Strani: 1

anon-375229 sporočil: 17
[#2703437] 20.03.18 14:34
Odgovori   +    2
Najbolj realna ponudba

Gorenjska gradbena družba z Metrostavom in Češke, 104,3 milijona evrov


Vse ostalo je dražje oziroma nerealno.
FIN-542579 sporočil: 498
[#2703441] 20.03.18 14:37
Odgovori   +    4
Tisti "s Tunnelbau in Marti Avstrija" je verjetno kar Marti Tunnelbau AG.

Kje je pa Strabag?
spiderman sporočil: 1.741
[#2703443] 20.03.18 14:41
Odgovori   +    7
Čakte mal... ...sej to še še ni tok gnara za koliko 5 km tumela.
Čez prst 20 mio€/km.
.
A ni bil že ušivi Šentviški tunel čez 100 mio €.
Da o zlatem, eee.... ovaj... drugem t(u)iru sploh ne govorimo.
anon-202165 sporočil: 970
[#2703446] 20.03.18 14:45
Odgovori   +    1
Če ne upoštevamo najcenejšega in najdražjega je povprečje nekje 112 mio, tako da od ostalih noben prav grozno ne odstopa. Tukaj je bolj vprašanje kateri od teh ima boljše reference.
FIN-542579 sporočil: 498
[#2703450] 20.03.18 15:01 · odgovor na: spiderman (#2703443)
Odgovori   +    8
[spiderman]
Čakte mal... ...sej to še še ni tok gnara za koliko 5 km tumela.
Čez prst 20 mio€/km.
.
A ni bil že ušivi Šentviški tunel čez 100 mio €.
Da o zlatem, eee.... ovaj... drugem t(u)iru sploh ne govorimo.
Šentviški tunel je dvocevni tripasovni s priključnima cevema in v nenosilnem materialu.
Zidar gor ali dol, zadeva je totalno neprimerljiva.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2703452] 20.03.18 15:05
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: ognjenorezilo 20.03.2018 15:06
DARS je kriminal in leglo idijotizma.

Kako lahko pripravijo tak razpis da se prijavljajo za dela firme tipa Riko, pa čeprav v jointventure, GH holding. Kakšno opremo in kadre imajo? Taki ne bi smeli sploh videt gradbišč.

Potem je drug problem kvalitete, spet birokratske reference, ki jih zahteva DARS, in revščina na računu, te firme niso sposobne nabavit niti peska in desk, ne pa stroje, opremo in material za avtocestni predor, + normalno plačilo inženirjev, delavcev in podizvajalcev.

Torej karavanke bodo na standardu Afganistana.

Gorenjska gradbena družba?? Udbovska firma.
Euro asfalt, čefurska firma, ki financira SMC, naj se odpre tista afera, kaj dela ta firma na AC Draženci Gruškovje, plačila, posli, kvaliteta, kdo tam dela,...

Kolektor se lepi na turške drugorazredne firme, to je prihodnost slo. gradbeništva, poštni nabiralniki z referencami iz Sirije in Draka.

Cmerar pa o silicijevi dolini, tehnološki revoluciji in krožni ekonomiji.

p.s.

Novinarka naj prebere prav, CGP Novo mesto in ne CPG!
anon-202165 sporočil: 970
[#2703459] 20.03.18 15:25 · odgovor na: ognjenorezilo (#2703452)
Odgovori   +    8
No, to da se takšne firme prijavijo na razpis še ni kriminal. Je pa kriminal, če so takšne firme brez referenc tudi izbrane.
1357 sporočil: 7.095
[#2703468] 20.03.18 16:04 · odgovor na: ognjenorezilo (#2703452)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 1357 20.03.2018 16:05
Zakaj ne bi smeli nastopati na razpisih? Glavno je da imajo ustrezne bančne garancije za izvedena dela in pika. Reference, ki jih ti umenjaš so največje leglo korupcije in nepootizma pri razpisih ker favorizira kvazi izkušene ne pa cenovno najugodnejše z ustreznimi bančnimi garancijami za ustrezno izvedbo in garancisko dobo trajanja projekta.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2703469] 20.03.18 16:08 · odgovor na: anon-202165 (#2703459)
Odgovori   +    4
10 let za predor Markovec, DARS bi lahko razpustili in dali AC v najem kakšnim boljšim upravljalcem.

S takšnimi razpisi in poštnimi nabiralniki se obeta podobno na Karavankah.


Še nobena novibnarka ni komentirala teh situacij, tako da v Sloveniji se ne ve, kako Riko - Škrabec deluje na infrastrukturi, Riko-Hiše.. zaposleni so kdo? oprema je kje?
anon-334077 sporočil: 93
[#2703470] 20.03.18 16:08
Odgovori   +    9
In delo dobi (po kriteriju makete) POMGRAD!
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2703471] 20.03.18 16:09 · odgovor na: anon-375229 (#2703437)
Odgovori   +    3
[macgyver1]
Najbolj realna ponudba

Gorenjska gradbena družba z Metrostavom in Češke, 104,3 milijona evrov


Vse ostalo je dražje oziroma nerealno.
Zakaj pa ni realna ta?
Chengis Insaat iz Turčije, 89,2 milijona evrov
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2703479] 20.03.18 16:54 · odgovor na: ognjenorezilo (#2703452)
Odgovori   +    0
[ognjenorezilo]
Torej karavanke bodo na standardu Afganistana.

