fitnesu segregiramo po vplivu in imetju. Evolucija pa je fizikalni zakon, ki izvira iz dugega glavnega zakona termodinamike.
Da bi želja po imetju postala preživeta, bo treba opustiti drugi glavni zakon termodinamike.
Potreba po posedovanju izvira iz naraščanja entropije metastabilne materije povsod okoli nas. Ta privede do naravne selekcije. - Strukture sposobne upiranja destrukciji časa preživijo - druge ne. Od tod izvira potreba po "imeti" stvari, ki ti zagotavljajo boljše možnosti preživetja.
Zato bo socializem in kolektivizem vedno propadel. Zanimivo je, da bi propadel tudi, če bi ga skušali izvajati inteligentni roboti. Zadaj je namreč enak zakon, ki poganja inteligenco - tudi ta sloni na evoluciji (evolucijska komputacija).
Je pa zanimivo, da je bilo v zgodovini tudi nekaj primerov, ko so komune dobro delovalke (npr. zgodnjekrščanske komune, izraelski kubuci, celo hipijevske komune so nekaj časa dobro delovale..seveda dokler je bil main issue sex droge in rokenrol, potem kasneje ko je bilo treba pridelat hrano in priskrbet obleko in ostale dobrine,pa je šla zadeva hitro narazen :))
Zdaj pa postaja zanimivo; namreč zato ker osnovni resursi postajajo čedalje bolj na voljo vsem, bo treba izumiti nekaj novega kar bo človek lahko "imel" da bo zadovoljil svoje prvinske nagone.
sporočil: 13.528
[pobalin]Lej imeli so vizijo in strategijo. Pa ne glede na to, kdo je bil trenutno na oblasti, so se na koncu zmenili tako, da je šel posel naprej. In ravno v tem je umetnost žerman enžinerunga, četudi se v resnici pokvari. :)
> [vickibedi]
> Tudi volkswagen (hrošč) ni bil ravno zastojn. Šeranje lahko deluje, če le dovolj ljudi verjame v ta koncept, to pa je tudi jasno, ane ?
Saj pod Poldetom so verjeli in šerali po 5 RM na mesec za varčevalne znamke za ljudsko kiblo "po zamisli velikega vodje", ki jo je pobral pri Henryju Fordu, dobavljal pa bi jih s sovjetskimi dobavnimi roki. Ampak je vmes - kakšno presenečenje! - prišla vojna, zaradi katere so v fabriki, ki jo je Übervolk financiral s šparmarkami in sindikalnim premoženjem, delali kibelvagne in rakete za vojsko.
Po vojni so se investitorji v KdF Wagen šparmarkice dolga leta zavzemali za povračilo svojih vložkov. Naposled so leta 1961 za kompletno KdF-šparkartico dobili 600 DEM popusta za novega hrošča oz. 100 DEM v gotovini. Če uporabim analogno štetje, imajo Tadej Kotnik et consortes pred seboj še kakšnih šest let pravdanj. Vmes lahko Alenčica v BS odsluži en guvernerski mandat. :-)
> Ursprünglich sollte das Auto für 990 Reichsmark (RM) erhältlich sein (heute ca. 4.100 Euro).[8] Eine Barzahlung war nicht vorgesehen, sondern die Interessenten konnten Wertmarken in nicht begrenzter Zahl zu je 5 RM kaufen und diese auf „KdF-Wagen-Sparkarten“ kleben. Die erste Sparkarte (Grundkarte) diente gleichzeitig als Kaufantrag. Der Zweite Weltkrieg verhinderte die Auslieferung der so bestellten Wagen; zu einer Serienfertigung kam es nicht mehr.[38] Weil im VW-Werk ab 1939 ausschließlich für den Kriegsbedarf produziert wurde, bekam keiner der über 330.000 „KdF-Sparer“ einen Wagen. Bis zum Kriegsbeginn waren 278 Millionen RM auf einem Konto der Bank der Deutschen Arbeit verbucht; sehr viele Sparer hatten ihre Sparkarten vollgeklebt und damit einen Anspruch auf ein Fahrzeug. In den Kriegsjahren wurden jedoch statt der versprochenen zivilen KdF-Wagen etwa 65.000 Kübel- und Schwimmwagen und verschiedene andere Rüstungsgüter für die Wehrmacht produziert.
