Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Tesla kot Apple, BMW pa kot Nokia?

Strani: 1

PETROL09 sporočil: 251
[#2666308] 06.08.17 22:37
Odgovori   +    5
Po mojem skromnem mnenju tukaj ni nikakršne podobnosti.
Tesla ima pred sabo vsaj toliko težav in izzivov kot BMW.
sopranos sporočil: 11.404
[#2666311] 07.08.17 00:28
Odgovori   +    17
Dobra karikatura.

Kar nemške avtomobiliste rešuje to, da gre za ogromen ekosistem, ki je veliko veliko večji od Nokie. Morda 100x večji? Telefoni so potrošna roba, ki jo ljudje menjajo na dve leti. Kupiš zadevo in že dela. Tesla pa rabi polnilnice, servisno mrežo, proizvodnjo itd. Že sedaj Tesla pokuri ogromno denarja in še več ga bo. Vse imajo napeto do amena. Nemci pa sedaj na polno lovijo zaostanek. In za razliko od Nokie se zavedajo problema. In imajo denar in na stotine kooperantov, ki jim bodo pomagali v tem boju. Pa ljudje menjajo avte na 7,8, celo 10 let. Tako da gre za dolg cikel. Trenutno se EV prodajajo predvsem zaradi subvencij. Ko države zmanjšajo subvencije, pade tudi prodaja. Pa tudi pri baterijah zadeve niso tako preproste kot se zdi. Pa tudi strošek elektrike se bo povečal. Sedaj se prodaja ene izračune, ko bo zadeva stekla se bodo pa dvignili omrežnino itd. Se mi zdi da znamo prej dobiti avtonomno vozeča vozila.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2666317] 07.08.17 08:54 · odgovor na: sopranos (#2666311)
Odgovori   +    10
ZELO grdo bo za nemce. Zaostanek 10 let, sloves predragih in pokvarljivih - US forumi (pa ce je res ali ne, to skoduje prodaji) Tesla jim resno najeda nadrazji segment. Skupna prodaja vseh elektricnih nemcev je pateticna.

- Tovarno baterij bodo zaceli graditi ze cez dve leti, medtem ko Teslina ze obratuje.

- Mreza hitrih polnilnic?

- Kombi sistem solar roof - powerwall - Avto: primerno za regije z mocnim soncem = Kalifornija, kjer je tudi najvec zelenih kupcev.

- Ko bo raja zacela brati kaj delajo novi dizli, ouch!! Velika EU mesta so na tem da dizle prepovejo.

- Nekaj kar se imenuje "Learning curve" ki ga noben denar ne more kupiti, samo cas. In ta se je nemcem ze skoraj iztekel.

- Nemcija dela kar rece VW in ta NE mara elektrike.

Ocitno se spet ponavlja tehnoloska zgodovina: NIKOLI se vodilni iz stare tehnologije niso pravocasno usmerili v novo.

Ostanejo jim tozbe, carine in ostale ovire, kar se nikoli v zgodovini ni dobro koncalo.

PS Za prijatelja Alek14. Hvala za linke. Tudi meni je jasno da je skupen izkoristek elektricnega cikla vsaj v EU nizji kot klasika (fotovoltaika v Hamburgu - hahahahah), se pa lahko zgodi da bodo eletricarji uspesni zaradi tega ker bodo pognali now ciklus nalozb v celotno eletkro industrijo. Poleg tega bo velika kolicina el avtov prinesla vsaj delno resitev nestalnosti alter virov. Ce bo dodatna elektrika prisla iz plina in atoma bodo vsaj mesta bistveno bolj zdrava kot so sedaj.
Tudi windows OS je odlom, pa tece na vecini PC; zaenkrat.....
najobj sporočil: 31.906
[#2666333] 07.08.17 10:45
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 07.08.2017 10:47
... In če je Tesla novi Apple, kdo bo nova Nokia ali pa BlackBerry? Odgovor je na dlani: nemška avtoindustrija, ki si je v zadnjih letih kar dobro pokvarila imidž. ...

