Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Podaljšek: kupci za SŽ-Tovorni promet lahko pripravijo ponudbe do 29. janarja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.12.2017 08:26
Tako lep članek in je prav škoda, da gre v zgodovino brez forumskih
razmišljanj na proračun prisesanih nacionalinteresnikov in
javnosektorašev ter nas ta drugih iz zasebnega gospodarsta, ki
dovolimo, da nas sesajo in kri pijejo...Glede na hvalospeve drugem
tiru, ki nas bo stal milijardo-dve-tri...je 60 milijonov, ki je
knjigovodska vrednost družbe SŽ – Tovorni promet prava beda ali
mizerija pa še piše, da je družba močno zadolžena in je vrednost
mala ali nič. Dobiček iz poslovanja je 10 milijonov (!!!!???), v
drugi tir pa bomo zagonili milijardo – dve – tri, saj je Leben lepo
povedal, da bo po vzoru TEŠ 6 cena znana šele ko bo projekt končan.
Upajmo, le, da bo Tovorni promet prodan. Zakaj ne prodamo cele
Slovenske železnice, saj slovenska politika ni sposobna za vodenje
velikih sistemov, poglejmo le zdravstvo, gabrovskem šolstvu nekaj
manjka, najmanj privatizacija, energetika potrebuje veliko denarja
ali privatizacijo...
sporočil: 4.493
Podobna zgodba kot z NLB, zavlačevanje nujnega. Izčrpavanje samega
sebe se nadaljuje, medtem tujci čakajo da bo cena zgrmela ker se
bomo zlomili. Čas dela za strateške partnerje. Sindikati ne
dovolijo preobrata organizacije zato so dobički minimalni glede na
stalno povečevanje prometa. Država je brez strategije razvoja zato
gasi za nazaj kjer zagori.
sporočil: 2.624
Ko človek bere takšno finančno poročilo in stanje podjetje se
vpraša ali so te navedbe o vrednosti podjtja, katere navaja MES
resnične ali pa gre za blefiranje in psak investitor se bo prej
vprašal ali lahko verjamem tem na Železnicah. Poleti napihujejo
vrednost v jeseni pa že omenjajo razme minuse in nevem kaj še vse.
Sočasno pa po pregledu neto tonskih kilometrov in ceno za en
kilometer prepeljane tone dobimo popolnoma drugačen izračun. Tudi
tukaj nastane problem o verodostojnosti podatkov. Razlika pa da se
podtakne proračunu v različnih postavkah. Zato vidim takšno početje
kot namerno zavajanje, da lahko posamezniki poberejo tisto, kar je
dobro in ostalo porinejo pod državni plašč.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v maloro.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v maloro.
sporočil: 2.624
Točno kar praviš. Glavni problem je v tem, ker imamo sistem, kateri
namerno dela slabo samo zato, da si posamezniki zagotovijo razne
provizije. Ko berem druge članke in gladam poročila o prevoženih
kilometrih in tonah prepeljanega tovora se resno vprašam kdo komu
daje namerno zavajajoče podatke. V Sloveniji imamo resen problem,
kjer obvladujejo železniški promet klike, katerim ni v interesu
razvoj ampak kao si ohraniti položaj in zagotoviti sredstva za svoj
žep. Ko gledamo podatke in zgodbe na različnih področjih po Balkanu
vidimo, da je žal to isti kalup na vseh področjih.
Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.
Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.
sporočil: 30.415
[darko32]Vzemi še za primer Luko in pogodbenike, ki preko tako imenovanih podjetij izvajalcev pristaniških storitev (IPS) delajo za Luko. Kdo so lastniki teh podjetjih? Verjetno zaposleni delavci, tudi člani sindikata, vodilni delavci ali druge osebe povezane z Luko. Ne pravim, da je to narobe pa vendar če bi Luko ali Slovenske železnice ali Gorenje obvladoval zasebni lastnik bi poslovanje podjetij bilo usmerjeno le v doseganje dobrih poslovnih rezultatov ne pa v zadovoljevanje interesov pajdašev in klik.
Točno kar praviš. Glavni problem je v tem, ker imamo sistem, kateri namerno dela slabo samo zato, da si posamezniki zagotovijo razne provizije. Ko berem druge članke in gladam poročila o prevoženih kilometrih in tonah prepeljanega tovora se resno vprašam kdo komu daje namerno zavajajoče podatke. V Sloveniji imamo resen problem, kjer obvladujejo železniški promet klike, katerim ni v interesu razvoj ampak kao si ohraniti položaj in zagotoviti sredstva za svoj žep. Ko gledamo podatke in zgodbe na različnih področjih po Balkanu vidimo, da je žal to isti kalup na vseh področjih.
Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.
sporočil: 2.624
[FIN-311684]
> [darko32]
> Točno kar praviš. Glavni problem je v tem, ker imamo sistem, kateri namerno dela slabo samo zato, da si posamezniki zagotovijo razne provizije. Ko berem druge članke in gladam poročila o prevoženih kilometrih in tonah prepeljanega tovora se resno vprašam kdo komu daje namerno zavajajoče podatke. V Sloveniji imamo resen problem, kjer obvladujejo železniški promet klike, katerim ni v interesu razvoj ampak kao si ohraniti položaj in zagotoviti sredstva za svoj žep. Ko gledamo podatke in zgodbe na različnih področjih po Balkanu vidimo, da je žal to isti kalup na vseh področjih.
> Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.
Vzemi še za primer Luko in pogodbenike, ki preko tako imenovanih podjetij izvajalcev pristaniških storitev (IPS) delajo za Luko. Kdo so lastniki teh podjetjih? Verjetno zaposleni delavci, tudi člani sindikata, vodilni delavci ali druge osebe povezane z Luko. Ne pravim, da je to narobe pa vendar če bi Luko ali Slovenske železnice ali Gorenje obvladoval zasebni lastnik bi poslovanje podjetij bilo usmerjeno le v doseganje dobrih poslovnih rezultatov ne pa v zadovoljevanje interesov pajdašev in klik.
Imaš popolnoma prav. Takšno početje je lep poligon za pranje denarja. Namreč posamezniki, kateri imajo vpliv lahko izsiljujejo za provizije, če nekdo komu uredi biznis v podjetju. Očitno se to dogaja v LUKI KOPER. Tukaj vidimo, da vsak vali krivdo na drugega. Zato je potrebno vse IPS-e ukiniti in delavce zaposliti kot luške delavce. Sindikati v luki ne strmijo k temu, kar je njihovo osnovno poslanstvu, da skrbijo za delovne pogoje ampak kako pri tem še zaslužiti. To pa lahko samo tako, da nastaviš celotni sistem tako, da je brez prislonitve lončka nihče nebo nič dosegel, če nebo kaj vrgel v njega.
Strani: 1