Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo osemurnemu delovniku kmalu odklenkalo?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Saj v Sloveniji niti tradicionalnega 8 urnega delovnika za delavce
ni več, saj delajo 7,5 ur na dan oz. 37,5 ur na teden, plačani pa
so za 40 ur in seveda, za tiste pol ure na dan ko papicajo jim
delodajalec plača papico. Koliko malo pa še delajo štrukljevi
učitelji? Okoli 20 ur na teden ali 4 ure na dan...nekaj mesecev
plačanega letnega dopusta, če bi vsaj rože zalivali med
počitnicami? Povprečni slovenski dijak dela okoli 50 ur na teden
(pouk+učenje doma) in zakaj njegovi učitelji ne bi delali toliko?
Ena anketa iz leta 2012 je pokazala da je 97% slovenskih učotov
srednje zadovoljnih, zadovoljnih in zelo zadovoljnih s svojim
poklicem, tudi z materialnimi pogoji jih je zadovoljnih 85%.
sporočil: 48.253
[FIN-311684]no ce tako racunas, ti razkrijem da redni univerzitetni profesorji v UK in ZDA delajo samo kaksni dve uri na teden. a res mislis da je tvoj izracun pravilen?
Saj v Sloveniji niti tradicionalnega 8 urnega delovnika za delavce ni več, saj delajo 7,5 ur na dan oz. 37,5 ur na teden, plačani pa so za 40 ur in seveda, za tiste pol ure na dan ko papicajo jim delodajalec plača papico. Koliko malo pa še delajo štrukljevi učitelji? Okoli 20 ur na teden ali 4 ure na dan...
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.01.2018 23:01
[bc123a]Sicer, vira ne morem nalepiti pa vendar...Enkrat je nekdo omenil, da je Matjaž Potrč, profesor na ljubljanski filozofski fakulteti povedal, da ga je njegov ameriški profesorski prijatelj povprašal, če ima za njega kakšno delo v mesecu juliju in avgustu in ko ga je ta začudeno pogledal mu je Američan povedal, da v juliju in v avgustu ni predavanj in ne dobi plačo...Sicer, za mojega profesorja filozofije so v 70-80. letih prejšnjega stoletja govorili, da predava le dvakrat na mesec, moram pa povedati, da je predavalnica bila polna študentov vseh letnikov pa tudi profesorjev iz raznih fakultet, nekako se mi zdi, da je profesorjev bilo več.
> [FIN-311684]
> Saj v Sloveniji niti tradicionalnega 8 urnega delovnika za delavce ni več, saj delajo 7,5 ur na dan oz. 37,5 ur na teden, plačani pa so za 40 ur in seveda, za tiste pol ure na dan ko papicajo jim delodajalec plača papico. Koliko malo pa še delajo štrukljevi učitelji? Okoli 20 ur na teden ali 4 ure na dan...
no ce tako racunas, ti razkrijem da redni univerzitetni profesorji v UK in ZDA delajo samo kaksni dve uri na teden. a res mislis da je tvoj izracun pravilen?
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 15.01.2018 04:25
[FIN-311684]No, seveda, zato pa mora delati raziskovalno, lahko za duso, lahko za firme.
Sicer, vira ne morem nalepiti pa vendar...Enkrat je nekdo omenil, da je Matjaž Potrč, profesor na ljubljanski filozofski fakulteti povedal, da ga je njegov ameriški profesorski prijatelj povprašal, če ima za njega kakšno delo v mesecu juliju in avgustu in ko ga je ta začudeno pogledal mu je Američan povedal, da v juliju in v avgustu ni predavanj in ne dobi plačo...
