6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Tesla začasno ustavila proizvodnjo modela 3

Strani: 1 2

sopranos sporočil: 11.404
[#2707918] 17.04.18 15:07
Odgovori   +    13
Strokovnjaki tudi pravijo, da se popravila v proizvodnji izvaja med odmorom za kosilo, največji izpad proizvodnje je nekaj ur.

Tesla pa bo proizvodnjo zaustavila za nekaj dni, delavce poslala na neplačan dopust, nekaj pa jih bodo prosili, da pomagajo pri proizvodnji drugih modelov.

Hkrati je Elon priznal, da je zadeve preveč robotiziral in da mu to sedaj povzroča probleme.

Se pravi, da so zadeve precej konsistentne s tistim, kar so govorili in pisali dvomljivci. Musk jih je sicer označil za haterje, a pravi izraz bi moral biti realisti. Ker marsikateri kritik podpira Muska in mu želi uspeha. Kljub temu pa niso podlegli evforiji in izklopili del možganov, ki jim vlada logika.
najobj sporočil: 31.910
[#2707935] 17.04.18 15:50
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 17.04.2018 15:51
... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...

... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...

P.S.: na totem forumu vsi dobro vemo, da je Musk s svojimi pametnimi raketami povozil svetovno konkurenco, ker zdaj celi svet rakete za vsakodnevne polete v Vesolje kupuje samo še pri Musku, tako da se za njegove avtomobile ni treba bat ...
sopranos sporočil: 11.404
[#2707939] 17.04.18 15:57 · odgovor na: (#2707923)
Odgovori   +    5
[republican]
Največji problem je to:

> Tesla je namreč od leta 2009 dobiček dosegla le v dveh četrtletjih, pa še to zgolj simbolično. Na drugi strani so njihove izgube vse večje, v zadnjem trimesečju lani so imeli za več kot 650 milijonov dolarjev izgube.
Ja, se strinjam. Ampak to kar se jim sedaj dogaja bo to samo še poslabšalo.

Zgodba, ki jo je Elon prodajal je bila, da bo naredil cenovno dosegljiv avto za srednji razred (masovna proizvodnja), ki bo prinašal dobiček.

In da bodo stroji delali stroje oz. roboti avte.

Kritiki iz industrije so lepo razložili kako prihranki niti približno ne morejo biti tako visoki kot je razlagal Elon. In da je problem tudi v tem, da se morebitne napake pokažejo šele kasneje in so zato toliko dražje za popravilo. Potem moraš pa računati še serijo avtov, ceno robotov, operaterjev itd. in si v bistvu z roboti v izgubi.

Elon pa sedaj pravi, da so glede tega zajebali. Tako, da če bo sedaj stopil korak nazaj in prešaltal na delavce v zaključku ali pa trmaril z roboti, da se mu model 3 po nobeni logiki ne more iziti z dobičkom.

Elon pa seveda še naprej trdi, da dodatnega denarja letos ne bo rabil. Glede na to, da mu finančniki bežijo, je vprašanje kaj bo glede tega naredil. Morda zna kaj namutiti.

Glede na to, da je ustavil proizvodnjo, so imeli dvomljivci prav, ko so rekli, da bo v aprilu proizvodnja glede na marec padla. Junija spet lahko pričakujemo, da bodo dosegli 5.000 na teden, ker bodo dali dodatne moči z drugih tovarn itd. Potem pa julija spet padec. In bo lahko rekel, da dosegajo cilje. Povprečje 6 mesecev bo pa morda 2.500-3.000 vozil na teden. Ampak vse skupaj zna biti za vernike dovolj, da bodo še naprej kupovali to zgodbo. Grafi povečevanja proizvodnje bodo lepi.

Ni mi pa jasno kako bo finance sfriziral. Dve četrtletji, ko je rabil je to naredil. Verjamem da bo tudi tokrat našel rešitev. V smislu, da bodo kakšne stroške odložili in jih bo prikazal šele v letu 2019. Še preden jih bo pa prikazal, bo pa spet novo dokapitalizacijo izvedel.
sopranos sporočil: 11.404
[#2707942] 17.04.18 16:03 · odgovor na: najobj (#2707935)
Odgovori   +    7
[najobj]
... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...

... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...

P.S.: na totem forumu vsi dobro vemo, da je Musk s svojimi pametnimi raketami povozil svetovno konkurenco, ker zdaj celi svet rakete za vsakodnevne polete v Vesolje kupuje samo še pri Musku, tako da se za njegove avtomobile ni treba bat ...
Oni so samo "priznali", da je zadeva malo zahtevnejša kot so pričakovali. Da pa jo bodo odpravili. Pravljica se nadaljuje.

To je logika Silicijeve doline, da bodo zadevo z "updatom" popravili.

Najbolj ga zna zjebati, če se bo denar podražil, ker potem vprašanje, če bodo ljudje kar takole vlagali v podjetje, ki že od ustanovitve dalje tolče izgubo.
sopranos sporočil: 11.404
[#2707944] 17.04.18 16:12 · odgovor na: (#2707943)
Odgovori   +    8
[republican]
Mu vsaj ni treba plačevat davka na dobiček ;)

Marsikatero od teh novodobnih podjetij sploh ni ustanovljeno za ustvarjanje dobička, ampak za cuzanje vlagateljev. Na ta način lahko obstanejo tudi 10 let brez enega samega dobičkonosnega leta.
Ja, Tesla je na sceni že 15 let in izguba se samo še povečuje. Na koncu smo pa bedaki mi, ker se nam zdi tak posloven model nevzdržen.
sopranos sporočil: 11.404
[#2707956] 17.04.18 16:43 · odgovor na: (#2707949)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [najobj]
> ... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...
>
> ... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...

Tako je. Proizvodnjo bo derobotiziral (beri: vpeljal bo nazaj delavce).
To naj bo tudi poduk tistim, ki verjamejo kako bodo roboti nekako izrivali neka masovna delovna mesta. V resnici se po svetu dogaja derobotizacija. Ročno delo je postalo cenejše tudi tam kjer so donedavnega vladali roboti. Razlog: izdelki so na trgu vse karajši čas, serije so vse manjše, modelov pa je vedno več. Včasih je VW imel na 5 let zamenjavo treh modelov, sedaj menjajo 4 modele na leto. Za tako majhne serije se zaradi velike prilagodljivosti ljudi, roboti manj splačajo.
Čeprav v teoriji bi moralo biti lažje robotsko sestaviti električni avto, kot pa bencinarja/dizla.

Vprašanje tudi koliko so pri Tesli sodelovali oblikovalci in proizvodnji inženirji. Čeprav naj bi Tesla zadeve precej poenostavila. Pa je očitno še vedno vse skupaj prevelik izziv.

V Toyoti in drugod so pač inkrementalne spremembe. Se učijo iz generacije v generacijo avtov in pilijo zadeve. Tako, da imajo potem vsi nekaj od tega. Tudi prodajalci in servisi.

Musk pa odpira ogromno front naenkrat in jasno je, da mu vse ne more uspeti.

> P.S.: na totem forumu vsi dobro vemo, da je Musk s svojimi pametnimi raketami povozil svetovno konkurenco, ker zdaj celi svet rakete za vsakodnevne polete v Vesolje kupuje samo še pri Musku, tako da se za njegove avtomobile ni treba bat ...

