Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kje so še luknje v finančni konstrukciji drugega tira in za koliko bo zrasel javni dolg?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni
dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in
koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit,
ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
sporočil: 11.404
[FIN-311684]Pogojno. Če bodo šle plače gor, napredovanja in če se bo zaposlilo dodatne ljudi. :)
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit, ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
Jaz pa medtem že več kot dva meseca čakam, da mi za tujca podaljšajo dovoljenje za prebivanje in delo. Dva meseca!!!!! Za rutinirano opravilo, ki bi ga morali rešiti v maksimalno 14 dneh!!!
sporočil: 957
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da
so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250
km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej
logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300
mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški
promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno
podraži investicijo?)
sporočil: 10.517
[jure1943]Vs ekar je prav, ampak najbrž ne poteka več kot pol nemške proge po predorih in viaduktih? Popolnoma nesmiselna primerjava. Žalostno, da se kdo sploh oglaša s tako primerjavo. Verjamem, da je 2.tir projektiran neracionalno, ampak takole pa brez veze primerjat.
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
sporočil: 384
To smo popisali v članku:
tl.finance.si/886297...c=XNASLZAD
Munchen - Berlin je res 16 milijonov po kilometru, predor Semmering pa je 122 milijonov po kilometru. S temi številkami lahko svašta dokazuješ. Dejastvo pa je, da je včasih na kilometer proge treba zgraditi par podvozov ali nadvozov, včasih pa nobenega.
Munchen - Berlin je res 16 milijonov po kilometru, predor Semmering pa je 122 milijonov po kilometru. S temi številkami lahko svašta dokazuješ. Dejastvo pa je, da je včasih na kilometer proge treba zgraditi par podvozov ali nadvozov, včasih pa nobenega.
Strani: 1