... OK, ampak preden bodo na Financah spet pisali o primerjavah iz poslovno-finančnih medijev, kot sta Financial Times in Bloomberg, bi lahko uporabili malo svoje pameti in se vprašali, koliko svojih ajfonov bi Apple prodal, če bi ajfoni rabili toliko energije kot avtomobili in bi jo "tankali" na enak način kot Tesla za svoje avtomobile ...

P.S.: glede na svoje primerjave tudi novinarji poslovno-finančnih medijev, kot sta Financial Times in Bloomberg, očitno nimajo pojma o osnovah fizike ... khmm, ali pa ne znajo poštevanke, če ta ni vezana na tečaje na borzi ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2666356] 07.08.17 13:24 · odgovor na: PyotrNovak (#2666317)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
ZELO grdo bo za nemce. Zaostanek 10 let, sloves predragih in pokvarljivih - US forumi (pa ce je res ali ne, to skoduje prodaji) Tesla jim resno najeda nadrazji segment. Skupna prodaja vseh elektricnih nemcev je pateticna.

- Tovarno baterij bodo zaceli graditi ze cez dve leti, medtem ko Teslina ze obratuje.

- Mreza hitrih polnilnic?

- Kombi sistem solar roof - powerwall - Avto: primerno za regije z mocnim soncem = Kalifornija, kjer je tudi najvec zelenih kupcev.

- Ko bo raja zacela brati kaj delajo novi dizli, ouch!! Velika EU mesta so na tem da dizle prepovejo.

- Nekaj kar se imenuje "Learning curve" ki ga noben denar ne more kupiti, samo cas. In ta se je nemcem ze skoraj iztekel.

- Nemcija dela kar rece VW in ta NE mara elektrike.

Ocitno se spet ponavlja tehnoloska zgodovina: NIKOLI se vodilni iz stare tehnologije niso pravocasno usmerili v novo.

Ostanejo jim tozbe, carine in ostale ovire, kar se nikoli v zgodovini ni dobro koncalo.

PS Za prijatelja Alek14. Hvala za linke. Tudi meni je jasno da je skupen izkoristek elektricnega cikla vsaj v EU nizji kot klasika (fotovoltaika v Hamburgu - hahahahah), se pa lahko zgodi da bodo eletricarji uspesni zaradi tega ker bodo pognali now ciklus nalozb v celotno eletkro industrijo. Poleg tega bo velika kolicina el avtov prinesla vsaj delno resitev nestalnosti alter virov. Ce bo dodatna elektrika prisla iz plina in atoma bodo vsaj mesta bistveno bolj zdrava kot so sedaj.
Tudi windows OS je odlom, pa tece na vecini PC; zaenkrat.....

Se ne strinjam. Tudi Nemci gredo pospešeno v to eNorost..V zgodovini je bilo sicer kar nekaj takšnih primerov, ko je slabša tehnologija zmagala (npr. VHS video format, MS Windows, ki ga omenjaš ipd.) Vendar pa gre tukaj za popolnoma druge dimenzije , poleg tega imajo električni avtomobili, kljub svoji navidezni privlačnosti, vgrajeno tako hudo pomanjkljivost, da so v tej tehnološki izvedbi preprosto dizajnirani za propad. Živi bili pa videli. Čudi me da se bolj ne prijemljejo hibridni motorji, kateri se mi zdijo v trenutni tehnološki realnosti najbolj smiselna rešitev.
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666363] 07.08.17 14:38 · odgovor na: anon-204390 (#2666356)
Odgovori   +    4
Vendar pa gre tukaj za popolnoma druge dimenzije , poleg tega imajo električni avtomobili, kljub svoji navidezni privlačnosti, vgrajeno tako hudo pomanjkljivost, da so v tej tehnološki izvedbi preprosto dizajnirani za propad.
Katero to?

Mislim, za drugi avto v familiji je sedaj električni avto čisto sprejemljiv. Pa v bistvu tudi za prvi, če pač za kakšno daljšo pot vzameš rent-a-car.
najobj sporočil: 31.906
[#2666374] 07.08.17 15:44 · odgovor na: jeanmark (#2666363)
Odgovori   +    2
[jeanmark]
> Vendar pa gre tukaj za popolnoma druge dimenzije , poleg tega imajo električni avtomobili, kljub svoji navidezni privlačnosti, vgrajeno tako hudo pomanjkljivost, da so v tej tehnološki izvedbi preprosto dizajnirani za propad.
Katero to?

