Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2719953] 24.06.18 13:20
Odgovori   +    1
Dober argument, da mora prit do naslednje krize. Zadnji cas da do nje pride.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2719954] 24.06.18 13:30 · odgovor na: anon-61428 (#2719953)
Odgovori   +    5
Mislim da sem zadnjic prebral da so francoski kontrolorji odgovorni za 25% vseh zamud; kako pa naj delajo, ce so zaposleni s strajkom.
Oh, le kje je G. Reagan. Ta je ZNAL s kontrolorji; na cesto vrgel vse, ki niso do roka prisli nazaj in zaposlil dodatne vojaske kontrolorje.
Po tistem si noben sindikat javnih usluzbencev nikoliv vec ni upal stavkati.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2719960] 24.06.18 13:50 · odgovor na: PyotrNovak (#2719954)
Odgovori   +    1
Ko je Margaret umrla so sindikati napisali The witch is dead. Z razlogom saj jim je pokazala kako se vodi.
Ampak rast je prevelika glede na razvoj infrastrukturnih kapacitet. Ne gre vec v nedogled tole.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2719969] 24.06.18 16:12 · odgovor na: PyotrNovak (#2719954)
Odgovori   +    2
Kontrola zračnega prometa je slab primer za javni sektor, ker oni v bistvu niso javni sektor.

Namreč, po evropski zakonodaji kotrola zračnega prometa ni niti porabnik javnih sredstev niti vplačnik v proračun. So povsem avtonomni. Financirajo se sami in vse kar zaslužijo morajo tudi sami porabiti.
Zavezani so, da morajo opravljati javno službo in to je vse, kar je pri njih javnega.

Če jim ni všeč plača ali delovni pogoji so si sami krivi, oziroma njihovi neposredni šefi.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2719982] 24.06.18 19:21 · odgovor na: anon-180464 (#2719969)
Odgovori   +    0
Zaradi te finte, so si izborili poseben status in nadpovprečne plače tako da so pri nas lahko samo psssst kajti tega ni na železnici ne vem pa kako je na cesti.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2719986] 24.06.18 19:49 · odgovor na: anon-61428 (#2719982)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-180464 24.06.2018 19:54
Če se železničarjem uspe na trgu sfinancirati, "then be my guest".

Kontrola prometa se financira izključno iz preletnih taks. V primeru Slovenije je to lahko problematično, saj v primeru previsokih taks, lahko pilot samo trzne s krmilom, pa bo šlo mimo namesto prek Slovenije in takse ne bo. Tole mi je nekoč razlagal en njihov. Včasih je država videla, da dobro služijo in jim je celo pobrala (namesto namenila) del pogače. Potem je prišla EU, kjer to ni dovoljeno.
Prav tako ni dovoljeno zasebništvo. To so še posebej zaostrili po primeru s švicarskim (~privat) kontrolorjem in nesrečo med DHLom in ruskim potniškim letalom.

Pri večjih državah si letalske družbe težje privoščijo oblet in imajo kontrole lažji položaj na trgu pri cenah preletnih taks.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2719991] 24.06.18 21:37 · odgovor na: anon-180464 (#2719986)
Odgovori   +    0
Pilot je vreden samo pri vzletu in pristanku med samo vožnjo samo nadzira avtopilota.
Ja drzava jemlje tudi železniškim "kontrolorjem ", ki so ujeti na SŽ s slabimi plačami. Lahko bi se sfinancirali ce bi ta del ločili od SŽ infrastruktura, bil je poskus da bi to imela agencija v Mariboru pa so bili tam nespretni in je poskus propadel.
Pri nas je sploh sporno ker je upravljavec v isti firmi kot prevoznik samo ime je drugačno. Madžari, Svicarji, Cehi in drugi imajo lepo rešeno.
antjest sporočil: 171
[#2719992] 24.06.18 21:56 · odgovor na: anon-180464 (#2719986)
Odgovori   +    2
Preletne takse so v Sloveniji najvišje v EU. Na srečo pa jim Eurocontrol lahko omejuje apetite, drugače bi bile še višje. Za dobre plače za zimsko spanje morajo olupit tistih nekaj letal, ki se "zmotijo" in letijo preko Slovenije ;-)

Strani: 1