Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2713628] 24.05.18 08:45
Odgovori   +    1
Če Trump uvede carine na vozila bo največ škode naredil Američanom, ki bodo ostali brez sodobnih evropskih in japonskih vozil, ker bodo ta vozila postala predraga. Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
philips sporočil: 6.715
[#2713635] 24.05.18 09:07
Odgovori   +    0
In EU bo iz istega razloga zahtevala razbitej Alphabeta.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2713639] 24.05.18 09:12 · odgovor na: (#2713634)
Odgovori   +    1
[republican]
> [FIN-311684]
> Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.

Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
Tako je.

Sicer pa mislim, da je vsak Američan, ki kupi evropski ali azijski olupek, izdajalec.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2713642] 24.05.18 09:20 · odgovor na: anon-20668 (#2713639)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [republican]
> > [FIN-311684]
> > Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
>
> Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.

Tako je.

Sicer pa mislim, da je vsak Američan, ki kupi evropski ali azijski olupek, izdajalec.
Nekateri prave, da so ameriški avti tehnološko bolj zaostali.
moon sporočil: 1.623
[#2713662] 24.05.18 10:20 · odgovor na: anon-317028 (#2713642)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
> [matjazfinance]
> > [republican]
> > > [FIN-311684]
> > > Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
> >
> > Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
>
> Tako je.
>
> Sicer pa mislim, da je vsak Američan, ki kupi evropski ali azijski olupek, izdajalec.

Nekateri prave, da so ameriški avti tehnološko bolj zaostali.
Mas prav, Tesla je ze tak primer ...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2713688] 24.05.18 11:16 · odgovor na: moon (#2713662)
Odgovori   +    2
[moon]
> [FIN-311684]
> > [matjazfinance]
> > > [republican]
> > > > [FIN-311684]
> > > > Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
> > >
> > > Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
> >
> > Tako je.
> >
> > Sicer pa mislim, da je vsak Američan, ki kupi evropski ali azijski olupek, izdajalec.
>
> Nekateri prave, da so ameriški avti tehnološko bolj zaostali.

Mas prav, Tesla je ze tak primer ...
Tesla ni avto, ki si ga povprečen Američan lahko privošči. Američani so nori na nemška vozila, veliko manj na francoska.
0730ULtra3 sporočil: 1.464
[#2713695] 24.05.18 11:43 · odgovor na: (#2713689)
Odgovori   +    4
Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713698] 24.05.18 11:47 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2713695)
Odgovori   +    5
[0730ULtra3]
Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.
To pa ne bo držalo. Imam francoski avto in sem z njim zelo zadovoljen.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713702] 24.05.18 11:51 · odgovor na: (#2713634)
Odgovori   +    2
[republican]
> [FIN-311684]
> Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.

Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
In teh je manj kot kupcev. Protekcionizem je slab, ker ubija zdravo konkurenco in nazadnje tudi tiste, ki so bili protežirani. Lep primer je kragujevška Zastava. Za vsako industrijo pa je najbolje da se prilagodi trgu in začne izdelovati kakovostne izdelke po konkurenčnih cenah.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2713710] 24.05.18 12:09 · odgovor na: anon-204390 (#2713698)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [0730ULtra3]
> Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.

To pa ne bo držalo. Imam francoski avto in sem z njim zelo zadovoljen.
Kako se sploh na prvi uč ve, kateri avto je francoski, kateri nemški ...?
Jaz imam tudi francoski avto in sem zaenkrat še kar zadovoljen.
Toyota yaris hibrid - država proizvajalka Francija, kot je razvidno iz papirjev.
Gustl sporočil: 13.629
[#2713721] 24.05.18 12:26 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2713695)
Odgovori   +    3
[0730ULtra3]
Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.
Ni res. Jaz imam francosko vozilo in do njega ne gojim čustev.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713740] 24.05.18 13:41 · odgovor na: (#2713705)
Odgovori   +    0
[republican]
> [vickibedi]
> > [republican]
> > > [FIN-311684]
> > > Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
> >
> > Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
>
> In teh je manj kot kupcev.

A si prepričan? Samo veliki trije (G.M., Chrysler in Ford) zaposlujejo 14 milijonov Američanov (neposredno, ali posredno): economix.blogs.nytim...big-three/
Mislil sem na to, da je v ZDA cca 270 miljonov vozil (cca 6,5 miljona prodanih vozil letno), torej je kupcev bistveno več.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713741] 24.05.18 13:43 · odgovor na: anon-180464 (#2713710)
Odgovori   +    0
[kekez]
> [vickibedi]
> > [0730ULtra3]
> > Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.
>
> To pa ne bo držalo. Imam francoski avto in sem z njim zelo zadovoljen.

