Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Čakanje na aljaškega medveda je dolgo, a očitno sladko
Strani: 1
sporočil: 1.741
Vozim službenega Passata in za naslednje leto (5 let) načrtujem
menjavo.
Seveda sem se "napalil" tudi na Kodiaqa, ampak po testni vožnji ugotovil, da to pač (še) ni zame.
"Guncanje" med (hitrejšimi ovinki) ovinki levo-desno, sedenje, kot na stolu...
...za daljše vožnje pa AC to ni.
Bom ostal kar na Passatu, ali pa, če bo kakšen Superb L&K na voljo za tam 33-34 k€.
Seveda sem se "napalil" tudi na Kodiaqa, ampak po testni vožnji ugotovil, da to pač (še) ni zame.
"Guncanje" med (hitrejšimi ovinki) ovinki levo-desno, sedenje, kot na stolu...
...za daljše vožnje pa AC to ni.
Bom ostal kar na Passatu, ali pa, če bo kakšen Superb L&K na voljo za tam 33-34 k€.
sporočil: 13.528
Prtljažnik ima zaradi dveh dodatnih sedežev v zadku velik volumenski razpon, in sicer od 270 do 2.065 litrov.Kakšen je volumen takrat ko je avto 5 sedežnik (kar je 99,999 % časa, razen če nimaš 5 otrok) ?
sporočil: 13.528
[milos9]hvala,
Pozdravljeni,
5-sedežni kodiaq ima 650 litrski prtljažnik
Lp, Miloš M.
huda številka.
sporočil: 3
čas vnosa: 21.11.17 13:34
JA prtljažnk je razmeroma velik. Je pa to s prtljažnikom je podobno
kot pri večini Volkswagen koncerna..v te kataloške prtljažnike
vštejejo tudi prostor za rezervno gumo, Največji hec je pri Tiguanu
po katalogu ogromnih 615 litro, a če imaš notri rez. gumo je zelo
povprečno. Kodiaq ima vsekakor daljši prtljažni prostor kot Tiguan,
mere so cca (širina 100cm, globina cca 110 cm, višina do oken pa
cca 45 cm (če imate rezervno gumo, ) ali celo do 66 cm (če gume
ni).
sporočil: 970
No, tole čudo je s spodobno opremo in 2.0 dizlom tam med 30 in 35k,
če si malo izmišljuješ z dodatno opremo pa hitro 40k. 40k za Škodo
je pa meni sorry mal bolano. Ampak tko kot je nekdo na enem drugem
forumu napisal... Vsaka cena ima svojo budalo.
sporočil: 970
Full opremljen Superb (L&K) stane podoben denar... pa jih ni
tko malo na cestah. Meni je pač noro dati tak denar za eno Škodo.
sporočil: 3
čas vnosa: 23.11.17 10:42
Ja saj smo vcasih vsi podobno mislili o Skodi. Ampka ko pa gledas
tuje teste, pa v desetinah v večini prinmerjanlnih testvov za SUVe
kodiaq premaga primerljive avte pa si mislis ok so podkupili ampka
ali lahko podkupijo skor vse avto novinarje ?
Tehnika je več ali manj enak kot pri VW, edino par bombončkov jim ta še ne pusti vgraditi (Digitalne števec, Matrične Led luči, HUD display)
PA se nekaj, o Skodi in čehih..češka firma pa to..potem pa sem videl imena v Upravnem odboru..ni veliko Jirzijev, le en Bohdan.
Bernhard Maier CEO
Alain Favey
Dieter Seemann
Klaus-Dieter Schürmann
Christian Strube
Bohdan Wojnar
Glede cen in popustov za nove avte se Škoda obnaša kot premium, že tako imajo razmeroma visoke cene (primerljive z VW), pa niti kakih večjih popustov, zastonj gum, še pri VW već dobiš.