Mislim, za drugi avto v familiji je sedaj električni avto čisto sprejemljiv. Pa v bistvu tudi za prvi, če pač za kakšno daljšo pot vzameš rent-a-car.
... čuj, dokler ne bodo rešili lokacije in trajanja "tankanja", električni avtomobili nimajo šans, kasneje pa nimajo šans, ker ob ukinjanju "umazanih" elektrarn ne bo dovolj elektrike za vse ... khmm, razen če bodo vse druge avtomobile prepovedali, ampak potem bo avtomobil podoben luksuz, kot je bil v začetku prejšnjega stoletja ...

P.S.: zanima me, kdo si bo upal prepovedati neelektrične avtomobile, če seveda ne bodo prepovedali tudi demokracijo in sploh ne bo več volitev ...
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666379] 07.08.17 16:01 · odgovor na: najobj (#2666374)
Odgovori   +    0
... čuj, dokler ne bodo rešili lokacije in trajanja "tankanja", električni avtomobili nimajo šans, kasneje pa nimajo šans, ker ob ukinjanju "umazanih" elektrarn ne bo dovolj elektrike za vse ... khmm, razen če bodo vse druge avtomobile prepovedali, ampak potem bo avtomobil podoben luksuz, kot je bil v začetku prejšnjega stoletja ...
Sosed ima električni avto kot drugi avto. Nobene težave nima z lokacijo in trajanjem "tankanja". Električni avto ima krasno lastnost, da je "off the grid". Če so razne "eko" variante delanja elektrike, kot so sonce, veter in pretočne hidroelektrarne jeba, ker rabijo ustrezno sistemsko rezervo (beri črpalne ali umazane termo elektrarne) se le te lepo dopolnjujejo z električnimi avtomobili. Nekateri celo omenjajo, da bi avtomobili celo vračali elektriko v sistem, recimo zvečer, ampak to se mi zdi pretirano.

Seveda pa ne moremo spregledati, da je ogromni delež energije dejansko uporabljen v transportu, in, če to preglopiš na štrom, lahko kar takoj ugasnemo luč. No, niti je ne bo treba ugasniti, ker itak ne bo svetila.

Ne vem pa, koliko so elektro omrežja sedaj obremenjena na "last mile". Drugje bo pač potrebno postavljati nove daljnovode.

Pa ni za odmislit še kakšnega tehnološkega preboja.
P.S.: zanima me, kdo si bo upal prepovedati neelektrične avtomobile, če seveda ne bodo prepovedali tudi demokracijo in sploh ne bo več volitev ...
Zakaj bi prepovedal?
depersin sporočil: 10.224
[#2666386] 07.08.17 16:34 · odgovor na: jeanmark (#2666379)
Odgovori   +    3
[jeanmark]
Nekateri celo omenjajo, da bi avtomobili celo vračali elektriko v sistem, recimo zvečer, ampak to se mi zdi pretirano.
Vračali? Kdaj jih boš pa polnil?
Pa ni za odmislit še kakšnega tehnološkega preboja.
Ta preboj bo nujno potreben. Brez tega bodo električni avtomobili le dopolnitev.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2666390] 07.08.17 16:45 · odgovor na: jeanmark (#2666363)
Odgovori   +    2
[jeanmark]
> Vendar pa gre tukaj za popolnoma druge dimenzije , poleg tega imajo električni avtomobili, kljub svoji navidezni privlačnosti, vgrajeno tako hudo pomanjkljivost, da so v tej tehnološki izvedbi preprosto dizajnirani za propad.

Katero to?

Mislim, za drugi avto v familiji je sedaj električni avto čisto sprejemljiv. Pa v bistvu tudi za prvi, če pač za kakšno daljšo pot vzameš rent-a-car.
Baterija je gotovo najšibkejši del električnega avta (njeno trajanje, čas potreben za polnjenje, proizvodnja, reciklaža in še kaj) poleg seveda nezadostne proizvodnje in prešibkega omrežja. Tudi moč baterij/volumen je omejena; ne predstavljam si tovornega prometa na elektriko. Skratka, za kakšno resno masovno uporabo električni avti še niso zreli.
anon-343461 sporočil: 6
[#2666411] 07.08.17 21:13
Odgovori   +    4
čas vnosa: 07.08.17 19:32
Ne vem, zakaj se ameriški mediji spravljajo toliko na BMW in na nemške proizvajalce avtomobilov, ko gre za (ne)sposobnost preboja z električnimi avtomobili.