Kako se sploh na prvi uč ve, kateri avto je francoski, kateri nemški ...?
Jaz imam tudi francoski avto in sem zaenkrat še kar zadovoljen.
Toyota yaris hibrid - država proizvajalka Francija, kot je razvidno iz papirjev.

Jaz jih še najlažje ločim po tem da nemški avto ponavadi kuri več goriva in ima trše podvozje :)
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2713742] 24.05.18 13:56 · odgovor na: (#2713726)
Odgovori   +    0
[rename]
> [kekez]
> Kako se sploh na prvi uč ve, kateri avto je francoski, kateri nemški ...?
> Jaz imam tudi francoski avto in sem zaenkrat še kar zadovoljen.
> Toyota yaris hibrid - država proizvajalka Francija, kot je razvidno iz papirjev.

Recimo, da po državi, kjer ima proizvajalec HQ.
Torej je Toyota japonska.... volvo pa...kitajski ali švedski?
Potem je bivši Daewoo ameriški, saj so zdaj isti avti postali Chevrolet?
Od kod je je FCA (Fiat Chrysler Automobiles)?
Pa bodoči Renault-Nissan?
Nemško, ameriško, britanski (=isti Vauxhall) je tudi zanimiva združba.

Verjetno je skrajni čas, da v današnjem globaliziranem svetu sprejmemo dejstvo, da znamke niso več vezane na posamezne države.

Jaz sem imel doma dolga leta nemški Gorenje pomivalni stroj, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Potem sem ga zamenjal z italijanskim Gorenje pomivalnim strojem, ki pa je en krš.
najobj sporočil: 31.918
[#2713754] 24.05.18 14:43 · odgovor na: anon-204390 (#2713741)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [kekez]
> > [vickibedi]
> > > [0730ULtra3]
> > > Nihče ne mara francoskih vozil. Tudi tisti, ki jih imajo.
> >
> > To pa ne bo držalo. Imam francoski avto in sem z njim zelo zadovoljen.
> Kako se sploh na prvi uč ve, kateri avto je francoski, kateri nemški ...?
> Jaz imam tudi francoski avto in sem zaenkrat še kar zadovoljen.
> Toyota yaris hibrid - država proizvajalka Francija, kot je razvidno iz papirjev.
Jaz jih še najlažje ločim po tem da nemški avto ponavadi kuri več goriva in ima trše podvozje :)
... čuj, jaz pa jih še najlažje ločim po imenih, čeprav so po "nacionalnosti" zadnje cajte vsi malo mešani in so pravzaprav še najmanj nemški in francoski ...
anon-456970 sporočil: 137
[#2713876] 25.05.18 06:11 · odgovor na: anon-180464 (#2713742)
Odgovori   +    0
[kekez]
> [rename]
> > [kekez]
> > Kako se sploh na prvi uč ve, kateri avto je francoski, kateri nemški ...?
> > Jaz imam tudi francoski avto in sem zaenkrat še kar zadovoljen.
> > Toyota yaris hibrid - država proizvajalka Francija, kot je razvidno iz papirjev.
>
> Recimo, da po državi, kjer ima proizvajalec HQ.
> Torej je Toyota japonska.... volvo pa...kitajski ali švedski?

Potem je bivši Daewoo ameriški, saj so zdaj isti avti postali Chevrolet?
Od kod je je FCA (Fiat Chrysler Automobiles)?
Pa bodoči Renault-Nissan?
Nemško, ameriško, britanski (=isti Vauxhall) je tudi zanimiva združba.

Verjetno je skrajni čas, da v današnjem globaliziranem svetu sprejmemo dejstvo, da znamke niso več vezane na posamezne države.

Jaz sem imel doma dolga leta nemški Gorenje pomivalni stroj, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Potem sem ga zamenjal z italijanskim Gorenje pomivalnim strojem, ki pa je en krš.
Ni ga hujšega od slovenskega Gorenje pralnega stroja, ki je krš od krša.
153 sporočil: 9.333
[#2713917] 25.05.18 10:56
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 25.05.2018 11:02
Kar bo naročeno bo s to raziskavo ugotovljeno; brez
umnega državnega intervencionizma pač ne more
biti resnega, plodnega in složnega ekonomizma ?

Sodražan
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713918] 25.05.18 11:03 · odgovor na: (#2713744)
Odgovori   +    0
[republican]
> [vickibedi]
> Mislil sem na to, da je v ZDA cca 270 miljonov vozil (cca 6,5 miljona prodanih vozil letno), torej je kupcev bistveno več.

Ampak ne kupujejo vsi neameriških avtomobilov... večina avtomobilov prodanih v ZDA je ameriških. Evropskih se proda zanemarljivo malo v primerjavi z ameriškimi... japonskih pa več (kot evropskih), ampak še vedno manj, kot ameriških.

