19 min
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
1 ura
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
2 uri
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
3 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
4 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
17 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
18 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
18 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
18 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
18 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
19 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
20 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
20 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
21 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
21 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
21 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
21 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
22 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.025
[#2706110] 06.04.18 05:27
Odgovori   +    7
Zadeva je zanimiva, ker se (delno) izogne dragim, umazanim in nevarnim baterijam.
Samo koliko cest pa bi opremili s temi žicami?
Ali ni smiselneje napeljat vlak, v mestu se temu reče tramvaj!

V SLO pa bi morale te električne ceste nujno zaposliti še Pavliča in Brdajsa, drugače ne bo šlo :=))))

PS:
Ko sem bil majhen sem občudoval kako so pri Figovcu trole padale iz žic.
Ko pa je delovalo je bilo čisto OK.
bc123a sporočil: 48.253
[#2706119] 06.04.18 07:29
Odgovori   +    9
Če bi hoteli, bi lahko elektrifikacijo prometa izpeljali v 15 minutah, ne v 15 letih. Tehnologija deluje
spet en fanboy. a so res vsi ki se ukvarjajo s temi zadevami pristasi teorij zarote glede naftne industrije?

resitev je zanimiva, imamo jo tudi v sloveniji ter v vecini evrope, rece se ji elektricni tovorni vlak.
Ljudje morajo izgubiti strah pred samovozečimi vozili, pravijo pri projektu Sohjoa Baltic.
ful bi bilo koristno za izgubo strahu to, da ne bi na cesto porivali resitev, ki so prezgodnje in ne dovolj razvite.
0513ANITO sporočil: 10.814
[#2706135] 06.04.18 09:29 · odgovor na: bc123a (#2706119)
Odgovori   +    6
[bc123a]
> Če bi hoteli, bi lahko elektrifikacijo prometa izpeljali v 15 minutah, ne v 15 letih. Tehnologija deluje

spet en fanboy. a so res vsi ki se ukvarjajo s temi zadevami pristasi teorij zarote glede naftne industrije?

resitev je zanimiva, imamo jo tudi v sloveniji ter v vecini evrope, rece se ji elektricni tovorni vlak.

> Ljudje morajo izgubiti strah pred samovozečimi vozili, pravijo pri projektu Sohjoa Baltic.

ful bi bilo koristno za izgubo strahu to, da ne bi na cesto porivali resitev, ki so prezgodnje in ne dovolj razvite.
MI še Kamniške proge nismo sposobni elektrificirat. (napisal zato, ker je samo kakih 20 km dolga)
vrac sporočil: 11.068
[#2706260] 07.04.18 06:42
Odgovori   +    0
Finci hočejo elektrificirati avtoceste zaradi želje po čistejšem zraku, da bodo njihovi otroci živeli v okolju s čistejšim zrakom.

Kakšna zabloda, če bi čitali velemojstre za problematiko koristnosti CO2 za vsesplošni napredek in zdravje Slovencev in prečitali kakšno veleumno razmišljanje priznanega energetskega strokovnjaka na straneh Financ, bi tale projek takoj zaustavili.
0430ABAKU sporočil: 1.780
[#2706385] 08.04.18 17:30
Odgovori   +    8
Neverjetno, koliko je bila včasih Ljubljana napredna.
Imela je tramvaje pa trolejbuse in potem smo šli z razvojem ... nazaj? ... na dizel!

Strani: 1