BMW i3 je trenutno še vedno 3. najbolje prodajani električni avto (za Nissan Leafom in Teslo S). Kmalu ga bosta prehitela Tesla 3 in Chevrolet Spark. Bo pa še vedno #5. In tudi električnega Golfa najdemo med prvih 10.

In MB, Audi, VW kot tudi BMW so napovedali nove električne modele v naslednjih nekaj letih. Tudi Jaguar in Volvo. In drugi tudi. Torej bodo zaostajali le nekaj let oz pol življenjskega cikla generacije produkta, kar je v avtomobilski industriji zelo malo!

Nihče se pa ne spravlja na ostale proizvajalce, ki so še na slabšem kot nemški. Kje so Fordovi električni avtomobili? Pa Toyotini? Tudi Chrysler še nič konkretnega ne ponuja. Pa električni modeli koncerna PSA? Da raznih malih japonskih znamk kot so Suzuki, Honda, Mazda in Mitsubishi niti ne omenajam.

Električni avtomobili so še vedno niša in bodo to ostali še nekaj časa, dokler ne bo polnilna infrastruktura dovolj razvejana in dovolj proizvodnih kapacitet za baterije zgrajenih.

V letu 2016 je bilo po svetu proizvedenih 72 milijona avtomobilov, od tega le 1,2 milijona električnih. Tesla tudi ne more proizvodne kapacitete širiti tako hitro, da je drugi ne bi začeli vsaj loviti počasi.

Seveda in Tesla trenutno prednost, saj lahko električne avte razvija brez bremena proizvodnje, servisa itd avtov z motorji na notranje izgorevanje. Da ne omenjam, da od Tesle nihče (tudi po 14 letih obstoja ne) še nihče ne pričakuje ustvarjanje dobička, medtem ko ga od drugih že uveljavljenih proizvajalcev pa. Tesla je po svoji naravi še vedno start-up in tako tudi posluje.

Glede na višjo ceno Teslinih avtomobilov, so verjetno res najbolj na udaru modeli bolj prestižnih znamk. A npr navkljub prisotnosti Tesle S na trgu, prodaja Mercedesa E in S ter npr BMW 5 in 7 še vedno globalno raste. Res pa je, da nekateri trgi usihajo, a za to so bolj krive slabše lizing ponudbe ali kaj drugega kot pa Tesla. In verjetno bo tudi s Teslo 3 tako. Dvomim, da se bo lahko krepoko zajedla v prodajne številke nemških proizvajalcev.

Nihče pa nič ne omenja, kako Tesla S vpliva in kako bo Tesla 3 vplivala npr na porodajo Lexusov, Infinitijev, Acur, Cadillacov, Lincolnov, Buickov itd. Znamk, ki so precej bolj odvisni od ameriškega trga , saj so na evropskih trgih slabo zastopani ali pa sploh niso. Da ne govorim, da so nemški proizvajalci močnejši tudi na kitajskem trgu.

In da niti ne omenjam dejstva, da sta si industrija (zabavne) elektronike in avtomobilska industrija precej različni, zato primerjeve ne vzdržijo. O tem se je že eden od komentatorjev razpisal, zato ne bom ponavljal.

Gre za navadne novinarske race, za nepoznavanje industrij in za navadno histerijo. Tesla pa - kot Apple - že skoraj prerašča v kult.
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666428] 08.08.17 07:43 · odgovor na: depersin (#2666386)
Odgovori   +    2
> Pa ni za odmislit še kakšnega tehnološkega preboja.