Itaq. :)
velikipok sporočil: 1.340
[#2707961] 17.04.18 16:50 · odgovor na: sopranos (#2707944)
Odgovori   +    4
Meni sin vsak mesec pove kako sem zaplankan in kakšen bedak sem, ker ne verjamem v Elonov poslovni model in ne vidim "indije koromandije", ki nam jo gradi...
Je-bi-ga, malo sem zastarel in nekako me ne ganejo poslovni modeli, ki ne delajo vsaj +10% ROE...
slovenecnb1 sporočil: 5.617
[#2707962] 17.04.18 16:53
Odgovori   +    3
Kdaj pa so znal v ZDA nardit kakšen dobr avto???nikoli
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2707970] 17.04.18 17:40 · odgovor na: sopranos (#2707942)
Odgovori   +    8
Že od začetka je bila še ena huda ovira, ki je še ni obvladal in ga lahko pokoplje. Ni ovira v novih tehnologijah elektrike, baterij in avtonomne pameti. Tu je še vedno močan. Preprosto pa ne obvlada avtomobilskega posla. Planiranja proizvodnje, procesov, proizvodnje logistike, če hočete, vsega kar stoji za tem in podpira in podmazuje, da steče in teče in se prilagaja. Preden se bo naučil in potem vpeljal ta mehka znanja proizvodnje avtomobilov, ga bo konkurenca, ki pa to obvlada v nulo, dohitela in prehitela še na njegovem področju. Tista konkurenca, ki jo je prisili, da je pričela tudi sama razvijati in proizvajati take produkte, morda bolje prilagojene trenutnim potrebam. To je najhujša mora, ki stoji pred njim. Hujša od financ in zamud. Konkurenca bo kmalu izdelovala enake ali boljše produkte za nižjo ceno, v večjih serijah. Še preden bo lahko začel lizati smetano.
najobj sporočil: 31.910
[#2707984] 17.04.18 19:37 · odgovor na: (#2707949)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 17.04.2018 19:39
[alek14]
> [najobj]
> ... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...
>
> ... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...
Tako je. Proizvodnjo bo derobotiziral (beri: vpeljal bo nazaj delavce).
To naj bo tudi poduk tistim, ki verjamejo kako bodo roboti nekako izrivali neka masovna delovna mesta. V resnici se po svetu dogaja derobotizacija. Ročno delo je postalo cenejše tudi tam kjer so donedavnega vladali roboti. Razlog: izdelki so na trgu vse karajši čas, serije so vse manjše, modelov pa je vedno več. Včasih je VW imel na 5 let zamenjavo treh modelov, sedaj menjajo 4 modele na leto. Za tako majhne serije se zaradi velike prilagodljivosti ljudi, roboti manj splačajo.
... čuj, verjetno se spomniš, da jaz na totem forumu že od nekdaj trdim, da bodo roboti delali samo tiste stvari, ki so za človekovo zdravje nevarne ali pa sta v primerjavi s preciznim robotom človeška roka in oko za delo preslaba ... no, so pa zato celo sramotno slabo plačani ljudje boljši potrošniki od robotov in samo potrošnja se res splača, čeprav to preprosto dejstvo na totem forumu le redko kdo razume ...

P.S.: ko sem pred mnogimi leti toti forum.finance.si/?m=...223&single post napisal, ga nisem napisal samo zato, ker imam srce na levi ...
najobj sporočil: 31.910
[#2707987] 17.04.18 19:45 · odgovor na: sopranos (#2707942)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 17.04.2018 19:47
[sopranos]
> [najobj]
> ... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...
>
> ... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: na totem forumu vsi dobro vemo, da je Musk s svojimi pametnimi raketami povozil svetovno konkurenco, ker zdaj celi svet rakete za vsakodnevne polete v Vesolje kupuje samo še pri Musku, tako da se za njegove avtomobile ni treba bat ...
Oni so samo "priznali", da je zadeva malo zahtevnejša kot so pričakovali. Da pa jo bodo odpravili. Pravljica se nadaljuje.

To je logika Silicijeve doline, da bodo zadevo z "updatom" popravili.

Najbolj ga zna zjebati, če se bo denar podražil, ker potem vprašanje, če bodo ljudje kar takole vlagali v podjetje, ki že od ustanovitve dalje tolče izgubo.
... eh, bo pa rakete delal, tako da se za Muska ni za bat, da ne bi našel jasnovidnih vlagateljev, sploh če bo svoje rakete v Vesolju med sabo z blokčejnom povezal ...
antjest sporočil: 171
[#2708010] 17.04.18 21:31 · odgovor na: (#2707943)
Odgovori   +    1
[republican]
Mu vsaj ni treba plačevat davka na dobiček ;)

Marsikatero od teh novodobnih podjetij sploh ni ustanovljeno za ustvarjanje dobička, ampak za cuzanje vlagateljev. Na ta način lahko obstanejo tudi 10 let brez enega samega dobičkonosnega leta.
To bo trajalo dokler bo QE dostopen za nekatere brez stroškov in jim na koncu tudi glavnice ne bo treba vračat.
Mal spominja na kredite posvečenih pri LB in kasneje pri NLB.
Na koncu so socializirani.

