Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Češki hit za zahtevne kupce
Strani: 1
sporočil: 6.570
To ste pa res vozili neko ful spešl Octavio, da je imela
biksenonske žaromete.
To je bil edini primerek na svetu, ekskluzivni avto, narejen samo za vas?
To je bil edini primerek na svetu, ekskluzivni avto, narejen samo za vas?
sporočil: 482
Kako to, da je pri vsej opremi ročna zavora še vedno klasična, pa
pustimo dejstvo, da je nakaterim ta bolj všeč...?
sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 14.05.2018 13:56
[igor1976]... eh, če bi bil na volanu še en knof, bi ga lahko med vožnjo pomotoma pritisnil, tako da je boljše, če moraš najprej malo mislit, kaj boš naredil z roko ...
Kako to, da je pri vsej opremi ročna zavora še vedno klasična, pa pustimo dejstvo, da je nakaterim ta bolj všeč...?
P.S.: pred leti sem vozil službenega Passata in če se prav spomnim, sem "ročno" zavoro sprostil z nogo s pritiskom na bremzo, tako da sem pri speljevanju v hrib moral biti z desno nogo res svinjsko hiter, da mi avto ni pobegnil nazaj in si ne upam niti pomislit, kako bi se počutil, če bi v hribu s svojim avtom stal za Passatom s tisto - ne vem, če jo imajo še vedno - genialno rešitvijo "ročne" zavore, za volanom pa bi sedela ženska, ki niti na ravnem ne zna speljat ...
sporočil: 6.570
[najobj]Avto je imel auto-hold funkcijo, tako da bi te sam počakal pri miru.
> [igor1976]
> Kako to, da je pri vsej opremi ročna zavora še vedno klasična, pa pustimo dejstvo, da je nakaterim ta bolj všeč...?
... eh, če bi bil na volanu še en knof, bi ga lahko med vožnjo pomotoma pritisnil, tako da je boljše, če moraš najprej malo mislit, kaj boš naredil z roko ...
P.S.: pred leti sem vozil službenega Passata in če se prav spomnim, sem "ročno" zavoro sprostil z nogo s pritiskom na bremzo, tako da sem pri speljevanju v hrib moral biti z desno nogo res svinjsko hiter, da mi avto ni pobegnil nazaj in si ne upam niti pomislit, kako bi se počutil, če bi v hribu s svojim avtom stal za Passatom s tisto - ne vem, če jo imajo še vedno - genialno rešitvijo "ročne" zavore, za volanom pa bi sedela ženska, ki niti na ravnem ne zna speljat ...
sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 15.05.2018 10:32
[jani1974]
> [najobj]
> > [igor1976]
> > Kako to, da je pri vsej opremi ročna zavora še vedno klasična, pa pustimo dejstvo, da je nakaterim ta bolj všeč...?
>
> ... eh, če bi bil na volanu še en knof, bi ga lahko med vožnjo pomotoma pritisnil, tako da je boljše, če moraš najprej malo mislit, kaj boš naredil z roko ...
> P.S.: pred leti sem vozil službenega Passata in če se prav spomnim, sem "ročno" zavoro sprostil z nogo s pritiskom na bremzo, tako da sem pri speljevanju v hrib moral biti z desno nogo res svinjsko hiter, da mi avto ni pobegnil nazaj in si ne upam niti pomislit, kako bi se počutil, če bi v hribu s svojim avtom stal za Passatom s tisto - ne vem, če jo imajo še vedno - genialno rešitvijo "ročne" zavore, za volanom pa bi sedela ženska, ki niti na ravnem ne zna speljat ...
Avto je imel auto-hold funkcijo, tako da bi te sam počakal pri miru.... jebiga, ker mi noben ni nič povedal, ko sem se prvič vsedel v tisti avto, tega res nisem vedel, tako da sem bil takrat sam pri sebi zadovoljen že s tem, da sem sploh zgruntal, kako se bremza sprosti ...
P.S.: ker je minilo že nekaj let, se ne spomnim, na kakšne knofe sem takrat stiskal, ampak verjetno na nekaj nevede sem pritisnil, ker sicer ne bi napisal zgornjega posta in se med naprednimi vozniki - če kdo to bere - na totem forumu rahlo osmešil ... aja, ker sem starokopiten in mi je vožnja po mnogih letih še vedno veselje in izziv, imam v svojem avtu klasično ročno zavoro, kjer se vidi, kdaj je zategnjena in kdaj ne, čeprav je tota auto-hold funkcija za marsikoga res praktična ...
Strani: 1