Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2682970] 09.11.17 06:33
Odgovori   +    2
Tudi TEŠ 6 bomo čez nekaj časa predelali v mešano plinsko - premogovno kurilnico ali pa (zatem) kar plinsko, če mu bomo želeli podaljšati obstoj. Ampak do tega pridemo čez 10 let, da se malo spomini zabrišejo in se danes aktivne generacije upokoje.
berneticd sporočil: 603
[#2682990] 09.11.17 09:01
Odgovori   +    2
Zelo površno!
Ugotovitve in študije kažejo, da je zemeljski koprimirani plin (CNG) totalno neuporaben v kamionskem transportu! Nič ti ne pomaga nižja emisija CO2 (če seveda ni subvencionirana!), če je cena na prevožen kilometer previsoka in radijus vožnje kratek. Mogoče za dostave v mestna središča.

Danes se napori vlagajo v LNG, tako Iveco že proizvaja vozila na LNG z izjemno porabo in dokaj uporabnim radiusom. Poleg tega se mreža z LNG zgošča in omogoča optimalne postanke za točenje goriva.
Tako da delati študije na CNG je, zguba denarja. To so v tujini že zdavnaj ugotovili.
anon-202165 sporočil: 970
[#2683130] 09.11.17 15:11 · odgovor na: berneticd (#2682990)
Odgovori   +    1
Ja ampak še vedno gre za isti energent, razlika je samo v tem kako je hranjen. Kar se tiče pa samega motorja, gre pa za enak motor kot v primeru CNG.

In vehicles using CNG technology (Compressed Natural Gas), the methane is stocked in gas form in steel tanks at a pressure of 200 bars. In LNG vehicles the natural liquified gas is stored in liquid form at -125ºC, in cryogenic tanks, and is fed to the engine as natural gas in gaseous form, after been heated in a heat exchanger.
In addition to the considerable advantages in terms of reduced emissions, which the CNG technology already guarantees, the LNG system also enables a reduction in terms of unladen weight and an increase in useful load. Furthermore, the use of natural gas-powered vehicles, whether CNG or LNG, represents a considerable economic asset for customers.

Sicer pa v Aziji sploh ne komplicirajo in imajo precj "šleparjev" na CNG... izgledajo pa nekak takole... www.faw-supremetruck...010111.jpg

Strani: 1