Ovce pa blejemo in se puščamo stiči ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2708016] 17.04.18 21:54 · odgovor na: (#2707923)
Odgovori   +    1
[republican]
Največji problem je to:

> Tesla je namreč od leta 2009 dobiček dosegla le v dveh četrtletjih, pa še to zgolj simbolično. Na drugi strani so njihove izgube vse večje, v zadnjem trimesečju lani so imeli za več kot 650 milijonov dolarjev izgube.
To ne bi bil problem, ce bi lahko proizvedli toliko Modelov 3 kot so jih planirali.

Po drugi strani, ce jim to ne uspe, bo to bankrot, ki se ga bomo se dolgo spomnili.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708017] 17.04.18 21:55 · odgovor na: najobj (#2707935)
Odgovori   +    5
[najobj]
... V zadnjem tednu marca so pri Tesli izdelali 2.000 avtomobilov Model 3s. Pričakujejo, da bodo do konca drugega trimesečja lahko povečali proizvodnjo na 5.000 avtomobilov na teden. ...

... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so pri Tesli priznali, da so z organizacijo procesa proizvodnje tako ekstremno zanič, da so do ustavitve proizvodnje naredili samo 2.000 avtomobilov na teden, ampak zdaj obljubljajo, da bodo organizacijo procesa proizvodnje v nekaj dneh tako izboljšali, da bodo na istih strojih - novih strojev članek ne omenja - čez dober mesec naredili 5.000 avtomobilov, kar je celih 250% več kot danes ... eh, jebiga ...
Ce prav razumem, bodo nadomestili velik del te robotizirane koncne proizvodnje (sestavljanje) z fizicno delovno silo. Veliko srece Musku s tem zaposlovanjem, v kaliforniji, na vrhu konjukture.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708018] 17.04.18 21:58 · odgovor na: (#2708014)
Odgovori   +    2
[BeliF]
eden od problemov zaradi katerih jaz že dlje časampravim, da nas roboti ne bodo kar tako zamenjali. in če(?) se je Muskov poizkus ponesrečil smo končno dobili zadoščenje pri svojem pravilnem(?) napovedovanju realnosti... za razliko od raznih IT inžinirjev, ki si v virtualnem svetu izmilsijo vsega boga i svašta, ne zavedajo pa se, da živijo v resničnem svetu z naravnimi zakonitostmi
Naslednja streznitev: umetna inteligenca, se posebej samovozeci avti. Just wait.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2708019] 17.04.18 21:58 · odgovor na: (#2707964)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [slovenecnb1]
> Kdaj pa so znal v ZDA nardit kakšen dobr avto???nikoli

Ford T. :)
DeLorean, avto je znal leteti že leta 1982 :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2708020] 17.04.18 21:59 · odgovor na: anon-204390 (#2708019)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [alek14]
> > [slovenecnb1]
> > Kdaj pa so znal v ZDA nardit kakšen dobr avto???nikoli
>
> Ford T. :)

DeLorean, avto je znal leteti že leta 1982 :)
DeLorean je angleski!!
Gustl sporočil: 13.628
[#2708037] 18.04.18 06:40 · odgovor na: (#2708025)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > > [slovenecnb1]
> > > Kdaj pa so znal v ZDA nardit kakšen dobr avto???nikoli
> >
> > Ford T. :)
>
> DeLorean, avto je znal leteti že leta 1982 :)

in namesto njega nas danes želijo nategniti z droni, ki so predelani helikopterji, ki obstajajo že skoraj 100 let in ki si jih je Leonardo da Vinci 600 let nazaj zmislil

JUHU :nakozlanjemigre:

tukaj gre zahvala Musku da je po 50 letih vsaj rakete nazaj v vesolje spravil. če bi ostali fejsbukarji, vatsapovci, instagramovci in Gustli podobno razmišljali bi do danes mogoče celo imeli prave leteče avtomobile. tako pa ni nobene koristi od njih
Kje si zdaj mene stukal skupaj z droni?
Endimion sporočil: 10.300
[#2708039] 18.04.18 06:54 · odgovor na: bc123a (#2708020)
Odgovori   +    2
Jah odvisno kaj mislis z angleski. Bmw sestavljen v Pretorii ni juznoafriski avto. In twingo iz NM ni slovenski avto.

