Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2718710] 15.06.18 11:18
Odgovori   +    0
na francoskem dirkališču v Albyju
Albi, brez Y. en.wikipedia.org/wik...t_d%27Albi
štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro)
Kaj stori nekaj nad 100 km/h? Zadnja kolesa obrne v smeri prednjih?
pobalin sporočil: 14.456
[#2718736] 15.06.18 14:26 · odgovor na: (#2718718)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 15.06.2018 14:29
[rename]
ja, tudi zadnji par koles se obrača.
Ja, se mi je zdelo, da sem ta princip zapopadel, ampak Milačevega stavka nisem. Če ga prebereš natančno in počasi,
štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro)
ne moreš razumeti drugače, kot da sta pri normalni vožnji zadnji kolesi obrnjeni v smeri prednjih do 60 km/h, v programu race se pa v to smer obrneta šele nad hitrostjo 100 km/h. Kakor sem jaz razumel ta sistem, gre za to, da se kolesa zasukajo v drugo smer pri 60 oz. pri 100 km/h. Torej bi moralo v oklepaju pisati "ki OB hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih" ali pa "v programu race so tako obrnjena do nekaj nad 100 km/h".

Lahko pa se motim in bo avtor pojasnil v čem in kako v resnici poteka ta stvar. ;-)
milos9 sporočil: 1.044
[#2718750] 15.06.18 14:56 · odgovor na: (#2718739)
Odgovori   +    1
Tole je prava razlaga.

Sicer pa podrobneje v članku o talismanu - avto.finance.si/8838...ijo-Nemcem

Talisman poleg naštetega ponuja še zanimivo, a uporabno posebnost, ki smo jo preizkusili na improviziranem poligonu na parkirišču dirkališča v Mugelle. To je že znan, a spretno prirejen sistem vsekolesnega sistema 4control, ki v praksi dejansko pomeni, da pri manevriranju zavijajo vsa štiri kolesa. Sistem ima več prednosti hkrati. Pri manjših hitrostih, do 60 oziroma 80 kilometrov na uro (program sport), se zadnja kolesa do kota 3,5 stopinje obračajo v drugi smeri kot prednja, kar zmanjšuje obračalni krog in omogoča bolj lahkotno vodenje. Pri višjih hitrostih pa se kolesa do kota 1,9 stopinje obračajo v isto smer kot prednja in s tem izboljšajo stabilnost v zavojih. Sistem, ki bo serijsko na voljo le v najbogatejši opremi initiale paris, smo preizkusili na improviziranem poligonu med hitrim manevrom zavijanja pred oviro. Z omenjenim sistemom smo se lažje izognili oviri, avto pa je ob bliskovitem sukanju volana tudi manj zanihal kot talisman brez 4control. Na progi z omejitvijo hitrosti 60 kilometrov na uro smo pred oviro zapeljali celo s hitrostjo 80 kilometrov na uro, pa so stožci in ovira vseeno odnesli celo kožo, le inštruktor je še nekaj časa lovil sapo in ponavljal, da je vaja narejena za nižje hitrosti.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2719167] 19.06.18 09:20 · odgovor na: milos9 (#2718750)
Odgovori   +    0
[milos9]
Z omenjenim sistemom smo se lažje izognili oviri, avto pa je ob bliskovitem sukanju volana tudi manj zanihal kot talisman brez 4control. Na progi z omejitvijo hitrosti 60 kilometrov na uro smo pred oviro zapeljali celo s hitrostjo 80 kilometrov na uro, pa so stožci in ovira vseeno odnesli celo kožo, le inštruktor je še nekaj časa lovil sapo in ponavljal, da je vaja narejena za nižje hitrosti.
Pa koliko se pa proda teh Talismanov pravzaprav? Jaz vsake toliko kakšnega vidim, pa potem na njemu piše Megane...
anon-202165 sporočil: 970
[#2719243] 19.06.18 14:13 · odgovor na: anon-154083 (#2719167)
Odgovori   +    0
[jani1974]

Pa koliko se pa proda teh Talismanov pravzaprav? Jaz vsake toliko kakšnega vidim, pa potem na njemu piše Megane...
Bojda se jih je letos prodalo že 67. Jaz bi tko na uč rekel, da folk pri rangu avta 30k€ in 4,9 m dolžine pričakuje tudi kaj več kot 1.6 mlinček.

Strani: 1