Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kakšni so načrti prihodnjih vladarjev Slovenije za drugi tir
Strani: 1
sporočil: 30.415
V Židan - Pahorjevem SD so kar malo tiho, vedo pa, da potrebujejo
drugi tir kot nekajletno nekontrolirano črpališče denarja za
stranko in njene pajdaše, podobno kot so v času Pahorja
nekontrolirano črpali TEŠ 6. Zanimivo je, da smo prav v času pred
volitvami izvedeli, da so za TEŠ 6 glavni krivci Pahor in stranka
SD (nekateri so pričakovali Janšo in SDS). Če bi se slučajno
ugotovilo, da sta glavna krivca za TEŠ 6 stranka SDS in Janša bi že
bili izpisani kupi ovadb, opravljene bi bile hišne preiskave, na TV
bi bila omizja z besnimi novinarji in udeleženci, ki bi zlivali
gnojnico na Janšo in SDS, tik pred volitvami pa bi sodišče
prepovedalo stranki SDS sodelovanje na volitvah...
sporočil: 7.929
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.04.2018 09:48
Janša in njegova vlada sta požegnala projekt, ki jim ga je serviral
SD (in ga je slednji fural v lastni režiji od 2008 dalje). Toliko o
politiki.TEŠ 6 je dokaz, kako se dela v Slo in hkrati kako se za naprej ne sme delati.
Se strinjam, da je treba projekt drugi tir spraviti pod kontrolo, že od predračunov dalje.... če se bo zgodil...
sporočil: 7.929
Hmm, volitve so blizu in spomin peša, a ne?
Temeljni pravni problem je bila eskalacijska klavzula v pogodbi, ki sta jo Zagožen in Vizjak parafirala, požegnala, če hočeš, in potem se je začel stampedo rasti cene - Alstoma.
Zgodba lignita pa pri investicijski vrednosti 1,4 mlrd eur nima kaj dosti vzročne zveze, ampak s samo ekonomiko poslovanja TEŠ 6.
Ej, ej, zakaj je vedno ista pesem na tem forumu...
Temeljni pravni problem je bila eskalacijska klavzula v pogodbi, ki sta jo Zagožen in Vizjak parafirala, požegnala, če hočeš, in potem se je začel stampedo rasti cene - Alstoma.
Zgodba lignita pa pri investicijski vrednosti 1,4 mlrd eur nima kaj dosti vzročne zveze, ampak s samo ekonomiko poslovanja TEŠ 6.
Ej, ej, zakaj je vedno ista pesem na tem forumu...
sporočil: 768
Zakona zagotovo ne potrebujemo, to je le pravniški pogled na vse
skupaj. Pravo in učinkovitost pa sta vsak v svojo smer. Vprašanje
je, če sploh rabimo luko Koper. Prekooceanke nam s svojimi
balastnimi vodami in drugimi smetmi zelo grdo svinjajo naše morje,
izpuhi so dodaten problem, hrup je pa tako močan v Kopru, da sem
bil zadnjič ko sem tekel iz Izole v Koper,....,prav presenečen! V
Luki so zaposleni le najeti delavci iz tretjih držav, AC pa je
obremenjena s tovornjaki, izpuhi,...! Če bi resno preračunali vse
vplive na okolje, ceste,...itd.., bi verjetno dobili odgovor, ki bi
nas zeloo presenetil. Pa smo spet pri strateških usmeritvah države,
česar pa naša politika še dolgo ne bo sposobna sprocesirati, saj jo
sestavljajo sami kruhoborci, ki bi brez tega težko preživeli v
današnjem okolju!
Strani: 1