Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Magna bo postavila tir znotraj obrata, Umantera se ne bo pritožila
Strani: 1
sporočil: 30.415
Z Magno se je za strinjati in z njeno investicijo, ki bo omogočila
veliko delovnih mest za Štajerce, je pa nekaj nejasnosti in če
nekateri v skladu z zakonodajo želijo dodatna pojasnila jih ne
smemo obsojati. Sicer, koordinacija sindikatov javnega sektorja, ki
preko Cerarjeve vlade tako in tako izvaja teror nad podjetniki,
zasebnim gospodarstvom in našimi delavci, lahko naroči Cerarju naj
v parlamentu omeji pravice tistih, ki bi želeli še nekaj odgovorov
okrog Magnine investicije.
sporočil: 3.010
Ena glajza reši vse ekološke probleme:
- uničenje kmetijskega zemljišča
- preprečevanje izpustov
- poveča požarno varnost
Totej vlak v vsako slovensko vas, pa bomo po Umanorteri vsi EKO-BIO ;=)
Kot je napisal Wulfe:
Da pa bi zadevo postavili v degradirano območje Kidričevega?
Ne gre, tudi jaz nebi hotel imeti v naslovu ime (nesojenega) morilca ?!?!?!?
- uničenje kmetijskega zemljišča
- preprečevanje izpustov
- poveča požarno varnost
Totej vlak v vsako slovensko vas, pa bomo po Umanorteri vsi EKO-BIO ;=)
Kot je napisal Wulfe:
jebeš take "stranske udeležence" okoli katerih se cel svet vrti. razpustit, ali vsaj nehat futrat z denarjem davkoplačevalcev. DOST VAS MAMO!!PS:
Da pa bi zadevo postavili v degradirano območje Kidričevega?
Ne gre, tudi jaz nebi hotel imeti v naslovu ime (nesojenega) morilca ?!?!?!?
sporočil: 10.252
Ce pozorno beres Magnino pismo pove dve reci:
1. Tir bo zgrajen ZNOTRAJ tovarne. Prikljucek na žel. omrezje mora zagotovit Drzava! Pa da vidim kako bo izgledal se odkup zemljisc za industrijski tir... Pa kok bo to kostalo.
2. Umanotera se je zelela pritozit na nekaj kar je tako v luftu...
Magna v pismu namrec poleg zel. Prikljucka dodaja se pogoj da bosta morala bit zgrajeni se faza 2 in 3 tovarni, h cemer se sploh zavezali niso.
To bo se smeha...
1. Tir bo zgrajen ZNOTRAJ tovarne. Prikljucek na žel. omrezje mora zagotovit Drzava! Pa da vidim kako bo izgledal se odkup zemljisc za industrijski tir... Pa kok bo to kostalo.
2. Umanotera se je zelela pritozit na nekaj kar je tako v luftu...
Magna v pismu namrec poleg zel. Prikljucka dodaja se pogoj da bosta morala bit zgrajeni se faza 2 in 3 tovarni, h cemer se sploh zavezali niso.
To bo se smeha...
sporočil: 1.136
[Wulfe]Res je katastrofa, da lahko pri nas vsak komad pasjega dreka zminira projekt, ki bi iz mizerije dvignil celo regijo, pa še sosednji poleg..
> Poleg nevladne organizacije Umanotera, ki je kot stranski udeleženec v postopku
jebeš take "stranske udeležence" okoli katerih se cel svet vrti. razpustit, ali vsaj nehat futrat z denarjem davkoplačevalcev. DOST VAS MAMO!!
sporočil: 10.252
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.
Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.
Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.
Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.
Za zdaj se ve le, kolikšna je kapaciteta Zaposlenih, ki bi jih tovarna naj imela (Lakirnica menda 500 vse skup pa 3000 al koliko)
Koliko tega dejansko bo, pa živ bog ne more vedet. Tudi če izničiva vse lokalne dejavnike (Politična, kadrovski bazen izučenega folka, želje po "donacijah" etc..) nama še vedno ostane spremenljivka poslovnega okolja, v avtomobilski industriji.
Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.
Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.
Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.
Za zdaj se ve le, kolikšna je kapaciteta Zaposlenih, ki bi jih tovarna naj imela (Lakirnica menda 500 vse skup pa 3000 al koliko)
Koliko tega dejansko bo, pa živ bog ne more vedet. Tudi če izničiva vse lokalne dejavnike (Politična, kadrovski bazen izučenega folka, želje po "donacijah" etc..) nama še vedno ostane spremenljivka poslovnega okolja, v avtomobilski industriji.
sporočil: 10.252
Malce popravka.
Sem šel gledat, kako gre štreka mimo tovarne (kako daleč je to)
siol.net/media/img/9...jevid.jpeg
Mislim, da država niti ne rabi nič kaj odst delat.
S tega stališča je bilo morda celo smiselno, da se promet spravi na vlak (Ker nekih ekstra investicij v smislu izgradnje s strani države niti ni potrebnih)
Sem šel gledat, kako gre štreka mimo tovarne (kako daleč je to)
siol.net/media/img/9...jevid.jpeg
Mislim, da država niti ne rabi nič kaj odst delat.