Deloreane so v Belfastu sestavljali, ker so za tja it dobli fantasticne british subsidies :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2708043] 18.04.18 07:40 · odgovor na: (#2708021)
Odgovori   +    0
[republican]
> [bc123a]
> To ne bi bil problem, ce bi lahko proizvedli toliko Modelov 3 kot so jih planirali.

We lose money on every car, but make it up in volume ;)
Ti mi zgledas kot en ekonomsko pismen osebek :) A si pozabil na to, da se strosek amortizacije razdeli na stevilo proizvedenih avtov? Se posebej pri taksni proizvodnji, kot jo je naplaniral Tesla.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708044] 18.04.18 07:48 · odgovor na: (#2707988)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [najobj]
> ... eh, bo pa rakete delal, tako da se za Muska ni za bat, da ne bi našel jasnovidnih vlagateljev, sploh če bo svoje rakete v Vesolju med sabo z blokčejnom povezal ...

Tako je. Pri raketah je Musk nesporni car.
Pri raketah velja da

1) vecina napak in "kaboomov" je na zacetku, potem pa zadeva stece. Pri avtih so problem napake, ki se odkrijejo pozneje in so zelo drage za popravit (pri raketi ni kaj za popravit, ostanejo samo rusevine po napaki)
2) overall zgodovinski failure rate raket je 5%, kar je izjemno veliko glede na druge industrijske panoge.
3) Celo z astronavti na krovu je 1 izguba posadke na 75 poletov nekaj, kar je recimo javnot tolerirala pri Space Shuttlu.

Torej, avti so povsem drug ballgame.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708045] 18.04.18 07:50 · odgovor na: (#2708024)
Odgovori   +    3
[BeliF]
> [bc123a]
> Ce prav razumem, bodo nadomestili velik del te robotizirane koncne proizvodnje (sestavljanje) z fizicno delovno silo. Veliko srece Musku s tem zaposlovanjem, v kaliforniji, na vrhu konjukture.

sedaj bi pa jaz ekstrapoliral tvojo trditev na Trumpone sanje o tem, kako bodo kar iz riti potegnili novo industrijsko revolucijo... kdo bo zidal, če imajo vsi službo? kdo bo programiral, če imajo vsi službo? kdo bo projektiral, če imajo vsi službo? kdo bo postavil proizvodnjo, če imajo vsi službo? kdo bo sploh delal, če že itak vsi imajo službo?

že ENA Tesla ima problem z "mass production", zamislimo si 1000 ali 10.000 takšnih podjetij hkrati :)
To sploh ni problem - noben avtomobilski koncern pri zdravi pameti ne bi postavljal avto tovarne v KALIFORNIJI! Ampak kot vemo, Finance pravijo da je tesla "IT podjetje" in potem normalno, da je v Kaliforniji...

je v ZDA veliko krajev, kjer je dovolj delovne sile in velika brezposelnost.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708046] 18.04.18 07:51 · odgovor na: sopranos (#2707956)
Odgovori   +    3
[sopranos]
Čeprav v teoriji bi moralo biti lažje robotsko sestaviti električni avto, kot pa bencinarja/dizla.
.... zato je vse skupaj se toliko vecji clusterfuck.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708052] 18.04.18 08:15 · odgovor na: (#2708051)
Odgovori   +    4
[republican]
Teslina edina šansa je ostat nišni proizvajalec dovolj dragih avtomobilov, da bo z njimi lahko služila,
izkazalo se je, da z njimi kaj prida ne zasluzi.
bc123a sporočil: 48.253
[#2708054] 18.04.18 08:22 · odgovor na: (#2708053)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 18.04.2018 08:23
[republican]
Ker jih pač prepoceni prodaja... ali predrago proizvaja... ali pa kar oboje.
Tole bo se clusterfuck:

arstechnica.com/cars...for-tesla/

Pa se NTSB jih bo pojahal, da je veselje (stran 2)


Anupam Chander, a legal scholar at the University of California at Davis, argues that the mixed messages Tesla has been sending about Autopilot are "unbelievably irresponsible."

