Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars še ne bo kupil novih radarjev za povprečno merjenje hitrosti
Strani: 1
sporočil: 768
Res je da je na odseku med Ljubljano in Vrhniko precej nesreč,
ampak večinoma so zaradi dosedanjega načina plačevanja cestnine -
zaviranje in pospeševanje, razvrščanje v pasove, ponovno
vključevanje tovornjakov v promet, panično zaviranje zaradi
radarja.
Ko bodo enkrat odstranili te preklete škatlice bi moral promet biti pretočen, tudi nesreč bo verjetno manj.
Tako da je sekcijsko merjenje na tem območju navadno inkasantstvo. Na ravni avtocesti je pač bolj verjetno da človek pritisne na gas, saj za to je bila narejena.
Razen če ne bo zokiju zmanjkalo ulic za tlakovanje in bo začel zapirati še avtoceste.
Ko bodo enkrat odstranili te preklete škatlice bi moral promet biti pretočen, tudi nesreč bo verjetno manj.
Tako da je sekcijsko merjenje na tem območju navadno inkasantstvo. Na ravni avtocesti je pač bolj verjetno da človek pritisne na gas, saj za to je bila narejena.
Razen če ne bo zokiju zmanjkalo ulic za tlakovanje in bo začel zapirati še avtoceste.
sporočil: 1.582
Radar na dva kilometra pa kdor želi naj pritiska. Grobnik je za
take namene pa še ta do določene hitrosti.
Vse drugo je nateg za kasiranje denarja. Tudi vse kazni, ki jih poberejo "redarji" v državni proračun. Mogoče deloma subvencionirati redarje. Morajo biti strošek in ne občinska kura, ki nese zlata jajca. Mariborčani 1:0 za pamet proti posilje... Ali se obeta še DARS- ova zlata kura - jajca. Kura bo na...
Znak za omejitev hitrosti na vsak km. Tak, ki se upravlja na daleč z računalnikom. Ko se promet zabaše ali ustavi recimo pri Postojni, se znaki postavijo na 30 km na uro že od Ljubljane. Bolje eno uro in pol počasi kot stati dve uri na soncu.Potniški promet se na izvozih lahko preusmeri na druge ceste.
Avtocesta je za zagotavljanje večje varnosti in pretočnosti prometa. Pa tudi eko, hrup ... So pa tudi dosežene potovalne hitrosti višje. Možno bi bilo celo omejiti hitrost na prehitevalnem pasu v odvisnosti od hitrosti na voznem pasu, da se zmanjša riziko nesreč zaradi enih, ki nenadoma zavijejo na prehitevalni pas in drugih, ki s 100 km višjo hitrostjo vozijo - prehitevajo po prehitevalnem pasu. Ali je ta vozni ali prehitevalni pas?
V primerih megle v pasovih, požarov, izrednih dogodkih v tunelih in na viaduktov pa tudi avtomatska sprožitev sistema. Bolje včasih pet, deset minut brezveze daljši potovalni čas, kot pet ali deset mrtvih.
Javen razpis za delujoč sistem s petletno popolno garancijo za delovanje. Nemogoče, saj smo Balkan.
Vse drugo je nateg za kasiranje denarja. Tudi vse kazni, ki jih poberejo "redarji" v državni proračun. Mogoče deloma subvencionirati redarje. Morajo biti strošek in ne občinska kura, ki nese zlata jajca. Mariborčani 1:0 za pamet proti posilje... Ali se obeta še DARS- ova zlata kura - jajca. Kura bo na...
Znak za omejitev hitrosti na vsak km. Tak, ki se upravlja na daleč z računalnikom. Ko se promet zabaše ali ustavi recimo pri Postojni, se znaki postavijo na 30 km na uro že od Ljubljane. Bolje eno uro in pol počasi kot stati dve uri na soncu.Potniški promet se na izvozih lahko preusmeri na druge ceste.
Avtocesta je za zagotavljanje večje varnosti in pretočnosti prometa. Pa tudi eko, hrup ... So pa tudi dosežene potovalne hitrosti višje. Možno bi bilo celo omejiti hitrost na prehitevalnem pasu v odvisnosti od hitrosti na voznem pasu, da se zmanjša riziko nesreč zaradi enih, ki nenadoma zavijejo na prehitevalni pas in drugih, ki s 100 km višjo hitrostjo vozijo - prehitevajo po prehitevalnem pasu. Ali je ta vozni ali prehitevalni pas?
V primerih megle v pasovih, požarov, izrednih dogodkih v tunelih in na viaduktov pa tudi avtomatska sprožitev sistema. Bolje včasih pet, deset minut brezveze daljši potovalni čas, kot pet ali deset mrtvih.
Javen razpis za delujoč sistem s petletno popolno garancijo za delovanje. Nemogoče, saj smo Balkan.
Strani: 1