Ta preboj bo nujno potreben. Brez tega bodo električni avtomobili le dopolnitev.
Ampak kot dopolnitev sokomot 50% vseh avtomobilov.
najobj sporočil: 31.906
[#2666462] 08.08.17 11:24 · odgovor na: jeanmark (#2666379)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 08.08.2017 11:25
[jeanmark]
> ... čuj, dokler ne bodo rešili lokacije in trajanja "tankanja", električni avtomobili nimajo šans, kasneje pa nimajo šans, ker ob ukinjanju "umazanih" elektrarn ne bo dovolj elektrike za vse ... khmm, razen če bodo vse druge avtomobile prepovedali, ampak potem bo avtomobil podoben luksuz, kot je bil v začetku prejšnjega stoletja ...
Sosed ima električni avto kot drugi avto. Nobene težave nima z lokacijo in trajanjem "tankanja". Električni avto ima krasno lastnost, da je "off the grid". Če so razne "eko" variante delanja elektrike, kot so sonce, veter in pretočne hidroelektrarne jeba, ker rabijo ustrezno sistemsko rezervo (beri črpalne ali umazane termo elektrarne) se le te lepo dopolnjujejo z električnimi avtomobili. Nekateri celo omenjajo, da bi avtomobili celo vračali elektriko v sistem, recimo zvečer, ampak to se mi zdi pretirano.

Seveda pa ne moremo spregledati, da je ogromni delež energije dejansko uporabljen v transportu, in, če to preglopiš na štrom, lahko kar takoj ugasnemo luč. No, niti je ne bo treba ugasniti, ker itak ne bo svetila.

Ne vem pa, koliko so elektro omrežja sedaj obremenjena na "last mile". Drugje bo pač potrebno postavljati nove daljnovode.

Pa ni za odmislit še kakšnega tehnološkega preboja.
... čuj, če tvoj sosed z lokacijo in trajanjem "tankanja" nima nobene težave, potem je zelo verjetno lokacija za "tankanje" njegova domača garaža, kjer ima čez noč dovolj časa, sploh ker so danes električni avtomobili redkost in je zato tudi elektrike dovolj ... no, zdaj pa probaj nekaj milijardam lastnikov "navadnih" avtomobilov po celem svetu narediti podobno samoumevno ugodje tudi za njihove električne avtomobile, potem pa vzami v roke kalkulator in začni računat porabo električne energije, pa kamionskega transporta vse sorte blaga niti ne rabiš prišteti ...
> P.S.: zanima me, kdo si bo upal prepovedati neelektrične avtomobile, če seveda ne bodo prepovedali tudi demokracijo in sploh ne bo več volitev ...

Zakaj bi prepovedal?
... eh, če si lastniku "navadnega" avtomobila prepovedal neomejen dostop iz točke A v točko B, potem je to v bistvu isto, kot če si avto prepovedal, zato bodo lastniki izvolili tistega politika, ki jim ga ne bo ... alzo, če skrajšam, brez famoznega - ni ga videt - tehnološkega preboja, ki bo izenačil lokacijo in trajanje "tankanja" skupaj z dosegom, so električni avtomobili lahko le fensi dopolnitev obstoječim, ne morejo pa prevzeti njihove vloge ...
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666465] 08.08.17 11:43 · odgovor na: najobj (#2666462)
Odgovori   +    0
... čuj, če tvoj sosed z lokacijo in trajanjem "tankanja" nima nobene težave, potem je zelo verjetno lokacija za "tankanje" njegova domača garaža, kjer ima čez noč dovolj časa, sploh ker so danes električni avtomobili redkost in je zato tudi elektrike dovolj ... no, zdaj pa probaj nekaj milijardam lastnikov "navadnih" avtomobilov po celem svetu narediti podobno samoumevno ugodje tudi za njihove električne avtomobile, potem pa vzami v roke kalkulator in začni računat porabo električne energije, pa kamionskega transporta vse sorte blaga niti ne rabiš prišteti ...
Seveda. Če čez noč vse avte zamenjaš z električnim, niti luči ne bo potrebno ugasniti.
Vprašanje pa je:
a) Koliko procentov jih lahko danes zamenjamo
b) S kakšno hitrostjo jih lahko menjamo

Z drugimi besedami, a je za tebe važno kolikšna je povprečna cena pira na svetu, ali po kolk je pir v tvoji beznici?