Tesla's story, of course, is that this headline and this video are referring to a future version of Autopilot that hasn't been released yet. But it's not hard to imagine how a customer might be confused. A customer might assume that "Full Self-Driving Hardware on All Cars" means that all Tesla cars have full self-driving capabilities. The distinction between hardware and software isn't obvious—especially since people aren't used to thinking about cars as computing platforms.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2708055] 18.04.18 08:32 · odgovor na: bc123a (#2708020)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > > [slovenecnb1]
> > > Kdaj pa so znal v ZDA nardit kakšen dobr avto???nikoli
> >
> > Ford T. :)
>
> DeLorean, avto je znal leteti že leta 1982 :)

DeLorean je angleski!!
Ha, vidiš tega pa nisem vedel .
Vinci sporočil: 5.933
[#2708063] 18.04.18 09:46 · odgovor na: anon-204390 (#2708055)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Vinci 18.04.2018 09:46
DeLorean je kar ameriški. Američan ga je ustanovil, sedež podjetja je bil takat v ZDA, samo sestavljali so ga v Belfastu, pa ne vem, če bi upal v Belfastu na glas povedati, da je Belfast angleški. So mu pa Angleži dali subvencije za tovarno v Belfastu. :)
najobj sporočil: 31.910
[#2708067] 18.04.18 09:58 · odgovor na: bc123a (#2708044)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [alek14]
> > [najobj]
> > ... eh, bo pa rakete delal, tako da se za Muska ni za bat, da ne bi našel jasnovidnih vlagateljev, sploh če bo svoje rakete v Vesolju med sabo z blokčejnom povezal ...
>
> Tako je. Pri raketah je Musk nesporni car.
Pri raketah velja da

1) vecina napak in "kaboomov" je na zacetku, potem pa zadeva stece. Pri avtih so problem napake, ki se odkrijejo pozneje in so zelo drage za popravit (pri raketi ni kaj za popravit, ostanejo samo rusevine po napaki)
2) overall zgodovinski failure rate raket je 5%, kar je izjemno veliko glede na druge industrijske panoge.
3) Celo z astronavti na krovu je 1 izguba posadke na 75 poletov nekaj, kar je recimo javnot tolerirala pri Space Shuttlu.

Torej, avti so povsem drug ballgame.
... čuj, v primerjavi z avtomobili pri raketah velja predvsem to, da so zelo redko v uporabi in je temu primerno njihovo število za delanje profita ... khmm, kar pa niti ni tako slabo, ker tudi izgube na kos ne moreš narediti dosti ...
anon-202165 sporočil: 970
[#2708076] 18.04.18 10:25 · odgovor na: najobj (#2708067)
Odgovori   +    0
[najobj]

... čuj, v primerjavi z avtomobili pri raketah velja predvsem to, da so zelo redko v uporabi in je temu primerno njihovo število za delanje profita ... khmm, kar pa niti ni tako slabo, ker tudi izgube na kos ne moreš narediti dosti ...
No ja... 650 mio izgube pri 30.000 avtomobilih na kvartal.... je minusa 22k na kos. Pri avtu, ki naj bi koštal 35k :)
najobj sporočil: 31.910
[#2708078] 18.04.18 10:33 · odgovor na: anon-202165 (#2708076)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2018 10:33
[bacco979]
> [najobj]
>
> ... čuj, v primerjavi z avtomobili pri raketah velja predvsem to, da so zelo redko v uporabi in je temu primerno njihovo število za delanje profita ... khmm, kar pa niti ni tako slabo, ker tudi izgube na kos ne moreš narediti dosti ...
No ja... 650 mio izgube pri 30.000 avtomobilih na kvartal.... je minusa 22k na kos. Pri avtu, ki naj bi koštal 35k :)
... ja, saj zato pa sem napisal, da se Musku bolj splača delat rakete, ker je manj kosov in zato manj izgube ...

Strani: 1 2