Strani: 1

anon-412953 sporočil: 60
[#2704591] 27.03.18 17:56
Odgovori   +    1
"Vrednost investicije v 2,6 kilometra dolgo obvoznico je 4,2 milijona evrov. Na novo bodo zgrajeni štirje mostovi in dva prepusta, urejene bodo mešane površine za pešce in kolesarje ter srednje napetostna elektroenergetska javna infrastruktura, fekalna in meteorna kanalizacija, javna razsvetljava, telekomunikacijski vodi in vodovod."

Zanimivo, v Ljubljani pa naj bi za isti znesek (4,2 mio eur) obnovili 850 m Trubarjeve ulice. Spet bo nekdo pobasal lepe provizije.
Skippy sporočil: 3.152
[#2704609] 27.03.18 19:05 · odgovor na: anon-412953 (#2704591)
Odgovori   +    0
To zdaj čisto po nepotrebnem nakladaš, ker je pač razlika obnavljati vso infrastrukturo v mestu kot peljati cesto po njivi. Lahko pa bi članek tudi prebral do konca: "Groba ocena investicije za 3,3 kilometra dolgo obvoznico, na kateri je predviden tudi predor, je 39 milijonov evrov. (STA)" --- kar pomeni, da nas bo 1 kilometer južne obvoznice stal več kot 1 km avtoceste. NORO.
anon-412953 sporočil: 60
[#2704623] 27.03.18 19:38 · odgovor na: Skippy (#2704609)
Odgovori   +    0
[Skippy]
To zdaj čisto po nepotrebnem nakladaš, ker je pač razlika obnavljati vso infrastrukturo v mestu kot peljati cesto po njivi. Lahko pa bi članek tudi prebral do konca: "Groba ocena investicije za 3,3 kilometra dolgo obvoznico, na kateri je predviden tudi predor, je 39 milijonov evrov. (STA)" --- kar pomeni, da nas bo 1 kilometer južne obvoznice stal več kot 1 km avtoceste. NORO.
Pozabljaš, da pri severni obvoznici niso zgolj peljali cesto po njivi in da se večjo stranko z debelo denarnico (Mestna občina Ljubljana) lažje vleče za jajca.

Glede južne obvoznice pa niti ni tako noro. 1 km ene cevi karavanškega predora stane cca. 35-40 mio EUR. Tukaj gre za nakup zemljišč, pokriti vkop 474 m, viadukt 95 m, 4x križišča, predor 275 m, 2 km površinske ceste...itd. Se nabere.

Vizualizacija: www.youtube.com/watc...OBM5I94xYU
kzupanc sporočil: 10.519
[#2704697] 28.03.18 10:35 · odgovor na: Skippy (#2704609)
Odgovori   +    0
[Skippy]
To zdaj čisto po nepotrebnem nakladaš, ker je pač razlika obnavljati vso infrastrukturo v mestu kot peljati cesto po njivi. Lahko pa bi članek tudi prebral do konca: "Groba ocena investicije za 3,3 kilometra dolgo obvoznico, na kateri je predviden tudi predor, je 39 milijonov evrov. (STA)" --- kar pomeni, da nas bo 1 kilometer južne obvoznice stal več kot 1 km avtoceste. NORO.
NORO je to, da pri cenah avtocest in te obvoznice ne znajo (NOČEJO!) ločeno navajati cen po km z acesto po ravnini, po razgibanem terenu, viaduktov in predorov. Jasno vsakemu loleku, samo "strokovnjakom" in večnim oznanjevalcem kao 3 ali 5- krat preplačanih cest ne. A ni dovolj, če je nekja 10 ali 20% preplačano? Večinoma s epreplačila vrtijo v tem območju. Jasno!

Strani: 1