> Nach dem Krieg verlangten viele KdF-Sparer die Lieferung eines Volkswagens. Da dies verweigert wurde, kam es zum VW-Sparer-Prozess, der sich jahrelang hinzog[39]. 1961 schloss das Werk einen Vergleich mit den ehemaligen „KdF-Sparern“: VW räumte Sparern mit vollgeklebtem KdF-Sparbuch einen Rabatt von 600 D-Mark auf einen Neuwagen ein, knapp ein Sechstel des Neupreises der preiswertesten Version. Wer sich mit Bargeld abfinden lassen wollte, erhielt stattdessen lediglich 100 DM.
> de.wikipedia.org/wik...itte_Reich
www.youtube.com/watc...ifcvTktGL4
sporočil: 14.456
[alek14]Dobro vprašanje, na pravi odgovor pa bo najbrž treba še počakati.
Zanima me, če kdo ve ali je Bicikelj "rentabilen"? :)
sporočil: 14.456
[vickibedi]To pa ja, prekrasno vizijo in nenadjebivo strategijo... Na "tisočletni" oblasti so bili pa itak sami überji. Brez nekaj prosvetljenih posameznikov okupacijskih sil povojni preostanek übervolka nikdar ne bi videl produkcije folksvagna. Da bi bila zgodovinska ironija popolna, je vprašanje, če bi brez dveh nemških in indijske firme brexitanski RR, Bentley, Land Rover in Jaguar danes še obstajali.
Lej imeli so vizijo in strategijo.
Pa ne glede na to, kdo je bil trenutno na oblasti, so se na koncu zmenili tako, da je šel posel naprej.
In ravno v tem je umetnost žerman enžinerunga, četudi se v resnici pokvari. :)Hja, toti izgubarski žerman je bil v času te nacionalistične propagande v krempljih "fejld ander čepter 11" Amerov, zdaj pa je v francosko-kitajski lasti. Pa dvomim, da so reklame z arijsko blond Claudio takrat vrteli tudi v Brexitaniji. Le kaj bi jim rekla: petriots baj Vokshol, žerman inženiring end grejt britiš menjuel lejbr? :-)
www.youtube.com/watc...ifcvTktGL4
sporočil: 13.528
[pobalin]Imate sto godina, a govorite gluposti :)
> [vickibedi]
> Lej imeli so vizijo in strategijo.
> Pa ne glede na to, kdo je bil trenutno na oblasti, so se na koncu zmenili tako, da je šel posel naprej.
To pa ja, prekrasno vizijo in nenadjebivo strategijo... Na "tisočletni" oblasti so bili pa itak sami überji. Brez nekaj prosvetljenih posameznikov okupacijskih sil povojni preostanek übervolka nikdar ne bi videl produkcije folksvagna. Da bi bila zgodovinska ironija popolna, je vprašanje, če bi brez dveh nemških in indijske firme brexitanski RR, Bentley, Land Rover in Jaguar danes še obstajali.
> In ravno v tem je umetnost žerman enžinerunga, četudi se v resnici pokvari. :)
> www.youtube.com/watc...ifcvTktGL4
Hja, toti izgubarski žerman je bil v času te nacionalistične propagande v krempljih "fejld ander čepter 11" Amerov, zdaj pa je v francosko-kitajski lasti. Pa dvomim, da so reklame z arijsko blond Claudio takrat vrteli tudi v Brexitaniji. Le kaj bi jim rekla: petriots baj Vokshol, žerman inženiring end grejt britiš menjuel lejbr? :-)
www.youtube.com/watc...zPJSyWSvyY
Strani: 1