... eh, če si lastniku "navadnega" avtomobila prepovedal neomejen dostop iz točke A v točko B
Pa kdo je to prepovedal?
preboja, ki bo izenačil lokacijo in trajanje "tankanja" skupaj z dosegom, so električni avtomobili lahko le fensi dopolnitev obstoječim, ne morejo pa prevzeti njihove vloge ...
Jaz ves čas pravim, da so kot 2. avto v familiji že sedaj čisto ok. Kakšen prevzem vloge avtomobila v celoti.
najobj sporočil: 31.906
[#2666492] 08.08.17 15:11 · odgovor na: jeanmark (#2666465)
Odgovori   +    2
[jeanmark]
> ... čuj, če tvoj sosed z lokacijo in trajanjem "tankanja" nima nobene težave, potem je zelo verjetno lokacija za "tankanje" njegova domača garaža, kjer ima čez noč dovolj časa, sploh ker so danes električni avtomobili redkost in je zato tudi elektrike dovolj ... no, zdaj pa probaj nekaj milijardam lastnikov "navadnih" avtomobilov po celem svetu narediti podobno samoumevno ugodje tudi za njihove električne avtomobile, potem pa vzami v roke kalkulator in začni računat porabo električne energije, pa kamionskega transporta vse sorte blaga niti ne rabiš prišteti ...
Seveda. Če čez noč vse avte zamenjaš z električnim, niti luči ne bo potrebno ugasniti.
Vprašanje pa je:
a) Koliko procentov jih lahko danes zamenjamo
b) S kakšno hitrostjo jih lahko menjamo

Z drugimi besedami, a je za tebe važno kolikšna je povprečna cena pira na svetu, ali po kolk je pir v tvoji beznici?
> ... eh, če si lastniku "navadnega" avtomobila prepovedal neomejen dostop iz točke A v točko B

Pa kdo je to prepovedal?
> preboja, ki bo izenačil lokacijo in trajanje "tankanja" skupaj z dosegom, so električni avtomobili lahko le fensi dopolnitev obstoječim, ne morejo pa prevzeti njihove vloge ...

Jaz ves čas pravim, da so kot 2. avto v familiji že sedaj čisto ok. Kakšen prevzem vloge avtomobila v celoti.
... evo, Nemčija bi "navadne" avtomobile rada prepovedala avto.finance.si/8850022 že do leta 2030, Nizozemska in Norveška pa menda še prej, drugih podobnih genijev pa se trenutno ne spomnim, pa zelo verjetno so ...

P.S.: pozabil si, da komentiramo pod člankom, kjer novinarski modreci Financial Timesa, Bloomberga in Financ pišejo, da je Tesla kot rastoči Apple, BMW pa kot propadla Nokia, jaz pa že ves čas pišem, da se kaj podobnega z avtomobili ne bo zgodilo, ker se zaradi fizikalnih zakonitosti ne more, pa ni važno ali čez eno noč ali čez tisoč noči ...
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666498] 08.08.17 15:37 · odgovor na: najobj (#2666492)
Odgovori   +    0
... evo, Nemčija bi "navadne" avtomobile rada prepovedala avto.finance.si/8850022 že do leta 2030, Nizozemska in Norveška pa menda še prej, drugih podobnih genijev pa se trenutno ne spomnim, pa zelo verjetno so ...
Pri tem cilju je verjento omrežje najšibkejša točka. Koliko so trenutno obremenjena omrežja pa ne vem.
P.S.: pozabil si, da komentiramo pod člankom, kjer novinarski modreci Financial Timesa, Bloomberga in Financ pišejo, da je Tesla kot rastoči Apple, BMW pa kot propadla Nokia, jaz pa že ves čas pišem, da se kaj podobnega z avtomobili ne bo zgodilo, ker se zaradi fizikalnih zakonitosti ne more, pa ni važno ali čez eno noč ali čez tisoč noči ...
Napovedovanje prihodnosti? Vedno nehvaležno. Če prav razumem, ti shortaš Teslo in kupuješ BMW? Tako boš najbolje podkrepil svoje mnenje.

