Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Strani: 1
sporočil: 11.068
[Tehni2021]Zelo podoben, vendar brez premijskega pedigreja. Mislim, da bo tekmoval s Passatom, kot piše v članku. Volvo tekmuje z BMW-ji in Mercedesi.
Volvo S60.
sporočil: 1.301
no... če lahko (spet) čisto malo "dlakocepim" je Peugeot povsem
namenoma "ujel nekaj pozornosti pred ženevsko vročico"... ker je
bila uradna predstavitev pač napovedana za 22. februar. od tod in
zato tudi detaljne informacije o dimenzijah, masah, motorjih,
opremi... prvi set slik pa je na splet "ušel" včeraj zjutraj...
;).
in mimogrede, med fotkami pod člankom imate sliko armature 3008-ce in ne nove 508-ce :D... je pa res, da mata oba praktično enako grafiko na LCD displeju merilnikov.
meni osebno je zelo všeč... čeprav nisem ravno navdušen nad tistim LED "okli" :(. tudi oblika glavnih luči mi je rahlo "bleda", in bi mi bilo veliko bolj všeč, če bi sprednji konc bil še bolj podoben tistemu z Exalt kocepta. tudi na boku sem pričakoval malo več "drame", so mi pa izjemno všeč obline zadnjih bokov in predvsem kompletna notranjost, ki osramoti praktično vse "premijce"! končno spet ena limuzina "mainstream" D segmenta, ki jo bo (v tej poplavi SUV škatel) na cesti lepo pogledat, kaj šele imet!
in mimogrede, med fotkami pod člankom imate sliko armature 3008-ce in ne nove 508-ce :D... je pa res, da mata oba praktično enako grafiko na LCD displeju merilnikov.
meni osebno je zelo všeč... čeprav nisem ravno navdušen nad tistim LED "okli" :(. tudi oblika glavnih luči mi je rahlo "bleda", in bi mi bilo veliko bolj všeč, če bi sprednji konc bil še bolj podoben tistemu z Exalt kocepta. tudi na boku sem pričakoval malo več "drame", so mi pa izjemno všeč obline zadnjih bokov in predvsem kompletna notranjost, ki osramoti praktično vse "premijce"! končno spet ena limuzina "mainstream" D segmenta, ki jo bo (v tej poplavi SUV škatel) na cesti lepo pogledat, kaj šele imet!
sporočil: 967
čas vnosa: 22.02.18 09:43
A sem samo jaz tako butast, da ne razumem, v čem je prednost
štirioglatih volanov?
sporočil: 2.117
[psm]Meni zaradi dolgih nog ni večjega olajšanja , če je volan spodaj pobran, ostane precej več prostora za vstop in izstop. Zgoraj pa ne vem. Morda zakriva pogled na števce? To bi bilo štorasto.
A sem samo jaz tako butast, da ne razumem, v čem je prednost štirioglatih volanov?
sporočil: 6.570
Seveda volan zakriva števce. Francozi si očitno morajo vsakič
izmisliti neko neumnost, da ne bi ogrozili nemških proizvajalcev.
Strani: 1