Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zlivanje telekomov in televizij. Malo prednosti, veliko glavobola
Strani: 1
sporočil: 13.625
Torej ce prav razumem, bo vsaj A1 ponudil cenejsi paket brez
televizije.
Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.
Trend je jasen, linear TV je v zatonu, ta združevanja imajo seveda veliko poslovnega smisla, ni pa to neka zelo daljnovidna strategija. Ampak pri tej hitrosti spreminjanja tehnologije in trznih razmer, je gledat predalec itak nesmisel.
V naslednjih 5 letih si bo gospodinjstva začela ustvarjati generacija, ki se je rodila v svet z internetom. TV bo vedno bolj postajal zaslon za predvajanje "on demand" in manj kišta, kjer je ze vsebina.
Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.
Trend je jasen, linear TV je v zatonu, ta združevanja imajo seveda veliko poslovnega smisla, ni pa to neka zelo daljnovidna strategija. Ampak pri tej hitrosti spreminjanja tehnologije in trznih razmer, je gledat predalec itak nesmisel.
V naslednjih 5 letih si bo gospodinjstva začela ustvarjati generacija, ki se je rodila v svet z internetom. TV bo vedno bolj postajal zaslon za predvajanje "on demand" in manj kišta, kjer je ze vsebina.
sporočil: 3.465
[Gustl]Do sedaj je šlo v smeri trojčkov, cetverckov, celo peterckov (elektrika).
Torej ce prav razumem, bo vsaj A1 ponudil cenejsi paket brez televizije.
Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.
Trend je jasen, linear TV je v zatonu, ta združevanja imajo seveda veliko poslovnega smisla, ni pa to neka zelo daljnovidna strategija. Ampak pri tej hitrosti spreminjanja tehnologije in trznih razmer, je gledat predalec itak nesmisel.
V naslednjih 5 letih si bo gospodinjstva začela ustvarjati generacija, ki se je rodila v svet z internetom. TV bo vedno bolj postajal zaslon za predvajanje "on demand" in manj kišta, kjer je ze vsebina.
Sam internet je bil skoraj tako drag kot trojček, aktivno ga niso ponujali. Če kdo ne verjame naj proba naročit.
Tržni segment samo internet ocitno je, je pa težava da s tem operater manj uasluzi.
Dodatna težava je da je T2 vzpostavil percepcijo nizkih cen, ki v njegovem primeru niso kril cene storitve, kaj šele dobička za lastnika.
sporočil: 11.404
[Gustl]
Torej ce prav razumem, bo vsaj A1 ponudil cenejsi paket brez televizije.
Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.
Zaenkrat slabo kaže, razlika v ceni med internetom in internetom + televizijo je res minimalna. :(
Po drugi strani pa bo en ponudbnik, ki ni v monopolni poziciji slej kot prej prekinil s to prakso. Takrat zna potem pokati pri teh velikih. Samo spet ni ve čez noč. Sklepa se 2 letne vezave in podobne fore. Televizije z internetno podporo so še vedno dokaj okorne - bi morali že v paketu dati zraven ene vrste tipkovnico/miško s katerim bi potem navigiral po netu.
Pa da še kakšen Netflix poveča ponudbo, potem zna biti kar pestro.
Kar gre našim monopolistom na roko je to, da je Slovenija šele v tretjem ali četrtem planu multinacionalk. Imajo že samo iz tega naslova 5-10 let dodatnega časa za lupljenje potrošnikov.
sporočil: 3.465
[sopranos]Idelani kandidat je A1, drugi so kapitalsko prešibki. Nek segmet takih, ki bi samo internet in jih siljenje v paket moti, gotovo je.
> [Gustl]
> Torej ce prav razumem, bo vsaj A1 ponudil cenejsi paket brez televizije.
>
> Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.
Zaenkrat slabo kaže, razlika v ceni med internetom in internetom + televizijo je res minimalna. :(
Po drugi strani pa bo en ponudbnik, ki ni v monopolni poziciji slej kot prej prekinil s to prakso. Takrat zna potem pokati pri teh velikih. Samo spet ni ve čez noč. Sklepa se 2 letne vezave in podobne fore. Televizije z internetno podporo so še vedno dokaj okorne - bi morali že v paketu dati zraven ene vrste tipkovnico/miško s katerim bi potem navigiral po netu.
Pa da še kakšen Netflix poveča ponudbo, potem zna biti kar pestro.
Kar gre našim monopolistom na roko je to, da je Slovenija šele v tretjem ali četrtem planu multinacionalk. Imajo že samo iz tega naslova 5-10 let dodatnega časa za lupljenje potrošnikov.
Strani: 1