Jaz si pa ta trenutek ne bi upal staviti niti na eno niti na drugo. Da bi bilo čez 10let 50% avtomobilskih voženj električnih, pa ne bi označil za fantastiko ampak za pogumno oceno.
najobj sporočil: 31.906
[#2666503] 08.08.17 15:50 · odgovor na: jeanmark (#2666498)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 08.08.2017 15:52
[jeanmark]
> ... evo, Nemčija bi "navadne" avtomobile rada prepovedala avto.finance.si/8850022 že do leta 2030, Nizozemska in Norveška pa menda še prej, drugih podobnih genijev pa se trenutno ne spomnim, pa zelo verjetno so ...

Pri tem cilju je verjento omrežje najšibkejša točka. Koliko so trenutno obremenjena omrežja pa ne vem.

> P.S.: pozabil si, da komentiramo pod člankom, kjer novinarski modreci Financial Timesa, Bloomberga in Financ pišejo, da je Tesla kot rastoči Apple, BMW pa kot propadla Nokia, jaz pa že ves čas pišem, da se kaj podobnega z avtomobili ne bo zgodilo, ker se zaradi fizikalnih zakonitosti ne more, pa ni važno ali čez eno noč ali čez tisoč noči ...

Napovedovanje prihodnosti? Vedno nehvaležno. Če prav razumem, ti shortaš Teslo in kupuješ BMW? Tako boš najbolje podkrepil svoje mnenje.

Jaz si pa ta trenutek ne bi upal staviti niti na eno niti na drugo. Da bi bilo čez 10let 50% avtomobilskih voženj električnih, pa ne bi označil za fantastiko ampak za pogumno oceno.
... čuj, ker sem borzo pred leti prekrižal, jaz nič ne šortam in nič ne kupujem, ampak samo opazujem in računam ...

P.S.: ob političnem opuščanju "umazanih" elektrarn in zaradi množice drugih razlogov vedno večji porabi elektrike, politčno forsiranje električnih avtomobilov fizikalne zakonitosti enostavno ne prenesejo, pa sploh ne računam na nemogočo logistiko "tankanja" električnih avtomobilov ...
jeanmark sporočil: 2.903
[#2666505] 08.08.17 15:56 · odgovor na: najobj (#2666503)
Odgovori   +    1
P.S.: ob političnem opuščanju "umazanih" elektrarn in zaradi množice drugih razlogov vedno večji porabi elektrike, politčno forsiranje električnih avtomobilov fizikalne zakonitosti enostavno ne prenesejo ...
Iz prve roke ti povem, da večino politikov fizikalne zakonitosti prav malo brigajo :-)))

Nekako takole: www.youtube.com/watc...6OlqSd_5k8
dz1975 sporočil: 2.264
[#2666515] 08.08.17 16:44
Odgovori   +    2
Nakup Tesle X in S je statusni simbol. 99% kupcev (vsaj v ZDA) ga ima kot drugi, tretji, četrti...avto. Chevy je naredil tehnično izjemnega Bolt-a, ga ponudil po dobri ceni (cca. 25.000 usd po zveznem rabatu in rabatu proizvajalca), pa so pa par mesecih ustavili proizvodnjo, ker ni prodaje. Edini razlog za prodajo el. avtomobilov so davki in regulacija, ekonomskih razlogov ni nobenih...če Slovenija nabije 100% davek na dizelske/bencinske avtomobile, se bo tudi pri nas prodajalo el. avte kot vroče žemljice, enako kot na Danskem in Norveškem.
najobj sporočil: 31.906
[#2666521] 08.08.17 18:50 · odgovor na: jeanmark (#2666505)
Odgovori   +    0
[jeanmark]
> P.S.: ob političnem opuščanju "umazanih" elektrarn in zaradi množice drugih razlogov vedno večji porabi elektrike, politčno forsiranje električnih avtomobilov fizikalne zakonitosti enostavno ne prenesejo ...
Iz prve roke ti povem, da večino politikov fizikalne zakonitosti prav malo brigajo :-)))

Nekako takole: www.youtube.com/watc...6OlqSd_5k8
... jebiga, pravi politiki so vedno na pravi poti in če pot ni prava, toliko slabše za pot ...

P.S.: ne dvomim, da je v življenju politikov marsikdaj podobno kot v zajebanciji na filmčku ...

Strani: 1