S tega stališča je bilo morda celo smiselno, da se promet spravi na vlak (Ker nekih ekstra investicij v smislu izgradnje s strani države niti ni potrebnih)
sporočil: 31.869
Zadnja sprememba: najobj 28.08.2017 10:15
[Endimion]... OK, koliko bo zaposlenih in kje jih bo dobila, niti Magna ne ve, vsekakor pa Magna ni neki ISIS, pa da bo postavila tovarno v Sloveniji samo zato, da bo uničila okolje in ubila čimveč ljudi, ker so pač mesta v Sloveniji premajhna, da bi se splačalo s tovornjaki voziti po peš conah ...
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.
Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.
Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.
Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.
Za zdaj se ve le, kolikšna je kapaciteta Zaposlenih, ki bi jih tovarna naj imela (Lakirnica menda 500 vse skup pa 3000 al koliko)
Koliko tega dejansko bo, pa živ bog ne more vedet. Tudi če izničiva vse lokalne dejavnike (Politična, kadrovski bazen izučenega folka, želje po "donacijah" etc..) nama še vedno ostane spremenljivka poslovnega okolja, v avtomobilski industriji.
P.S.: Umanotera se ne bo pritožila, ker bi se pritožila zadnjič, njihovi "okoljevarstveniki" pa bi se brez državnih subvencij iz svojih pisarn preselili na Zavod za zaposlovanje in bi skupaj s preštevilnimi Mariborčani lahko začeli pisat prošnje ...
sporočil: 1.534
[Endimion]
Malce popravka.
Sem šel gledat, kako gre štreka mimo tovarne (kako daleč je to)
siol.net/media/img/9...jevid.jpeg
Od prve faze tovarne je proga - pišem po spominu, zemljišče sem prehodil spomladi - oddaljena manj kot kilometer, morda nekaj sto metrov. Druga oz treja faza pa bosta bistveno bližje, morda bosta res celo mejili na progo
sporočil: 10.252
Ja, ampak saj, čew bodo kupili zemljišče, bodo komplet, kar pomeni
da bi proga tako al tako mejila na privatno zemljišče.
Tako da ovir res ni.
Je pa res, da bo trajalo preden bosta Faza 2 in Faza 3 fertik, kar je, sodeč po pismu Magne predpogoj za uporabo železnic.
Tako da ovir res ni.
Je pa res, da bo trajalo preden bosta Faza 2 in Faza 3 fertik, kar je, sodeč po pismu Magne predpogoj za uporabo železnic.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 28.08.2017 13:55
[Endimion]Magna Steyr gradi nove linije za proizvodnjo avtov zato, ker so dobili nove posle z Jaguarjem, BMW in podaljšali pogodbo z Daimlerjem in iz naslova teh novih poslov bi naj zaposlili 3.000 ljudi. Po njihovih napovedi bi se naj prihodki iz proizvodnje avtov v naslednjih dveh letih povečali za 200 do 250 %.
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.
Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.
Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.
Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.
Po moje Hoče ne bodo čist brezvezen obrat in bodo tam v bližnji prihodnosti sestavljali tudi avte. Kaj se bo pa zgodilo v Sloveniji, pa bomo videli.
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 28.08.2017 19:15
Ti naši okoljevarstveniki so vsi eni veliki jebivetri in
prevaranti, ki so zgolj in samo ekologi na papirju v realnosti pa
vse kaj drugega največ pa izsiljevalci takšnih ali drugačnih
subvencij za svoje relativno lagodno življenje. Primer Magna je to
razkril do potankosti. Vsi ti okoljevarstveniki so se in se še
spotikajo ob Magno nihče od teh okoljevarstvenikov pa se ni vprašal
kako je lahko zemlja med najbolj prometno avtocesto v državi na eni
streni in letališčem na drugi strani sploh lahko kategorizirana kot
prvovrstno zemljišče, ki zaradi prej omenjenih infrastruktur in
posledic delovanja teh infrastruktur to vsekakor ne more biti.
Ampak na račun te kategorizacije določeni ljudje in organizacije
dobivajo zelo dobra finačna sredstva iz javnih ( državne in EU)
blagajn. Ampak o tem ne govori nihče od teh okoljevarstvenikov, vsi
pa govorijo o podjetju, ki hoče investirati, zaposliti ljudi in s
svojim poslovanjem tudi polniti slovenski proračun iz katerega se
finačno napajajo tudi ti, ki tega investitorja napadajo.
sporočil: 4.454
posadit orehe na 100 ha pa bo odlična gospodarska cona Oreh.
kenede rudeči evroborci? To bo dnarja v Lipniški banki.
vam je s tem bimbom iz Podčetrtka padla sekira v med, Cmerar ministrira zraven pa ne ve za kva gre:))))
kenede rudeči evroborci? To bo dnarja v Lipniški banki.
vam je s tem bimbom iz Podčetrtka padla sekira v med, Cmerar ministrira zraven pa ne ve za kva gre:))))
Strani: 1