Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2701660] 11.03.18 12:08
Odgovori   +    8
Vazno je, da bo sistem enoten za celo EU. Ni vazno, koliko stane. Vazno je, da je. Komisarka za promet bo ustavila promet na najdrazji in najmanj ucinkovit nacin. Denar bo pa iz EU sredstev. Micka Kovaceva pila nic placala, pil bi se vsak hudic placal pa nic. Ali v prevodu: meni ni iz dzepa ni u dzep. Samo, da gre v prave zepe in da zajebavamo davkoplacevalce.
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2701734] 12.03.18 08:46
Odgovori   +    0
Logično, od kje pa denar za "nevladni" prisesani sektor ®

Da pa bi pošteno ovrednotili "zstrupljanje" naroda, to pa ne.
Poskus z opicami in prostovoljci je propadel.
Koliko NOx resnično škodijo, ne ve nihče.

PS:
Ravno naletel na lep primer eko-terorističnega zavajanja.
Kava je 40x bolj škodljiva od (skoraj) prepovedaned glyfosata:
fafdl.org/blog/2017/...explained/
karnel sporočil: 140
[#2701762] 12.03.18 11:04
Odgovori   +    1
V Sloveniji je treba najprej pravilno zastaviti vsebine Nacionalnega programa varstva okolja, pa Strategijo razvoja trajnostne mobilnosti, pa strategijo in energetski koncept razvoja - povsod se opirajo na uvajanje 100% uporabe avtomobilov z električnimi motorji,nove elektrarne (na Savi, na Muri, itd..), pa nobene učinkovite uvedbe prehoda na javna transportna sredstva, še posebej ne razvijamo dovolj železniškega prometa - dokaz zahteve in programi graditve novih cest, ne glede na optimizacijo železniškega omrežja (tretja razvojna os, obvoznica za Škofljico zaradi prometa z Dolenjske, itd.) Potem so pa mesta, kot Ljubljana, Celje, itd. zabasana z avtomobili, česar se ne da več sanirati drugače, kot da se jih zapre. Pa potem? Potem pa na vlake, avtobuse, v mestih pa JPP, kolesa in peš - vendar mora biti temu prilagojen že urbanizem naselij, kot beremo opise razvoja naselij drugje!!!

Strani: 1