Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2669849] 28.08.17 16:23
Odgovori   +    3
Pozrite se med sabo, tudi ce crkne avtomobilska industrija, samo da zmagam.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2669872] 28.08.17 19:17
Odgovori   +    3
še 4 tedne, potem pa bo vse spet po starem..
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2669980] 29.08.17 13:37
Odgovori   +    0
Če malo premetavamo številke: samo v ZDA mora skupina plačati 26 miljard. Kako ustvariti takšen fond? Le s povišano ceno vozil seveda, ki jo bodo plačati VW butci, ki še zaupajo tej znamki, pa znižanju kvalitete in skromnejši opremi. Ste brez skrbi, da si direktorji ne bodo znižali svojih bonusov, pač pa na ta račun še kaj zaslužili (npr. predlagane redukcije v proizvodnji, za način znižanja poizvodnih stroškov ipd.) Vse v končni fazi plača neumni kupec, ki se odloči za VW oz. vozila iz te grupe.

26 miljard! Če bi pri vsakem vozilu dodali 1.000 na račun odškodnin, bo moral VW proizvesti in prodati 26 miljonov vozil, pri znesku samo 100 na račun odškodnine pa kar 260 miljonov vozil! Kdaj in kako?

Potem pa še EU kupci, ki se bodo sklicevali na Gelcin poziv! Ha-ha. Zgolj predvolilna obljuba, Če pa se vse res uresniči, pa bo Nemčija potrebovala novi Marshalov plan.

Zbogom VW RIP
FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2670001] 29.08.17 15:18 · odgovor na: anon-299030 (#2669980)
Odgovori   +    1
Menda se dusijo v zalogi neprodanih 300.000 avtomobilov. Avtomobilska industrija v Nemciji je ene sorte hrvaski Agrokor. Merklco bi moralo prokleto skrbeti, zato je njena izjava neodgovorna.
anon-409512 sporočil: 23
[#2670004] 29.08.17 15:35 · odgovor na: anon-299030 (#2669980)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 29.08.17 15:00
[Troublemaker]
Če malo premetavamo številke: samo v ZDA mora skupina plačati 26 miljard. Kako ustvariti takšen fond? Le s povišano ceno vozil seveda, ki jo bodo plačati VW butci, ki še zaupajo tej znamki, pa znižanju kvalitete in skromnejši opremi. Ste brez skrbi, da si direktorji ne bodo znižali svojih bonusov, pač pa na ta račun še kaj zaslužili (npr. predlagane redukcije v proizvodnji, za način znižanja poizvodnih stroškov ipd.) Vse v končni fazi plača neumni kupec, ki se odloči za VW oz. vozila iz te grupe.

26 miljard! Če bi pri vsakem vozilu dodali 1.000 na račun odškodnin, bo moral VW proizvesti in prodati 26 miljonov vozil, pri znesku samo 100 na račun odškodnine pa kar 260 miljonov vozil! Kdaj in kako?

Potem pa še EU kupci, ki se bodo sklicevali na Gelcin poziv! Ha-ha. Zgolj predvolilna obljuba, Če pa se vse res uresniči, pa bo Nemčija potrebovala novi Marshalov plan.

Zbogom VW RIP
dobro napisano. že dolgo se sprašujem, kako da nihče ne opazi mastodonta v sobi - da je VW zelo verjetno nesolventen

Strani: 1