Gorenjska gradbena družba?? Udbovska firma.
Euro asfalt, čefurska firma, ki financira SMC, naj se odpre tista afera, kaj dela ta firma na AC Draženci Gruškovje, plačila, posli, kvaliteta, kdo tam dela,...

Kolektor se lepi na turške drugorazredne firme, to je prihodnost slo. gradbeništva, poštni nabiralniki z referencami iz Sirije in Draka.

Cmerar pa o silicijevi dolini, tehnološki revoluciji in krožni ekonomiji.
O čem blebetate? Vrtanje v hrib ni visokotehnološko delo, to opravljajo zaposleni v dobri kondiciji z osnovno in srednješolsko izobrazbo. Tudi stanovanjske hiše, škarpe in ceste po Sloveniji ne postavljajo doktorji znanosti, temveč šiptarji s kosova. Zakaj bi moralo biti pri karavanškem predoru drugače?

In kot videvam, Euro asfalt na AC Draženci Gruškovje dela. Vsekakor bolje, da čefurska firma v Sloveniji dela, kot kreditira.
anon-216913 sporočil: 36
[#2703485] 20.03.18 17:32 · odgovor na: anon-11907 (#2703471)
Odgovori   +    4
Ker kvalitetna gradnja za tako ceno ni mogoča.
Glede na to, da so ostale ponudbe blizu skupaj je očitno, da se gredo turki dumping. Za ustrezno delovanje gradbenega trga je pomembno, da država projekte izvaja konstantno in oddaja po realnih cenah. Nenazadnje je dumping tudi nezakonit.

Po mojem mnenju bi bilo najboljše, da bi tunel gradilo podjetje iz evropske unije.
anon-216913 sporočil: 36
[#2703487] 20.03.18 17:42 · odgovor na: anon-166232 (#2703479)
Odgovori   +    8
Le čevlje sodi naj kopitar. Če v gradbeništvu ne vidiš nič drugega kot postavljanje ceglov in premetavanje zemlje vsekakor nisi kompetenten za ocenjevanje projektov kot je ta.


PS: Tudi pametnih telefonov ne sestavljajo doktorji znanosti pa ti kljub temu veljajo za visoko tehnološki produkt.
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2703518] 20.03.18 21:53 · odgovor na: anon-216913 (#2703487)
Odgovori   +    1
PS: Tudi pametnih telefonov ne sestavljajo doktorji znanosti pa ti kljub temu veljajo za visoko tehnološki produkt.
Pametni telefoni so lep primer visoko tehnološkega marketinga. Za stroškovno ceno 100-200 eur jim ga uspe prodati po 3 do 5 kratniku.

Zato res ni potrebe, da se visoko tehnološki marketing gremo še pri vrtanju v hrib. Sploh ob dejstvu, da so na avstrijski strani vse ponudbe, preračunano na dolžino gradnje, nižje kot na slovenski! Res menite, da na avstrijski strani vsi izvajalci ponujajo izvedbo po dumping ceni?!?
anon-408740 sporočil: 232
[#2703520] 20.03.18 23:13 · odgovor na: anon-216913 (#2703485)
Odgovori   +    0
[neutralen]
Ker kvalitetna gradnja za tako ceno ni mogoča.
Glede na to, da so ostale ponudbe blizu skupaj je očitno, da se gredo turki dumping. Za ustrezno delovanje gradbenega trga je pomembno, da država projekte izvaja konstantno in oddaja po realnih cenah. Nenazadnje je dumping tudi nezakonit.

Po mojem mnenju bi bilo najboljše, da bi tunel gradilo podjetje iz evropske unije.
Pa kakšen dumping? Dumping se gre Uber, ker računa, da bo sesul trg in potem zadevo prinesel notri.

Pri tunelih se pa tega pač ne moreš iti, ker je projektov čisto premalo in fejst pedolgo trajajo.

PS: meni se zdijo te cene izredno nizke, sploh v kontekstu 27km proge za 10x več. WTF!?
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2703523] 21.03.18 02:37 · odgovor na: anon-166232 (#2703479)
Odgovori   +    2
Tunele, viadukte, elektrarne delajo tako v Siriji in Bangladešu kot Nemčiji ali Franciji... vemo da nizka kvaliteta v 30 letih stane veliko več, in to plačamo davkoplačevalci.

Reference v slo so na vsakem koraku, kakšna je kvaliteta infrastrukture? + kdo se masti pri popravilih, ki so na vsakih 5 let?

Zakaj Riko, GH ali Kolektor ne nastopajo v tujini na podobnih projektih, če so že specialisti? Ali pa bosanski Euro Asfalt? Niti v Zimbabue jih ne vzamejo.

Brezveze da komentiraš, če nisi v biznisu.
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2703535] 21.03.18 08:02 · odgovor na: ognjenorezilo (#2703523)
Odgovori   +    2
Brezveze da komentiraš, če nisi v biznisu.
V gradbeništvu sem 20 let. Zato ob trditvah, da je vrtanje v hrib, vlivanje betona in polaganje asfalta visoko tehnološka znanost za podjetja s specialnim znanjem, ki se mastno zaračunava, zgolj zavijam z očmi.
anon-216913 sporočil: 36
[#2703753] 21.03.18 23:11 · odgovor na: anon-166232 (#2703535)
Odgovori   +    1
Kaj pa delaš v gradbeništvu? Prodajaš gradbeni material, polagaš knauf ali se jeziš zakaj je upravna stavba firme polna ljudi, ki le vlečejo visoke plače in ne delajo nič koristnega?
Vse zgleda enostavno dokler ne prideš na teren in odgovarjaš za svoje odločitve.

Strani: 1