Poanta je, niso vse predavanja. Ravno za ucitelje OS ne vem, lahko pa ti recem, da v izobrazevanje mecejo vedno vec administrativnega sranja. Nekatere vzgojiteljice (moja je vzgojiteljica) so ze obupale (moja (se) ni) in administracijo delajo, ko pomocnica pazi otroke (ce pomocnico sploh imajo). Na koncu leta pride en tak nekaj cm debel fascikel dokumentacije za 15 ali 22 otrok. Meni se to ne zdi normalno, pa ravnatelji in ministrstvo se kar ne popuscajo in si vedno nova sranja izmisljujejo.
Vem pa zagotovo da ko sem jaz bil v osnovni soli (socialisticni, v 80tih) so ucitelji otroka ocenili, na koncu leta zakljucili oceno, in to je bilo to. Sedaj pa morajo baje pisati se utemeljitve, pisne ocene in nevemkaj se, sole so pa (kot slisim) precej slabse, kot v rajnkem socializmu. Pa ceprav so takrat ucitelji sli domov z menazko za kosilo ze vcasih ob 12.30 (pa takrat tega ni noben problematiziral).
Skratka, ko neko podrocje zacnejo voditi birokrati iz Mockbe*, potem se res zgodi, da ljudje delajo vedno vec, rezultati pa so vedno slabsi in narod misli da delajo vedno manj. Ker delajo stvari, ki jih Mockba pricakuje od njih, namesto stvari, ki jih pricakujejo klienti (starsi recimo, kar se sole tice).
Mockba* = uradi v ljubljani (ideja rava).
sporočil: 10.870
Toliko predavajo. To pa ni edino njihovo delo. Kaj bi sicer
predavali, ce ne bi raziskovalno delali. Smiselno je delati
predpisan delovni cas na dolocenem delovnem mestu v firmi,
produkciji ali pa v uradih z uradnimi urami, solah z urniki,
bolnicah in zdravstvenih domovih. Mnoga druga dela pa je mogoce
delati doma. In tisti so placani za delo in ne za sedenje v sluzbi.
Koristno porabljen intenziven ustvarjalni cas je lahko bolje placan
in ustvarjalec je bolj svoboden, ima lahko lepse zivljenje. In
druzba ima lahko od takih ljudi vec, kot ce bi jih s ketno
privezala k jaslim, da cele dneve mulijo seno iz jasli.
sporočil: 834
To je vse res, kar praviš, birokracije je ogromno preveč v oš,
delno so krivi tudi starši, ki jih npr. vse preveč zanima, kakšne
ocene ima sosedov Jure, pa sodelavkina Meta. In naš otrok je tako
ali tako bolj sposoben in tudi bolj priden od njiju, zato mora
imeti boljše ocene...
Ampak kljub temu je vsega preveč. Po drugi strani večina tega dela pade na razrednike (kaj vse računajo, za vsak predmet % uspešnosti po ocenah, po spolu, skupaj,... namesto, da, če že to prinese kakšne osupljive rezultate, dajo vse podatke v eno excel tabelico, ki sama zračuna, vsaj večina tistih ki so nad 50 in jih poznam, računajo peš, s kalkulatorjem!!!), razredniki imajo za to delo priznane ravno 0,5 ure tedensko, kar je res malo.
Po drugi strani imajo npr. priznane ure za priprave, za pisanje testov ipd, pa vsi vemo, da teste v večini primerov (če niso skregani) sestavi eden od učiteljev predmeta, tako da npr. odvisno od števila učiteljev/testov, prideš v najslabšem primeru enkrat letno na vrsto za test.
Nekatere založbe pri izdaji učbenikov dodajo komplet delovnih zvezkov za učence, knjig za učitelje, tudi s pripravami. Se pravi, če bi ministrstvo namesto nekaj priznanih ur na teden učiteljem v začetku leta nabavilo te priprave, bi lahko dejansko privarčevalo, saj bi zaposleni učitelji morali narediti več, ampak seveda tukaj trčimo na sindikate, ki se borijo za čim več zaposlenih učiteljev, ne za stroškovno učinkovitost naše šole.