Tehnika je več ali manj enak kot pri VW, edino par bombončkov jim ta še ne pusti vgraditi (Digitalne števec, Matrične Led luči, HUD display)
PA se nekaj, o Skodi in čehih..češka firma pa to..potem pa sem videl imena v Upravnem odboru..ni veliko Jirzijev, le en Bohdan.
Bernhard Maier CEO
Alain Favey
Dieter Seemann
Klaus-Dieter Schürmann
Christian Strube
Bohdan Wojnar
Glede cen in popustov za nove avte se Škoda obnaša kot premium, že tako imajo razmeroma visoke cene (primerljive z VW), pa niti kakih večjih popustov, zastonj gum, še pri VW već dobiš.
sporočil: 970
Jaz ne pravim da Škoda ni dobra. Očitno jim zadeva z zasnovo
razreda nižje in dimenzijami razreda višje dobro uspeva. Zakaj bi
se potem trudili s popusti in zastonj gumami, če je folk dejansko
pripravljen dat za njihov avto 40 ali celo 50 jurjev in še čakati
nanj 1 leto?
Kodiaq meni enostavno ni všeč. Sploh zadek mi deluje, kot da je avto zaleten. Za njegovo ceno pa se lahko dobi marsikaj spodobnega, pa brez kake bolane čakalne dobe. Kolikokrat pa človek rabi 2 kubika prostora in 7 sedežev v družinskem avtomobilu?
Kodiaq meni enostavno ni všeč. Sploh zadek mi deluje, kot da je avto zaleten. Za njegovo ceno pa se lahko dobi marsikaj spodobnega, pa brez kake bolane čakalne dobe. Kolikokrat pa človek rabi 2 kubika prostora in 7 sedežev v družinskem avtomobilu?
sporočil: 31.920
[bacco979]... čuj, jaz pa med Kodiaqom, pa totim buyersguide.caranddr...l/8236.jpg in totim article.images.consu...as-r-06-17 sploh ne vidim razlike ... khmm, razen seveda v ceni ...
Jaz ne pravim da Škoda ni dobra. Očitno jim zadeva z zasnovo razreda nižje in dimenzijami razreda višje dobro uspeva. Zakaj bi se potem trudili s popusti in zastonj gumami, če je folk dejansko pripravljen dat za njihov avto 40 ali celo 50 jurjev in še čakati nanj 1 leto?
Kodiaq meni enostavno ni všeč. Sploh zadek mi deluje, kot da je avto zaleten. Za njegovo ceno pa se lahko dobi marsikaj spodobnega, pa brez kake bolane čakalne dobe. Kolikokrat pa človek rabi 2 kubika prostora in 7 sedežev v družinskem avtomobilu?
sporočil: 970
Če ne drugega, je razlika v velikosti (Atlas je en razred večji) in
trgu, kateremu sta ta avta namenjena. Kodiaq je direktno primerljiv
s Tiguanom Allspace.
sporočil: 31.920
[bacco979]... eh, jaz sem mislil predvsem na obliko, ker me tota sorta avtomobilov ne zanima tako zelo, da bi gledal na vsak centimeter ... jebiga, kot si sam napisal, kolikokrat pa človek rabi 2 kubika prostora in 7 sedežev v družinskem avtomobilu, da bi za njega dal toliko denarja ...
Če ne drugega, je razlika v velikosti (Atlas je en razred večji) in trgu, kateremu sta ta avta namenjena. Kodiaq je direktno primerljiv s Tiguanom Allspace.
sporočil: 6.570
[lecko99]Ja, zanimiva situacija, povezana z velikim deležem prodaje pravnim osebam. In s bolnimi medsebojnimi odnosi znotraj teh pravnih oseb.
Glede cen in popustov za nove avte se Škoda obnaša kot premium, že tako imajo razmeroma visoke cene (primerljive z VW), pa niti kakih večjih popustov, zastonj gum, še pri VW već dobiš.
Strani: 1