Trump je ameriškim volilcem obljubil, da bo spodbujal ameriško gospodarstvo, ne pa kitajsko, japonsko in evropsko. In avtomobilska industrija je pomemben del ameriškega gospodarstva. Saj Nemčija tudi spodbuja svojo avtomobilsko industrijo...
Ja, ampak zgolj kratkoročno reševanje problemov redko kdaj prine kaj dobrega na dolgi rok.. Na koncu bodo ameriški potrošniki na slabšem.
Spet se mi kar vsiljuje primerjava z našo socialistično preteklostjo, (ki je seveda mnogo pretirana v primerjavi z gospodarskim ustrojem ZDA), ampak vseeno princip je pa zelo jasen in kaže na to, da protekcionizem enostavno ne deluje (oziroma deluje samo na krajši rok), potem pa so vsi na slabšem.
pobalin sporočil: 14.456
[#2713928] 25.05.18 11:43 · odgovor na: anon-317028 (#2713628)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
Če Trump uvede carine na vozila bo največ škode naredil Američanom, ki bodo ostali brez sodobnih evropskih in japonskih vozil, ker bodo ta vozila postala predraga. Zdi se, da Američani s tem ukrepom ne bodo prav zadovoljni.
Daleč največ avtomobilskega uvoza v ZDA pride iz Mehike, Kanade in Japonske. Kako je ta razdeljen po znamkah, je v tem kontekstu drugotno vprašanje.
www.statista.com/cha...-for-cars/
pobalin sporočil: 14.456
[#2713931] 25.05.18 11:55 · odgovor na: anon-204390 (#2713740)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [republican]
> > [vickibedi]
> > > [republican]
> > > Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
> >
> > In teh je manj kot kupcev.
>
> A si prepričan? Samo veliki trije (G.M., Chrysler in Ford) zaposlujejo 14 milijonov Američanov (neposredno, ali posredno): economix.blogs.nytim...big-three/

Mislil sem na to, da je v ZDA cca 270 miljonov vozil (cca 6,5 miljona prodanih vozil letno), torej je kupcev bistveno več.
Tvojo statistično dokazno metodo jaz z enako kredibilnostjo obrnem na glavo. Če je 6,5 M kupcev letno, je to povprečno 20.970 kupcev na dan (310 delovnih dni/leto). V avtomobilski in spremljevalni industriji zaposleni Ameri so zaposleni vse delovne dni oz. vsak dan. Zato je povprečno dnevno razmerje med zaposlenimi in kupci 14.000.000 : 20.970. Tudi če prepoloviva na pogled precej napihnjeno oceno števila zaposlenih, je razmerje med kupci in zaposlenimi še vedno impresivno 1 : 334! :-)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2713955] 25.05.18 13:37 · odgovor na: pobalin (#2713931)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [vickibedi]
> > [republican]
> > > [vickibedi]
> > > > [republican]
> > > > Odvisno kateri Američani. Kupci evropskih in japonskih avtomobilov ne bodo zadovoljni, bodo pa zato zadovoljni tisti Američani, ki delajo v avtomobilski industriji.
> > >
> > > In teh je manj kot kupcev.
> >
> > A si prepričan? Samo veliki trije (G.M., Chrysler in Ford) zaposlujejo 14 milijonov Američanov (neposredno, ali posredno): economix.blogs.nytim...big-three/
>
> Mislil sem na to, da je v ZDA cca 270 miljonov vozil (cca 6,5 miljona prodanih vozil letno), torej je kupcev bistveno več.

Tvojo statistično dokazno metodo jaz z enako kredibilnostjo obrnem na glavo. Če je 6,5 M kupcev letno, je to povprečno 20.970 kupcev na dan (310 delovnih dni/leto). V avtomobilski in spremljevalni industriji zaposleni Ameri so zaposleni vse delovne dni oz. vsak dan. Zato je povprečno dnevno razmerje med zaposlenimi in kupci 14.000.000 : 20.970. Tudi če prepoloviva na pogled precej napihnjeno oceno števila zaposlenih, je razmerje med kupci in zaposlenimi še vedno impresivno 1 : 334! :-)
LOL, they don't call you pobalin for nothing :)
pobalin sporočil: 14.456
[#2713956] 25.05.18 13:40 · odgovor na: (#2713942)
Odgovori   +    2
[BeliF]
po tej računici se vsem fučka če morajo plačat 5000 $ ekstra za avto, ker jih "boli" samo na dan nakupa
Seveda, saj govoriva o državi, kjer so pod neonskim napisom vizionarskega tržnega kapitalizma in z imenom liškega Srba uvedli sovjetske čakalne dobe s predplačili za avtomobile, ki jih še ni. :-)

Strani: 1