V OŠ je ogromno možnosti varčevanja, najbolj jih poznajo seveda zaposleni, ker pa bi to vplivalo lahko na njihovo zaposlitev, so vsi tiho, rajši bodo štrajkali za večje plače.
Škoda je le, da bi verejetno ostali brez služb ravno mlajši, ki bolj razumejo, želijo razumeti sedanje učence in imajo željo, jih nekaj naučiti, ne le hoditi v službo. Tisti z deset let in manj do penzije, ki ravnatelja že nekaj let prosijo, da jih da v popoldansko bivanje nimajo nobene take želje več. Moje izkušnje, žal.
Ampak kljub temu je vsega preveč. Po drugi strani večina tega dela pade na razrednike (kaj vse računajo, za vsak predmet % uspešnosti po ocenah, po spolu, skupaj,... namesto, da, če že to prinese kakšne osupljive rezultate, dajo vse podatke v eno excel tabelico, ki sama zračuna, vsaj večina tistih ki so nad 50 in jih poznam, računajo peš, s kalkulatorjem!!!), razredniki imajo za to delo priznane ravno 0,5 ure tedensko, kar je res malo.
Po drugi strani imajo npr. priznane ure za priprave, za pisanje testov ipd, pa vsi vemo, da teste v večini primerov (če niso skregani) sestavi eden od učiteljev predmeta, tako da npr. odvisno od števila učiteljev/testov, prideš v najslabšem primeru enkrat letno na vrsto za test.
Nekatere založbe pri izdaji učbenikov dodajo komplet delovnih zvezkov za učence, knjig za učitelje, tudi s pripravami. Se pravi, če bi ministrstvo namesto nekaj priznanih ur na teden učiteljem v začetku leta nabavilo te priprave, bi lahko dejansko privarčevalo, saj bi zaposleni učitelji morali narediti več, ampak seveda tukaj trčimo na sindikate, ki se borijo za čim več zaposlenih učiteljev, ne za stroškovno učinkovitost naše šole.
V OŠ je ogromno možnosti varčevanja, najbolj jih poznajo seveda zaposleni, ker pa bi to vplivalo lahko na njihovo zaposlitev, so vsi tiho, rajši bodo štrajkali za večje plače.
Škoda je le, da bi verejetno ostali brez služb ravno mlajši, ki bolj razumejo, želijo razumeti sedanje učence in imajo željo, jih nekaj naučiti, ne le hoditi v službo. Tisti z deset let in manj do penzije, ki ravnatelja že nekaj let prosijo, da jih da v popoldansko bivanje nimajo nobene take želje več. Moje izkušnje, žal.
sporočil: 834
Kar se tiče visokošolskih profesorjev me pa zanima, kdaj lahko
raziskujejo tisti, ki so zaposleni na več šolah #faksvvsakovas
sporočil: 10.870
Tebe skrbijo tisti, ki delajo. Ker potem tudi kaj zasluzijo.
Problem so tisti, ki ne delajo. Dan ima 24 ur. Eni raziskujejo in
predavajo, eni pa tenis spilajo, pa zganjajo fovsijo. Eni so dobri
in iskani, eni pa jebivetri. Jaz tudi spostujem zdravnike, ki ob
sluzbi delajo privat. Bolj kot tiste, ki samo v sluzbo hodijo, pa
se tam nic ne delajo. Ker: dober kader je iskan.
sporočil: 834
Se strinjam, ampak v šoli ne bodo odpustili učiteljice, ki ima par
let do penzije (tudi če je to deset), ne glede na to, ali se ji da
ukvarjati z učenci ali ne, ampak tistega, ki je zadnji prišel,
ponavadi je tako. Zaradi učencev pravim, da je to škoda.
sporočil: 10.870
To je problem neustreznih ravnateljev. Ravnatelj bi moral poznati
delo uciteljev in vedeti, kaj dela. Namesto sociale uciteljev
videti otroke, zaradi katerih so ucitelji v soli.
Strani: 1